fupsaker Skrevet April 11, 2017 Forfatter Share Skrevet April 11, 2017 5 minutter siden, Gorg skrev: Du har vel kjørt M4, dog ikke så voldsomt lenge. Kanskje M2? Ville ikke valgt noe annet merke i alle fall Fikk du kjørt M6 på turen? Den er i alle fall skamrå! Hehe, vi skal være på tur i én uke, så trenger litt str på bagasjerommet. Fikk bare kjørt den opp fra garasjen. Nja, vil jo prøve noe annet enn BMW kanskje? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 11, 2017 Share Skrevet April 11, 2017 5 minutter siden, fupsaker skrev: Hehe, vi skal være på tur i én uke, så trenger litt str på bagasjerommet. Fikk bare kjørt den opp fra garasjen. Nja, vil jo prøve noe annet enn BMW kanskje? 🙈 App, app, app! 😎 Som den nye smash reklamen Ville ha vurdert M6 coupe/cab selv, utrolig god og morsom bil å kjøre! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 11, 2017 Forfatter Share Skrevet April 11, 2017 5 minutter siden, Gorg skrev: App, app, app! 😎 Som den nye smash reklamen Ville ha vurdert M6 coupe/cab selv, utrolig god og morsom bil å kjøre! Sorry, M6 blir det ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 14, 2017 Forfatter Share Skrevet April 14, 2017 Bilen er i Drammen og snart i Moss! Så dette lover godt! Gorg, mossing 92, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 15, 2017 Forfatter Share Skrevet April 15, 2017 De første bildene av bilen! tobiasw, Gorg, Fahad og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Kjempeflott! Kan kjenne duften av nybil helt hit Digg! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Ser veldig bra ut ja. Gratulerer. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Gratulerer! Den var utrolig fin 😀 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Haha, så først ut som lysende bmw-emblem på ratt:p Gratulerer med strålende bil!:) fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Lekker! Blir vel tidenes lengste påske for deg? 😊 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 17, 2017 Forfatter Share Skrevet April 17, 2017 Fikk for øvrig tilbud på E-Tronic fra ESS, 67hk og 97nm visstnok. Da har jeg 319hk og 447nm. Burde være friskt nok det. Og til en pris på 5900,- så er det mer fristende enn DTUK som jeg har svært god erfaring med. Noen som mener jeg ikke burde prøve ESS? Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 17, 2017 Share Skrevet April 17, 2017 2 timer siden, fupsaker skrev: Fikk for øvrig tilbud på E-Tronic fra ESS, 67hk og 97nm visstnok. Da har jeg 319hk og 447nm. Burde være friskt nok det. Og til en pris på 5900,- så er det mer fristende enn DTUK som jeg har svært god erfaring med. Noen som mener jeg ikke burde prøve ESS? Stort problem med disse er at du mister garantien på bilen... de kan se at programvaren er endret og en varseltrekant dukker opp når bilen kobles til diagnose. Dette blir sendt rett til Tyskland....... var i alle fall det jeg fikk beskjed om fra Bavaria. kunne tenkt meg ESS boks selv. De drar ca 80-90 hk til ut av min bil fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 17, 2017 Forfatter Share Skrevet April 17, 2017 (endret) 3 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Stort problem med disse er at du mister garantien på bilen... de kan se at programvaren er endret og en varseltrekant dukker opp når bilen kobles til diagnose. Dette blir sendt rett til Tyskland....... var i alle fall det jeg fikk beskjed om fra Bavaria. kunne tenkt meg ESS boks selv. De drar ca 80-90 hk til ut av min bil Virkelig? Men hadde boks fra DTUK på mine forrige biler og fikk aldri noe beskjed om det. Så må sjekke opp nærmere i så fall. Tror jeg sa deg på Shell i Elverum i går forresten? Endret April 17, 2017 av fupsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 E-tronic er ikke sporbar, den manipulerer signaler fra boost sensor 1 og 2 og kamakselgiver på eksossiden (N20), ingen endring i software. Er meget fornøyd med min, men mye vil ha mer fupsaker, Gorg og Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 9 minutter siden, Kennethe34 skrev: E-tronic er ikke sporbar, den manipulerer signaler fra boost sensor 1 og 2 og kamakselgiver på eksossiden (N20), ingen endring i software. Er meget fornøyd med min, men mye vil ha mer Så dette er 100% sikkert? Ville gjerne kjørt på med det på min bil da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå