Knutmyr Skrevet Februar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2021 20 timer siden, E.C. skrev: Trengte du en ny modul for å kunne bruke baklykter eller kunne man oppdatere firmware på den gamle og så kode? LCI-lykter fantes jo ikke i det modulen ble produsert, så det er ikke bare å kode inn. Har tenkt å bytte til LCI-lykter på sikt selv, foran går nok greiest siden jeg bare bytter fra halogen til halogen. Orker ikke alt det styret med å montere stag foran og trekke kabler for å få xenon. Jeg byttet modul da det var nødvendig for nye lykter. Har sett baklykter blitt byttet uten bytte av modul, men ser for meg at det blir litt jalla E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2021 Deler brukt: Forlykt venstre: 63127045691 Forlykt høyre: 63127045692 Disse kjøpte jeg fra huggeri med styreenhet for AHL og xenon ballaster påmontert. Baklykt Venstre ytre: 63217177693 Baklykt høyre ytre: 63217177694 Baklykt venstre indre: 63217177697 Baklykt høyre indre: 63217177698 Pakninger baklykter ytre: 63217186767 Pakninger baklykter indre: 63217186765/63217186766 Ledningsnett for baklykter: 61120432397, her følger også deler for å bygge om stikk til hovedlykter med. Lysmodul LM2 for AHL: 61359203082 Jeg fant BMW's dokument som beskriver retrofit med hva som skal byttes om på av ledninger på lysmodul og stikk på hovedlykter. Det stemmer ikke for AHL, så trenger også tilgang til skjematikk for kobling av stikk på lykter. Det må kables fra SGM modul bak hanskerom til LM for PT-CAN signal. Koding er enkelt da det er ferdige koder for dette. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 16, 2021 Share Skrevet Februar 16, 2021 50 minutes ago, Knutmyr said: Jeg byttet modul da det var nødvendig for nye lykter. Har sett baklykter blitt byttet uten bytte av modul, men ser for meg at det blir litt jalla Skjønner, de som bytter om og beholder gammel modul koder kanskje bare vekk pæresjekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2021 Flere bilder kommer 😜 Reef89 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 17, 2021 Share Skrevet Februar 17, 2021 Det er helt vanvittig hvor mye LCI lykter gjør på en E6x. Oppgraderte jo selv på min E60 både foran å bak, ble først bak, men måtte ha foran også etterhvert. Veldig grei jobb egentlig, men litt mer arbeid på stv. har jeg sett. Største jobben er jo å demontere interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2021 Litt flere bilder Carlsius, Reef89 og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 26, 2021 Share Skrevet Februar 26, 2021 Behold pre lci interiøret da det er tøffest imo Gjorde seg veldig med lci lykter da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2021 Skal ikke bytte interiør nei. Har lyst på ACC, men får se om jeg kommer over en radar til OK pris. Blir nok LCI instrumenter først. Sjekka litt med adaptiv cruise til facelift, men den jobben blir alt for stor da en haug med moduler må skiftes/modifiseres Vurderer sterkt å foliere hele bilen i en av følgende farger: https://www.rvinyl.com/ORACAL-970RA-Matte-Night-Blue-Metallic-196M-Premium-Wrapping-Cast-Film.html https://www.rvinyl.com/ORACAL-970RA-Matte-Dark-Red-Metallic-368M-Premium-Wrapping-Cast-Film.html https://www.rvinyl.com/ORACAL-970RA-Matte-Azure-Blue-Metallic-197M-Premium-Wrapping-Cast-Film.html https://www.rvinyl.com/ORACAL-970RA-Matte-Charcoal-Metallic-937M-Premium-Wrapping-Cast-Film.html HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 27, 2021 Share Skrevet Februar 27, 2021 Ble bra med facelift lykter da det heiser utseende på bilen flere hakk! Håper du finner delene og starter på ACC, da jeg selv flere ganger har vært på tanken når jeg hadde E6x men ble aldri noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå