Gå til innhold

Helt ny F31 eller 2-3 år gammel


Eivind320x
 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, papertiger skrev:

ps: ang. Leasing - restverdien på bilen er ikke satt ved kontraktsinngåelse. Det er visstnok ikke lov. Så summen du kan kjøpe den ut for vet du ikke før leasingperioden er over. Det var vertfall tilfelle når vi leaset. 

Jeg har i hvert fall restverdien på min leasing svart på hvitt i kontrakten min. Tror nok ikke det stemmer at dette ikke er lov. Det som ikke er lov er å garantere at du får kjøpe ut bilen til fastsatt pris ved endt leasing.

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sluquet skrev:

Jeg har i hvert fall restverdien på min leasing svart på hvitt i kontrakten min. Tror nok ikke det stemmer at dette ikke er lov. Det som ikke er lov er å garantere at du får kjøpe ut bilen til fastsatt pris ved endt leasing.

Du har helt rett. En fastsatt kjøpspris kan ikke garanteres. Når du nevner det husker jeg at restverdien på bilen ble skrevet på oppdatert kontrakt når i økte km/år.

7 timer siden, Eivind320x skrev:

@papertiger Jeg vurderte og lease en Volvo V60 D4 AWD i 2013. Da satte han en restverdi som jeg kunne kjøpe bilen ut for pluss tre mnd leier. Han argumenterte for at jeg ved tilbakelevering da kunne velge om jeg ville kjøpe, eller levere den tilbake. 

 

Stemmer - dere har helt rett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg hiver opp denne igjen, fordi jeg ser det ligger endel bilder ute på det store internett angående den nye 3 serien( G20 og G21) Nå har jeg ikke fulgt så godt med at jeg vet hvor lang tid det tar fra bilder begynner og svirre til at den er ute i butikk. Noen som har ei formening om dette?

2018-bmw-3-series-image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sammenlikning av F10 og G30 bør gi en grei indikasjon.

F10 startet januar 2010, G30 startet tidlig 2017.
F30 startet november 2011, noe som vil G20 tilsi slutten av neste år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Marius2002 skrev:

Er ihvertfall godt å se at xDrive-systemet på G01 X3 ikke tar etter xDriven på F48 X1. :D 

 

X1 er jo bygget på UKL plattformen som er samme som 2 serie og MINI Countryman. Det er vell ikke X3 :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Marius2002 leste ditt første svar og nå var det ikke akkurat du som nevnte G01 først :P 

Når det gjelder de ulike plattformene, så er det vell kun de mindre bilene de har benyttet UKL plattformen. G01 vil bli produsert på CLAR, uten at jeg har satt men inn i hva det betyr :D hybrid vil vell noe lignende som det de har i dag?

blir jo uansett spennende og se hvilke modell som kommer først, G01 eller G20 :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Eivind320x skrev:

blir jo uansett spennende og se hvilke modell som kommer først, G01 eller G20 :D 

G01 :)

 

Edit: Jeg vet forresten jeg ikke postet først, det var derfor jeg tok muligheten til å poste den. Fordi @awt nevnte den først :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...