Knutmyr Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 (endret) Får vel prøve å opprette en tråd om min første BMW. En E61 530. Kjøpte den i august 16. Alltid hatt Audi før, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Var først en kammerat som mente jeg skulle kjøpe hans, men så dukket denne opp via en bekjent. Ringte på den med en gang, og prøvekjørte den dagen etter. Var en drøm å kjøre. Har ikke så mange bilder av den enda, men blir vel flere etterhvert. Sommerfelger. Slik den så ut når jeg kjøpte den Vinterfelger og tonet ruter. Har skiftet ut CCC med NBT. Spennende prosjekt jeg lærte mye av. Har ikke så store planer fremover, men den skal få en skikkelig oppfrisking av lakken da den er meget sliten. Vurderer chip og fjerning av DPF også. Ellers er det mange muligheter til å skifte/retrofite deler på BMW 💸💸 Options 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 217 Active Steering Aktivlenkung 229 Dynamic Drive Dynamic Drive 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 261 Side Airbag For Rear Passengers Seitenairbag Fuer Fondpassagiere 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 386 Roof Rail Dachreling 402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 442 Cupholder Getraenkehalter 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 536 Auxiliary Heating Standheizung 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 563 Lights Package Lichtpaket 587 Lt/aly Wheels/double Sp. 116 W Runflat Lm Raeder Doppelsp.116 Mit Notlauf. 605 Telematic Preparation Telematik Vorbereitung 607 Teleservice Preparation Teleservice Vorbereitung 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 613 Internet Related Services Internetbasierte Dienste 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 638 Car Telephone Professional Autotelefon Professional 677 Hifi System Professional Hifi System Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung 8SB Country Spec. Release Of Telematic Laenderspez. Telematikfreisch. 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Endret Januar 26, 2017 av Knutmyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 så fin ut =) gratulere med ny bil Knutmyr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 9 minutter siden, eriksen skrev: så fin ut =) gratulere med ny bil Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Gratulerer med fin bil, ja Hva er planene for denne da? Knutmyr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Som e61 fantast og eier må jeg jo seff kommentere og gratulere med fin bil.:). Som du nevner ,er de en drøm å kjøre. Fint eksemplar du har skaffet deg og klokt og bytte fra Audi ;). Gi den stell iform av småservicer og vedlikehold og du har god bil lenge . Knutmyr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 Følger med! Knutmyr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2017 Meget fornøyd med den ja. Ble litt oppgitt når batteriet tok kvelden og knekte AFS modulen.. Har ikke all verdens planer enda. Ligger an til steg 2 fra TRF 😇 Ellers skal den få en skikkelig poleringsrunde. Kanskje våtslipe hele bilen hvis jeg får motivasjon til det når jeg begynner. Forrige eier har tatt bra vare på den teknisk så har ikke noe å bekymre meg for der. Nye luftbelger forrige vinter og nye støtdempere foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 Ser ut som en flott bil ja Knutmyr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 Ble visst nye blinklys i dag 🤓 Var på tide 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 Litt bilder av NBT retrofit sveigis og tennbrikket reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 Skulle bare skifte parklys pærer... Ble våtslipt og polert opp igjen før egnet beskyttelse ble lagt på sveigis og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Åhh heldiggris. Den retrofiten misunner jeg deg.Var det mye arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 1 time siden, sveigis skrev: Åhh heldiggris. Den retrofiten misunner jeg deg.Var det mye arbeid? Til ikke å ha eid BMW før og ikke plukka fra hverandre en før syns jeg ikke det. Kunne vel klart det på en dag nesten med alle deler på plass. Tok mer tid å finne deler og delenr 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Skal ikke nekte for at jeg er litt misunnelig på NBT. ...men så var det det med de funksjonene som ikke støttes skikkelig, og selv om man garantert overlever det, synes jeg det er dumt å miste dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Haha, nice! Må nok pusse lyktene mine til sommeren jeg og, ser de begynner å bli småslitne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå