Gå til innhold

BMW E34 - 525TDS manuell #sluffe


aanung
 Share

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Shattered skrev:

Ooh fett! mer info, flere bilder og skriv hva som er galt ? :wub:

Nei, hva er det som ikke er galt(?) Hehe, neida. Er noe shabby i lakk og karosseri. Har ikke rukket å sett så mye på den enda da jeg henta den i natt. 
Er en 525TDS manuell, som går litt bedre en originalt, hva som er gjort vet ikke jeg, forrige eier sa det var justert dieselpumpe, men er det mekanisk på disse da? Ellers er det 3" rakrør fra turbo, så kan jo si at den høres. GOD 6'er lyd.

Flere bilder kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mekanisk pumpe på disse, ja. Vanlig at folk justerer dem opp, så høres riktig ut det :) Og definitivt tøff lyd i disse med litt eksosmods. TDS har en tendens til å gå for gode penger i fin stand, så hadde satt denne sammen til sin former glory om jeg var deg, er fine biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gabz skrev:

Er mekanisk pumpe på disse, ja. Vanlig at folk justerer dem opp, så høres riktig ut det :) Og definitivt tøff lyd i disse med litt eksosmods. TDS har en tendens til å gå for gode penger i fin stand, så hadde satt denne sammen til sin former glory om jeg var deg, er fine biler!

Okey :) Ja, veldig grom låte i den. 
Mye jobb å eventuelt justere ned pumpa? :)

Endret av aanung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gabz skrev:

Hmm, ganske sikker hvertfall :P Kan hende jeg husker feil.

Aner ikke :P Er ikke så interessert i tdsene men jeg syns å huske at mekanisk pumpe fra tidlig M21 på en M51 var en populær mod for å kunne justere trykk og sånt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heisann hoppsann. Slik ser bilen ut nå

æ34.jpg

Samt at jeg har kjøpt kantfelger som ligger nedi Drammen å venter på meg. :) 

Tok en kjapp redigering i Photoshop med de felgene jeg har kjøpt bare for å se hvordan den ble:

DSC_0429-3FERDIGfelger.jpg 
 

Endret av aanung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...