Haugann Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Hei! Ny i dette forumet. Jeg la inn bestilling på en ny M2 i september, men fikk beskjed om at det ikke er levering før sommeren 2017. Noen andre her som har bestilling på M2 inne og vet noe om leveringstider? Jeg syns det var veldig lenge å vente. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 En kamerat har bestilt en M2, mener det var i sommer. Han skal få sin nå til våren, så det er ganske heftige ventetider på denne. Men så er den jo enormt populær også, kuleste BMWen på lenge Gratulerer så mye med bestillingen av en superkul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugann Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 Takk for det! Jo det skal bli moro det når den først kommer. Og med 80k i avgiftslette blir det jo rene røverkjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Gratulerer med noe av det kuleste ifra bmw. Har sjæl lyst til å bestille en m2. Håper de kommer med litt flere interiør farger og exteriør farger. Mulig de kommer med det i 2017? Men både mcoupe og 1m kom med få farger, så er ikke sikkert det kommer flere enn det som er. Hvilken farge osv gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Jeg vet ikke om du har mulighet til det, men 2018-modellen (som kommer i juli) vil få en facelift, så ville definitivt fått med meg denne om du likevel må vente. tobiasw og Cbrooen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Er det et alternativ å kjøpe brukt? Ligger 5 fine på finn.no til gunstige priser og levering omgående Evt ville jeg ventet som awt sier til facelift feks: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82054670 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Etter som M2 kommer til å starte på ca 760 000 kr etter nyttår så ser jeg ikke vitsen i å kjøpe en brukt enn til 900 000 kr... Selv om du fullspekker bilen så blir det ikke store prisforskjellen, på kjøpet får du nybilfølesen, du får den akuratt som du vil og ingen andre har "herjet" med den Også må det jo være en drøm å kjøpe seg en helt ny M bil Ron Jeremy og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 760 000,- Da begynner det å bli mye morro for pengene. Sykt kule biler. And-reas, Fredrik 90 og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 M2 er den kuleste Bmwn på leenge, må spare til en slik selv! Sjekk ut denne tråden hvis dere ikke har sett den: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=953970 Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 11 timer siden, Kennethe34 skrev: M2 er den kuleste Bmwn på leenge, må spare til en slik selv! Sjekk ut denne tråden hvis dere ikke har sett den: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=953970 Helt rå og imponerende bygg som er 100% gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå