sondre Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 (endret) Webasto som #1 siden det nå er vinter... Cruise Control som en sterk #2 Endret November 16, 2017 av sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Siden det er kaldt og snø på veiene: 1. Rattvarme (burde vært obligatorisk på alle biler solgt i Norge!) 2. Webasto 3. Adaptiv cruise-control 4. xDrive 5. Head-up Display 6. Navigasjon med Real Time Traffic Information (har flerfoldige ganger spart meg for mange minutter til/fra jobb!) 7. Surround View 8. Komfortseter 9. Delt bakluke Av tilbehør jeg godt kunne klart meg uten: Panoramasoltak Feltskifte-/blindsonevarsler Varsel ved kjøring for nært kantlinje Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 På de større modellene (5er og opp) verdsetter jeg følgende ekstremt mye (foruten annet forventet utstyr som navigasjonssystem, mediafunksjoner og tilsv.): - Head-up Display - Rattvarme - Komfortseter - Integrert garasjeportåpner - Integral aktiv styring - Adaptivt understell - Automatiske blinklys- og vindusviskerhendler som alltid står i 0-posisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Har hatt endel BMWer oppigjennom, men det som jeg savner mest må være soft close dørene jeg hadde på E65en .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 17, 2017 Share Skrevet November 17, 2017 Akkurat nå webasto og rattvarme 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet November 18, 2017 Share Skrevet November 18, 2017 Har det meste av utstyr i min F36GC men det som gir mest glede er harman kardon hifi. Syns forøvrig alle dingser å duppeditter er kjempegreier! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå