Gabz Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Digg den kula der! 1 time siden, Jimbo92 skrev: Veit du om det fortsatt går and og få de her med lys på også? Du får den fra M5 med lys, men akkurat denne får du ikke med lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 4 minutter siden, Gabz skrev: Digg den kula der! Du får den fra M5 med lys, men akkurat denne får du ikke med lys. Kan sikkert kjøpe den fra m5 eøler tilsvarende fra ebay og bytte ut tallrekka oppå med en som viser 5 trinn istedenfor 6. Må være transparente tall men jeg vet ikke sikkert altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 2 hours ago, Evopower said: Kan sikkert kjøpe den fra m5 eøler tilsvarende fra ebay og bytte ut tallrekka oppå med en som viser 5 trinn istedenfor 6. Må være transparente tall men jeg vet ikke sikkert altså. hørte med en kompis i dag han hadde fem trins med lys kjøpt fra GS Bildeler men det var i fjord så han viste ikke om de fortsatt hadde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2017 (endret) Hentet komplett alcantara skinninteriør (bortsett fra nakkestøttene som han skulle ettersende) M3'en venter på en ny bærearm og alt nytt av løpehjul og strammere på motoren Planem er nå 1: rydde garasjen 2: få m3 kjørbar og ut av garasjen 3: fortsette der jeg slapp på 520'en Endret April 27, 2018 av Evopower Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 Fått meg carly program og kodet inn u.s blinkers, samt slik at blinklysene blinker når man åpner og lukker bilen Synes det rigger bra! Blir det for rånete så er det jo bare å kode vekk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Se der ja, US-blink på E39 facelift er must Funker Carly bra på E39 med appen og det? Slitsomt å måtte få folk til å kode hver gang jeg skal av og på med US blink etc. for kontroller og slikt. Hadde vært kjekt med noe enkelt selv uten å ha PC og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 Ja carly pro appen som koster et par hundrelapper, samt adapter fra ebay, funker veldig bra På e39, e46 og sånn så er det bare 2 moduler man kan jobbe med, mens de nyere bmwene gir tilgang til mye mer. Lysmodul og låsmodul kan man jobbe med på e39. Mye enklere enn å få noen andre til å kode ja, som du sier! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Sparer mye i lengden på det Har du link til adapterkabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 (endret) http://m.ebay.com/itm/Original-Carly-For-Bmw-Usb-Package-Obd2-Adapter-Best-Bmw-App-On-Android-Lifetime-/162264787122?nav=SEARCH Endret Januar 28, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 Tenkju! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 jøss har tenkt lenge på om det gikk an og få tak i noe sånt noe! da er det bare en ting og gjøre da! bestille en :3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Spennende å se hvordan bilen blir med nytt ratt Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2017 (endret) Men, fikk M3 kjørbar og ut av garasje. Ryddinga ble gjort 10% ferdig. Tar de siste 90% til helga. Er på reisejobb i ukene, så alt skal liksom skje i helgene! BBS felgene til e39 tok seg bra ut på m3 også kommer Compomotive på den blå smurfen, men har BBS'ene på akkurat nå som transporthjul. De trenger for øvrig 2 nye dekk som skal på, før de monteres på e39 til våren. (På taket ser man dørpanelene til e39 alcantara interiøret) Endret April 27, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2017 Da fikk jeg satt inn speil fra X5 Nå har jeg kompass og autodim. I tillegg fungerer regnsensor og alarmdiode som det skal! Egentlig er dette bolt on, hvor man kun må hente 12v strøm og jord fra taklys eller regnsensor. Men siden feste var forskjellig, måtte jeg demontere speil og ledningsnett og flytte det over på rett fot. X5 speilhuset måtte deles med dremel, mens original speilhuset delte seg lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2017 (endret) Ferdig resultat: Hakkene rundt speilkanten skal slipes ned og ramma må byttes. Var ikke mulig å få delt det uten å ødelegge litt. Så tar et bilde når det er gjort Autodim er luksus. Første gang jeg har i en bil her demonstrert med biltema lommelykt. Endret Februar 3, 2017 av Evopower Nytern og Hawkon88 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå