Fredrikmork Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Starter e ny trå her da det lei litt mye rot med blande gatebilen jeg bygger samtidig som banebilen. Har en 86 mod BMW E30 320I som skal bygges om til M3. Planene er å godkjenne alt med dette bygget på biltilsyne. Motorvalg er S54. Har handlet inn: Komplett E30 M3 understell Komplett M3 karosseri M3 evo intriør BBS felger Legger ut litt bilder av så langt det har kommet til nå. Har fått svar fra biltilsynet at alt ser greit ut så satser på at vi skal få bilen ferdig i løpet av 2017. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 Sånn så bilen ut da jeg hentet den med glassfiber bredding. Dette ble fort fernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 Demontering av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 Fått bilen igjen fra sandblåsing og tilpassing av karosseridelene. Ikke jeg selv som gjør dette, en biloppretter som heter Hans Roar Sørli. Utrolig dyktig. JE og mr.Wreckless reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 Bilen er ferdig grunnet og skal sprøyts under neste uke. Så begynner tilpassing av motor og girkasse og alt som skal på bilen. williamwiers, JE og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 Misunner deg og kjenne en såpass dyktig karosseriarbeider! Dette blir nok en meget bra drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 9, 2017 Share Skrevet Januar 9, 2017 Einig med Skulebollen, detta blir ein drømmebil:)Gleder meg til og sjå den lakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2017 4 timer siden, Skulebollen skrev: Misunner deg og kjenne en såpass dyktig karosseriarbeider! Dette blir nok en meget bra drømmebil! Takker er utrolig fornøyd med jobben som blir gjort. Gleder meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Ka farge blir den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Spennende! Du har vel bygget noen E30'er nå? Skal denne brukes selv eller selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 1 time siden, Frode D skrev: Spennende! Du har vel bygget noen E30'er nå? Skal denne brukes selv eller selges? Denne skal jeg ha selv som søndagsbil og kose meg med på treff. Har ikke bygget så mange bare brukt utrolig lang tid😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 Fikk bilde fra lakkereren i dag. Ferdig lakkert under og prøvesmakt en skjerm. Even Pladsen, mr.Wreckless, JE og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 Flott prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 (endret) Rød E30 M3 blir aldri feil!:D Er det Imola rød? Endret Januar 11, 2017 av volvobrage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 Litt lys for Imola, kanskje? Eg syns da ligna meir på Zinnober Uansett so blir da nok god saus når bilen kjem på vegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå