aanung Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 Henta meg alvorlig sluffebil i går, 525TDS. Vinterbil eller prøve å gjøre i nogenlunde stand?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 Ooh fett! mer info, flere bilder og skriv hva som er galt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 57 minutter siden, Shattered skrev: Ooh fett! mer info, flere bilder og skriv hva som er galt ? Nei, hva er det som ikke er galt(?) Hehe, neida. Er noe shabby i lakk og karosseri. Har ikke rukket å sett så mye på den enda da jeg henta den i natt. Er en 525TDS manuell, som går litt bedre en originalt, hva som er gjort vet ikke jeg, forrige eier sa det var justert dieselpumpe, men er det mekanisk på disse da? Ellers er det 3" rakrør fra turbo, så kan jo si at den høres. GOD 6'er lyd. Flere bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 Er mekanisk pumpe på disse, ja. Vanlig at folk justerer dem opp, så høres riktig ut det Og definitivt tøff lyd i disse med litt eksosmods. TDS har en tendens til å gå for gode penger i fin stand, så hadde satt denne sammen til sin former glory om jeg var deg, er fine biler! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 (endret) 4 minutter siden, Gabz skrev: Er mekanisk pumpe på disse, ja. Vanlig at folk justerer dem opp, så høres riktig ut det Og definitivt tøff lyd i disse med litt eksosmods. TDS har en tendens til å gå for gode penger i fin stand, så hadde satt denne sammen til sin former glory om jeg var deg, er fine biler! Okey Ja, veldig grom låte i den. Mye jobb å eventuelt justere ned pumpa? Endret Desember 17, 2016 av aanung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 4 minutter siden, Gabz skrev: Er mekanisk pumpe på disse, ja. Å? Har hørt at disse har elektrisk. Mekanisk var vel bare på tidlig M21 i E28 524td eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 (endret) Hmm, ganske sikker hvertfall Kan hende jeg husker feil. Endret Desember 17, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 8 minutter siden, Gabz skrev: Hmm, ganske sikker hvertfall Kan hende jeg husker feil. Aner ikke Er ikke så interessert i tdsene men jeg syns å huske at mekanisk pumpe fra tidlig M21 på en M51 var en populær mod for å kunne justere trykk og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 Jepp. Kan som sagt være at jeg husker feil og at alle jeg har tenkt på har byttet Får la noen andre komme inn og konkludere, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 524td er mekanisk pumpe. 525tds er elektronisk. Så den er sikkert chipa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 Det er nok elektronisk ser det ut til ja, kan være chippa da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Desember 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2016 Vil ønske alle bimmersfolk ei riktig god jul!Ikke forbann Audien min Noen bilder: Tror det blir så jeg oppretter et prosjekttråd her inne, blir nok så jeg prøver å få den i stand igjen. God jul videre! Shattered og viggo E34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 (endret) Heisann hoppsann. Slik ser bilen ut nå Samt at jeg har kjøpt kantfelger som ligger nedi Drammen å venter på meg. Tok en kjapp redigering i Photoshop med de felgene jeg har kjøpt bare for å se hvordan den ble: Endret Januar 15, 2017 av aanung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå