Evopower Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 (endret) Ja har da fått tatt meg en tur med bilen siden vi hentet den. Tok meg tid til å studere litt detaljer på lys, idrive og webasto, samt andre funksjoner på bilen. Litt flere bilder av bilen: Strøkent interiør Svart høyglans er fint Endret September 25, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 Fikk også justert inn littegrann på stereoen. Det spiller veldig bra, og jeg tror det er mye å hente bare på rette innstillinger her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 (endret) Tok første fix på bilen i kveld også! Head up displayet viste for lavt/utydelig. Det var slik: Ut med idrive skjermen: Fram med masse forlengere og 6mm pipe: Skru en halv turn også montere alt på plass igjen. Var ikke mer som skulle til Endret September 25, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 25, 2018 Forfatter Share Skrevet September 25, 2018 (endret) Bilen har også adaptive lys. I auto aå svinger lysene inn i svingen. Samt at de lyser opp rundt hjørner i lav hastighet. Her er hjørnelysene av og på: Litt uvant at den ikke bruker tåkelysene til dette, som mange andre biler. Hjørnelysene trodde jeg var fjernlys, men så feil kan man ta 😛 Det er nær og fjernlys på samme xenon lykta. Endret September 25, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet September 26, 2018 Share Skrevet September 26, 2018 Jøss du vart rask å sette skrutrekkeren i den 😂 Kjekt å få fikset HUD'en da. Kjempefin bil, med ett hærlig interiør. Artig med slike detaljer som adaptive lys👍 Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 27, 2018 Share Skrevet September 27, 2018 Ser ut som en flott bil og de komfortstolene ,er så digg. Angående anlegg er der mye justeringsmuligheter og spiller fint og høyt :). Men manuell og 4x4 ,det kan der ikke være mange av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 27, 2018 Forfatter Share Skrevet September 27, 2018 4 timer siden, sveigis skrev: Ser ut som en flott bil og de komfortstolene ,er så digg. Angående anlegg er der mye justeringsmuligheter og spiller fint og høyt :). Men manuell og 4x4 ,det kan der ikke være mange av ? Takk så mye "utfordringen" med komfortstoler ser jeg, er at med alle justeringsmulighetene så er det ikke stilt inn på 5 minutter for å si det slik.. har til nå vært inne å justert litt for hver kjøretur. Tror jeg begynner å nærme meg min idelle kjøreposisjon snart 😛 Finnes ikke mange manuell/4x4 nei. Finnes det noe info om statistikk på salg av bmw modeller? Jeg vil påstå (dog med en liten klype salt) at dette er den eneste e61 lci i norge med denne komboen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 28, 2018 Share Skrevet September 28, 2018 Manuell ja, det er sjeldent på disse (over 520) Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2018 (endret) Motorvask må til Motoren var det man kan kalle ærlig etter kjøpet. Skitten motor så man ser eventuelle lekkasjer. Ville uansett ha det rent... Prickbort og surfex fikk litt å jobbe med... Endret Oktober 14, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2018 (endret) Avsluttet med bumper gel og tyre shine og mye lettere til sinns Endret Oktober 14, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2018 Lånte zhp kula fra e39'en også ChrisP, Diiesel, Carlsius og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 14, 2018 Share Skrevet Oktober 14, 2018 Ble jo som nytte dette etter motorvask Er så digg når man ser i et rent motorrom . Blir vel gøy når snøen kommer med denne tenker jeg . Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2018 Ja morro når det er rent første 4x4 bil så klart at det kribler å komme på snøen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2018 (endret) Med værskifte og kald luft kommende inn så var det på tide med en siste kveldstur med sommerhjula På med piggdekk som er av typen hakka7 i dim 225/50r17 på alle 4. Felgene er meget godt holdt av forrige eier. Samme eier i 11 år og begge hjulsettene polert inni og utpå. Kjekt å ta slikt i bruk! Ble også en helgetur over vikafjellet. Kan bekrefte at Xdrive fungerer. For et lokomotiv! Endret Oktober 30, 2018 av Evopower Shattered og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 13, 2018 Share Skrevet November 13, 2018 Fint vintermotiv av denne .:). Lurer på en ting ,er det sånn at den trekker mer bak og noe på fremhjulene ,eller rimelig likt ? Ps liker så godt original looken på denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå