Sndvik Skrevet September 25, 2017 Forfatter Share Skrevet September 25, 2017 24 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Sett denne bilen før, godt å se den få litt kjærlighet. Ååå? Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 1 time siden, Sndvik skrev: Ååå? Hvor da? Skiens traktene, Reg nr er herfra. Husker ikke bilen godt, eller hvem som kjørte den den gang - men husker det reg nr der. Hadde selv et par E36 med NE 6**** reg. Så da ser man på andre BMW selvsagt. Hyggelig å se noen overlever og bli stelt med, de fortjener det! Oppgraderingene ser bra ut også, selvom ikke alt er min kopp te, ser jeg en rød tråd og den er bra, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet September 25, 2017 Forfatter Share Skrevet September 25, 2017 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Skiens traktene, Reg nr er herfra. Husker ikke bilen godt, eller hvem som kjørte den den gang - men husker det reg nr der. Hadde selv et par E36 med NE 6**** reg. Så da ser man på andre BMW selvsagt. Hyggelig å se noen overlever og bli stelt med, de fortjener det! Oppgraderingene ser bra ut også, selvom ikke alt er min kopp te, ser jeg en rød tråd og den er bra, stå på! Kan hende du har rett i det ja, jeg hentet den i Valdres men mener på at forrige forrige eier kommer fra Skien om jeg ikke er helt på bærtur... Begynner å bli sjeldent med gode E36er så man må nesten ta vare på de som er igjen. Takktakk, det skal jeg prøve på Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Liker fremgangen her😁 Bilen har det godt i dine hender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet September 30, 2017 Forfatter Share Skrevet September 30, 2017 1 time siden, williamwiers skrev: Liker fremgangen her😁 Bilen har det godt i dine hender! Takktakk, det samme kan jeg si tilbake med god samvittighet williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Ja mener å ha sett den her i Skien`s område for mange år siden. Ble bra sluttresultat med eksosen. Viktig detalj som gjør bilen hel og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Oktober 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2017 On 30.9.2017 at 21.18, M-jakob skrev: Ja mener å ha sett den her i Skien`s område for mange år siden. Ble bra sluttresultat med eksosen. Viktig detalj som gjør bilen hel og fin. Takktakk! Ja, passformen på stussene har veldig mye og si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Oktober 3, 2017 Share Skrevet Oktober 3, 2017 bra jobba guten Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Oktober 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2017 7 timer siden, Håvard P skrev: bra jobba guten Takkitakk 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Oktober 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2017 (endret) Er det noen som vet om strukturlakk til plastikk som blir så likt som mulig mtech listene? Har handla meg AC schnitzer leppe så jeg skulle hatt den til å matche resten... Endret Oktober 5, 2017 av Sndvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Oktober 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2017 Begynner å bli en litt annen bil ja 😅 Amarios, williamwiers, bimmerfun og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 5, 2017 Share Skrevet Oktober 5, 2017 Jeg har carbonleppe fra GS. Jeg tenkte og bare lakke den sort matt slik som den originale leppen er. Hvorfor vil du ha struktur nederst på frontleppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Oktober 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2017 1 time siden, Skulebollen skrev: Jeg har carbonleppe fra GS. Jeg tenkte og bare lakke den sort matt slik som den originale leppen er. Hvorfor vil du ha struktur nederst på frontleppen? Så den står i stil med mtech listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 5, 2017 Share Skrevet Oktober 5, 2017 1 time siden, Sndvik skrev: Så den står i stil med mtech listene Vil du ikke heller at den står i stil med Oem leppen? Men jaja, smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Oktober 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2017 17 timer siden, Skulebollen skrev: Vil du ikke heller at den står i stil med Oem leppen? Men jaja, smaken er som baken Vi får se hva jeg kommer fram til 😅 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå