Gå til innhold

Påls e34 525i


Loefald
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, bmwmann24 skrev:

Hehe, har selv et prosjekt pågående. Jeg gidder ikke stresse, jo lengre tid det tar jo færre finnes igjen:) Lykke til med din.

Prosjekt er gøy, så lenge mann har motivasjon og det er fremgang å du merker du gjør noe bra! Du som bygger fra m20b20 til m50b20? isåfall vil jeg følge med på prosjektet ditt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Loefald skrev:

Prosjekt er gøy, så lenge mann har motivasjon og det er fremgang å du merker du gjør noe bra! Du som bygger fra m20b20 til m50b20? isåfall vil jeg følge med på prosjektet ditt! :) 

Det er 100 år sia den ble ombygd. Jeg og en tidligere kollega som gjorde utafor jobben. Nå driver jeg smått med å restaurere en original 520i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, bmwmann24 skrev:

Det er 100 år sia den ble ombygd. Jeg og en tidligere kollega som gjorde utafor jobben. Nå driver jeg smått med å restaurere en original 520i. 

Så det nå ja :P Hehe, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En e34 tråd til,det liker jeg godt.

Så ut som en velholdt bil dette og regner med du fortsatt skal holde den sånn.

Er ikke lett å finne gode eksemplarer av e34 desverre ,så pass godt på den.

Var utrolig kjedelig med krasjen du fikk og jeg syns det var bra du velger å fikse den .

Som sagt,hold tråden oppe og nevner det her og,mye gøyere med forum enn dette FB greiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

En e34 tråd til,det liker jeg godt.

Så ut som en velholdt bil dette og regner med du fortsatt skal holde den sånn.

Er ikke lett å finne gode eksemplarer av e34 desverre ,så pass godt på den.

Var utrolig kjedelig med krasjen du fikk og jeg syns det var bra du velger å fikse den .

Som sagt,hold tråden oppe og nevner det her og,mye gøyere med forum enn dette FB greiene :)

Ja, for håpe det går rette veien! :) 

Har sett litt å undersøkt, og funnet ut at denne er det håp for igjen så har ingen ting å miste. 

Kommer til, ihvertfall prøve å være så aktiv som mulig på forumet! Hyggelig at du tok deg tiden til å se gjennom tråden min! :)

55 minutter siden, RF91 skrev:

Blir nok bra til slutt, ja :) Men gjer deg sjøl ein tjeneste og kjøp originale karosseridele. Passa shmækk on og om dei blir behandla rett mtp lakk osv so helde dei seg ofta lenger og :)

Den tjenesten er jeg overhode klar over og skal gjøre det! Heldigvis ikke så mye jeg trenger, men litt er det.

Ja jeg kjøper nytt å behandler med det som trengs for at det skal holde lenge, dette tror jeg kommer til å spare på over tid!

46 minutter siden, Gabz skrev:

Synd med smellen men sånt skjer :) Blir nok bra igjen, om ikke bedre! Følger med.

Ja, skal fortelle deg det var litt amper stemning videre på tur hjem den dagen ja, men som du sier, slike ting skjer og mann må bare lære av det..

Veldig hyggelig du tok deg tiden til å lese tråden min, settes pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med e34. 

Kjedelig med den smellen, men dette retter du fort opp. Så jo ikke så ille ut i utgangspunktet da. Konstruksjonen i front på disse er flott me tanke på fronten fjærer såpass som den gjør. Så håper du slipper greit unna :)

Følger med videre som den e34 entusiast jeg er :)

Var ikke tilfeldigvis org tlf i denne vel? :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, viggo E34 skrev:

Gratulerer med e34. 

Kjedelig med den smellen, men dette retter du fort opp. Så jo ikke så ille ut i utgangspunktet da. Konstruksjonen i front på disse er flott me tanke på fronten fjærer såpass som den gjør. Så håper du slipper greit unna :)

Følger med videre som den e34 entusiast jeg er :)

Var ikke tilfeldigvis org tlf i denne vel? :D

 

Håper jeg også, org tlf i denne er det ikke nei.. men jeg har orginal kasett spilleren, noe som er gøy!

Morsomt at du vil følge med videre på tråden min, veldig motiverende til å fortsette!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, RF91 skrev:

Trur kanskj eg ha ei vifta liggande. Den kan du få for 50 +frakt :)

Send meg PM på facebook, Pål Andreas Løfald :) 

 

1 minutt siden, 316 skrev:

Fy flate, så trist det som skjedde. Håper bilen blir fin igjen :)

Ikke sant! :( Sitter hver kveld å planlegger å tenker hvordan den skal bli igjen, håper den blir like fin igjen, om ikke bedre! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...