Sndvik Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2017 2 timer siden, ZhilleN skrev: Kul tråd med mye informasjon kommer til å bli veldig bra sluttresultat på denne! Min e36 er techno violett, og kan egentlig ikke se kjempeforskjeller... Takk, setter stor pris på tilbakemeldinger. Får satse på sluttresultatet ikke blir så verst ja. Er M3en din Techno? Omlakkert? Ja er ikke så veldig stor forskjell igrunn. 6 minutter siden, williamwiers skrev: Bra arbeid her😊 Takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 29, 2017 Share Skrevet Juli 29, 2017 9 timer siden, Sndvik skrev: Takk, setter stor pris på tilbakemeldinger. Får satse på sluttresultatet ikke blir så verst ja. Er M3en din Techno? Omlakkert? Ja er ikke så veldig stor forskjell igrunn. Takktakk! Ser veldig bra ut sålangt! Si ifra hvis du vurderer å selge felga, har så sykt lyst på sånne hjul! Min er daytona violett, omlakkert i samme farge for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2017 1 time siden, ZhilleN skrev: Ser veldig bra ut sålangt! Si ifra hvis du vurderer å selge felga, har så sykt lyst på sånne hjul! Min er daytona violett, omlakkert i samme farge for lenge siden. Hyggelig å høre. Felgene blir nok ikke solgt med det første for å si det sånn, hehe. Ja var det jeg tenkte meg, begynte å lure når du skrev techno skjønner du... ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 29, 2017 Share Skrevet Juli 29, 2017 4 minutter siden, Sndvik skrev: Hyggelig å høre. Felgene blir nok ikke solgt med det første for å si det sånn, hehe. Ja var det jeg tenkte meg, begynte å lure når du skrev techno skjønner du... Ja skrev det først av en merkelig grunn, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet September 23, 2017 Forfatter Share Skrevet September 23, 2017 (endret) Da var det på tide med ei oppdatering her inne igjen, har ikke skjedd så alt for mye men det har skjedd litt. Sveising av eksos Fikk ordna festene når vi først var i gang så potta sitter perfekt i diffuseren Greit med truck så man får sett under skikkelig Ikke bare jeg som trengte eksosfix Når man først er samlet en hel gjeng og har tilgang på traverskran så må man benytte sjansen Behind the scenes Firhjulskontroll og lysjustering på Tirsdag Godkjenning av senk og eksos på onsdag Glad dette aldri skal på igjen i mitt eie ihvertfall Senk og eksos godkjent EU ok med 0 feil på Torsdagen. Heldigvis så gikk alt smekk smekk smekk på plass så jeg fikk alt på stell før jeg måtte reise på sjø igjen så jeg slapp å levere inn skilta. Da var det rett hjem å hive av de 2 ekstra stussene, justere ned og på med style 32ene igjen. Kattevask Fått på tårnstaget Fått på plass vaderet, er på utskikk etter svart gulvteppe og røde motorsport seler så om noen vet om noe så gi meg et pip! Testing og måling av Cromodora hjua, sentera er sendt til dreiing så blir å få de lakka når jeg kommer hjem Klaring til coilover, blir å dreie av 7 mm på alle 4 sentere Blir 5mm poke bak etter dreiing slik buene er nå Er på utkikk etter alu radiator med tank da jeg er drittlei org radiatorene som ikke holder mål så om noen har tips så ta kontakt Ser det jeg må virkelig få fingeren ut av ræva og få polert bilen Har egentlig ikke noe mer å tilføye så det kommer vell en oppdatering når jeg kommer hjem igjen å får dilla mer med bilen. Endret September 23, 2017 av Sndvik Ron Jeremy, BjornarHS, Bendik Kjellevold og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Blir meget bra dette Tror det blir stilig med røde motorsportseler! Kunne selv tenkt meg slike. Er ikke dette og få kjøpt nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 (endret) 2 timer siden, Skulebollen skrev: Blir meget bra dette Tror det blir stilig med røde motorsportseler! Kunne selv tenkt meg slike. Er ikke dette og få kjøpt nytt? Takktakk! Jeg har ikke sett så mye på det skal jeg vær ærlig, såg bare en bil som hadde det og synst det kledde interiøret. Søkte det opp på ebay så kom det opp selve beltet så tror man må lage de til selv slik jeg har forstått det Endret September 24, 2017 av Sndvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 18 minutter siden, Sndvik skrev: Takktakk! Jeg har ikke sett så mye på det skal jeg vær ærlig, såg bare en bil som hadde det og synst det kledde interiøret. Søkte det opp på ebay så kom det opp selve beltet så tror man må lage de til selv slik jeg har forstått det Ja går en grå e36 m3 med slike belter, som jeg såg både på Våler og Rudskogen. Var meget tøft Dette sammen med motorsport handtak og originale gt hjula hvor det står inngravert Motorsport tror jeg hadde vert stilig banestuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 17 minutter siden, Skulebollen skrev: Ja går en grå e36 m3 med slike belter, som jeg såg både på Våler og Rudskogen. Var meget tøft Dette sammen med motorsport handtak og originale gt hjula hvor det står inngravert Motorsport tror jeg hadde vert stilig banestuk Var på en ombygd grønn coupe som lå på finn jeg såg det for første gang igrunn på en E36. Men har en haug med andre ting som jeg må få gjort før dette så vi får se hva det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Får de nye hos BMW, koster dog 2000,- per side fremme, og 4000,- per side bak..så 12000,- totalt Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 14 minutter siden, BjornarHS skrev: Får de nye hos BMW, koster dog 2000,- per side fremme, og 4000,- per side bak..så 12000,- totalt Blir ikke så aktuelt allikavel 😅 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Funker fint med svarte da ja BjornarHS og Sndvik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 dreie av 7mm per hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 (endret) 1 time siden, danskiii skrev: dreie av 7mm per hjul? Der er 12 mm+kon så har enda 5 mm+kon når de er ferdige Endret September 24, 2017 av Sndvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 Sett denne bilen før, godt å se den få litt kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå