Bimmerlorris Skrevet Juli 26, 2023 Forfatter Skrevet Juli 26, 2023 1 time siden, sveigis skrev: Gud fader ,ble fint det rattet ja 😍😍. Som nytt jo og mer til . Sånn et sett skal jeg kjøpe hvertfall . Ja må si jeg ble overrasket over at det kunne bli så fint 🎵👍 Helt utrolig ! Dette må du investere i. Du som er sånn pirk må jo bare anse en slik jobb for kosejobb 😅👍 Tror jeg brukte sånn ca tre timer. Og med varmluftspistol så går tørkinga mellom hvert lakklag på null komma nix 👍 Mortenej reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Juli 26, 2023 Forfatter Skrevet Juli 26, 2023 Da var bremseservicen gjort og jeg føler nå at den bremser jevnere og mindre vibrasjon. Jeg tok en kort kjøretur på noen småveier der jeg kunne gi på litt og deretter bremse. Sånn for å få brukt bremsene godt. Da jeg kom hjem så kjente jeg på caliperene og de bak var mye varmere enn de foran 🤔 Er dette normalt ? Ingen svidd lukt eller noe. Bare varme. Før jeg tok denne servicen syntes jeg å kjenne en slags "sveiselukt" og kjente at det kom fra høyre bakbrems. Tenkte først at det luktet litt sveis etter at kanalene ble fikset, men lukten kom altså når jeg stakk nesa borti caliperen høyre bak 🤷♂️ Ingen slik lukt nå. En annen ting. Så at det rant vann fra innsiden av bagasjelokket da jeg åpnet det etter jeg hadde vasket den. Da ser jeg at det er en sprekk i skjøten rett over ryggelyset i baklampa på kofferten. Irriterende, siden jeg fikk kjøpt disse i fjor eller året før. Husker ikke helt. Har mulighet til å få handla et nytt sett av en 34-kompis her på innlandet. Som en quickfix kjøpte jeg en tube lynlim på tema og bare la i sprekken og tørket det med varmepistolen. Så nå er det ihvertfall tett. Denne kompisen skal lete litt på lageret sitt, så muligheter for at han også har dekslene over beltelås og de oppe på baksetet, samt teppet i bagasjen og venstre støtlist på framfanger 🤞😅 Jeg er også på let etter bmw-emblemene på panser og baklokk, da disse er fryktelig slitte og stygge. Får jeg fikset dette så er bilen komplett og ikke noe mer som må fikses 👍 På toppen over ryggelyset var det en sprekk og det lakk vann inn i lokket. 1 stk caliper klar for demontering. Luktet gammel sveis av den og det kom piping derfra under brems. Så tenkte det kanskje var tørre glidebolter 🤔 Demontert og tatt ut glidebolter. Møkk og rust der hjulet sitter. Her skal det rengjøres 😅👍 Glidebolt klar for rens og puss Før og etter 😅 En god spray med kobberfett skal fjerne piping 😉 Godt med Litiumfett i hullene til glidebolt Og godt med fett på bolt 👍 Fix ferdig og alt rengjort og pent igjen 😃 Skulle ikke tro at disse bremsene er på tredje sesongen 👍 viggo E34, HakonLimseth og sveigis reagerte på dette 3
Bimmerlorris Skrevet August 2, 2023 Forfatter Skrevet August 2, 2023 Tja, hvordan gikk det med bremseservicen min da ? 🤔 Tok en litt lengre tur sammen med en kompis på noen gjengrodde stier opp gjennom og over åsene mellom Hurdal og Gjøvik. Da vi begynte på bomvegen over, så stoppet jeg for å se hvordan jeg skulle betale denne bommen, og umiddelbart kom det en eim som liknet på lukten etter man har sveiset 🫣 Gikk ut og kjente på felgene og da jeg kom til høyre bakhjul, kjente jeg kjapt at her var det varmt 🙈 Spyttet på skiva og det freste godt. Ja ja tenkte jeg. Ba kompisen min ta røykepausa si og siden det bare var 8 km igjen til serveringsstedet vi hadde planlagt å stoppe og spise middag, satte vi oss i bilen og kjørte videre. Etter middagen kjente jeg på skiva og den var blitt kald. Så vi satte kursen mot Lena der jeg skulle fylle tanken med 98 oktan til litt over 20kr litern. Og da vi stanset for å fylle tanken, kjente jeg på nytt på skiva og den var plutselig normalt varm, og da hadde vi kjørt ganske langt nedover fra toppen av åsen og ned til Lena. Så jeg lurer litt på hva som skjedde 🤷♂️ Uansett, da jeg kom hjem, demonterte jeg caliper på nytt. Gliderene var igjen veldig tørre, men kanskje det var pga varmen de var blitt utsatt for ? Så jeg rengjorde de på nytt og det jeg ikke gjorde med de andre caliperene, var å jokke de gjennom hylsene så de gled godt. Etter dette har jeg kjørt litt rundt og så langt har ikke bremsene blitt unormalt varme 🤞😅 Så vi får se…. Så er ferien til karosseriverkstedet ferdig og på mandag ettermiddag kjørte jeg bilen ned for sveising av sprekken de blemmet seg ut med under kanaljobben. Fikk beskjed om at bilen skulle bli ferdig før helgen. Da skulle de også gjøre opp lakkeringen av kanalene. De hadde nemlig bare lakkert selve kanalene men ikke nederst på framskjermene. Det ble ikke så pent med forskjellig struktur da det var glatt lakk nederst på skjermene og sånn "bedliner-struktur" på kanalene. Så har jeg fått limt litt løst stoff bak på hattehyllen og lakkert den svart. Helst skulle jeg trukket den om siden trekket har løsnet litt oppå, men det gidder jeg ikke. Synes ikke det ser så fælt ut. Nå om dagen venter jeg også på deksler over beltelås/toppen av setebeltet. Har en kompis som selger disse da han har bestilt helt nye til prosjektet sitt. Utover dette så skal jeg bestille støtlistene foran på framfangeren og listene nede på framskjermene, samt bmw-emblemene på panser og bakluke. Da kan jeg se meg fornøyd og i mål med bilen. Når dette er gjort så skal jeg ta stilling til om jeg legger den ut på finn i år eller til våren 🥹 Jeg valgte å forberede litt før sveising og jeg gjorde dette litt bevisst, ved å brette opp teppet og ikke legge med deksler sånn at jeg får tilbake bilen sånn som dette og dermed lett kan kontrollere arbeidet før jeg kjører hjem fra verkstedet 😉 Stoler faen ikke på folk 😅 Da kan jeg studere ledningene før jeg reiser også og være sikker på at sveisingen inni det trange rommet der, ikke har påført noen skader. Orker ikke mer støy nå 😉 Det er ikke store sprekken de skal sveise, men stor nok til at de kuttet rundt 15 ledninger 🤯 Limte kantene med kontaktlim og det sitter som fjell 👍 Forsøkte å fukte stoffet og "børste bort" bølgene i stoffet før jeg tørket det. Men det funket ikke 😅 Som nevnt så skulle trekket vært limt og sånn sett fått vekk bølgene, men det ga jeg faen i. Det ser mye bedre ut sånn enn det blasse grå 😅 Så nå er det bare å vente på bilen og få det montert på plass igjen 👍 HakonLimseth reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet August 2, 2023 Skrevet August 2, 2023 Jeg plukket av de gråhvite plastdekslene på innsiden av kanalene på min nå når jeg var hjemme, det ene var 20cm kortere enn det andre, det var rett og slett brent opp av sveisearbeid 😂
Bimmerlorris Skrevet August 2, 2023 Forfatter Skrevet August 2, 2023 4 minutter siden, Olaandref skrev: Jeg plukket av de gråhvite plastdekslene på innsiden av kanalene på min nå når jeg var hjemme, det ene var 20cm kortere enn det andre, det var rett og slett brent opp av sveisearbeid 😂 Oisann, hvordan gikk det med ledningene da ? 🫣
Olaandref Skrevet August 2, 2023 Skrevet August 2, 2023 Akkurat nå, Bimmerlorris skrev: Oisann, hvordan gikk det med ledningene da ? 🫣 De er hele og fine, aner ikke når det ble gjort, men tipper på at ledningene var fjernet, men at dekselet stod igjen 🙂 Bimmerlorris reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet August 2, 2023 Forfatter Skrevet August 2, 2023 4 minutter siden, Olaandref skrev: De er hele og fine, aner ikke når det ble gjort, men tipper på at ledningene var fjernet, men at dekselet stod igjen 🙂 Ahh ja det kan virke som ledningene var fjernet. Ellers tror jeg det hadde vært mye ødelagte 🙈😅
Olaandref Skrevet August 2, 2023 Skrevet August 2, 2023 Akkurat nå, Bimmerlorris skrev: Ahh ja det kan virke som ledningene var fjernet. Ellers tror jeg det hadde vært mye ødelagte 🙈😅 Ja, det hadde ikke vært mye isolasjon igjen der 😅 Bimmerlorris reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet August 12, 2023 Forfatter Skrevet August 12, 2023 Jæddæ !! Litt av en uke jeg har lagt bak meg gitt 😅 WARNING !! Her blir det mye tekst 😅 På lørdag for en uke siden hadde jeg bestemt meg. Nå var det jaggu tid for å teste grommis etter enda en runde med smøring og fix på venstre caliper bak 😅 Planen var rett og slett å reise ned til Fevik og besøke Jan. Nå har vi vært venner i snart ti år her på Bimmers, men aldri møtt hverandre i virkeligheten 🥺 Så jeg la i vei og og sjekket etter ca 5 mil om bakbremsen var varm, noe den ikke var. Ok tenkte jeg. Godt tegn. Så gikk turen gjennom Oslo og da kjente jeg av og til litt lukt ved nedbrems. Ville vel egentlig ikke akseptere og forsøkte å fortrenge 😅 Men da jeg stoppet på Cirkle K på Lierstranda gikk det ikke lenger. Varmen sto ut av felgen 😭 Måtte bare la felg og brems få kjøle seg ned og gikk nedtrykt og illforbanna inn og kjøpte meg ei pølse tross null matlyst. Så da var det bare å kaste inn håndkle og begynne på hjemreisen. Det var jo såklart ikke nok med varme bremser. Neida, det tordnet, lynet og regnet noe helt sinnsykt. Noe som var bra for bremsen da 😂 Men det som var så rart, var at på hjemturen så ble ikke bremsen varm et sekund 🤷♂️ Men tok selvfølgelig ikke noen sjanser på å reise nedover mot sør med noe så usikkert. Skuffet og fæl så kom jeg hjem og tenkte at jeg kanskje bare skulle sprenge bilen til himmels og ferdig med den saken 😂 Da jeg våknet neste morgen, var energien tilbake og jeg var rastløs og kjedet meg. Hva nå tenkte jeg ? Egentlig så skulle jeg jo våkne opp på et hotell i Grimstad i dag. Faen heller, jeg SKAL på tur !! Så da var det bare å pakke sekken på ny og Lille Sort får få seg en roadtrip 👍 Som tenkt så gjort. Men denne gangen gjør jeg det litt anderledes. Stilte inn Google Maps på "Unngå motorveier" og dro av gårde. Jeg har god tid tenkte jeg 😃 Så da fikk jeg opplevd mye fin natur i stedet for den kjedelige E6/18 👍 Kan anbefales 😃 Så på kvelden ankom jeg Grimstad og hotellet og sendte Jan en mld med spørsmål om kaffebesøk og vi ble enige om at jeg kom til han på mandag morgen. Som avtalt, så gjort og det ble minst like hyggelig som jeg gjettet på 😃👍 Jan er en hel ved-fyr og vi ble sittende å skravle i neste tre timer om bil og alt annet 😃 Så måtte jeg bryte meg løs og planen nå var å reise til Odda og overnatte der. Så da ble det å stille inn Google Maps på Odda og valgte en rute som gikk rett innover i landet på fylkesveiene 👍 Da jeg ankom Odda så var det fint lite utvalg av overnatting og det kostet tett på 2000kr natta UTEN frokost 🤬. Det syntes jeg var drøyt og kjente at det driter jeg i å gjøre. Så inn på Booking og så hvordan prisene lå an på Geilo. Klokka var jo ikke så veldig mye og det var bare 16 mil dit. Og der kunne jeg få overnatting inkl frokost for ca 1000 kr. Så da bar det i vei igjen og mer natur og koselige vestlandsveier 😃 Kl 21 ankom jeg Geilo og da jeg skulle til å booke meg et rom, tenkte jeg at jeg skulle sjekke værmeldinga 😉 Da kjente jeg hjemmelengselen slå inn. Hvorfor det ? Jo værmld for Geilo tilsa ca 30 mm nedbør hver 3 time mellom 00.00 og 18.00 og jeg begynte å innse at "Hansemann" var på vei 😅 Tenkte da at dersom jeg la meg inn på hotellet her i kveld, så kanskje jeg blir litt værfast i morra 🙈 Så jeg tok en beslutning om å legge i vei på de siste 23 milene hjem 😅 Stakk innom en butikk og handlet inn kjappe karbohydrater i fast og flytende form og ga i vei 🤪 Regnet hadde det jo gjort så og si hele veien fra Fevik så jeg tenkte ikke lenger noe over dette. Syntes egentlig at denne hansemannen var ei skikkelig tørrmus 🤣 Er dette alt du har å gi tenkte jeg da jeg kjørte fra Geilo i retning Golsfjellet. Litt tidligere, da jeg begynte på svingene oppover Hardangervidda, fikk jeg jo selvfølgelig dette sinnsyke ekstremvær-varslet på telefonen og måtte jo høre på faenskapet helt til jeg fant en veilomme 🤯 Så bar det over Golsfjellet i retning Leira i Valdres. Fremdeles var været noe jeg bare betraktet som vanlig regnvær. Og sånn var det rett og slett resten av veien hjem 🤷♂️ Klokken 00.30 svingte jeg inn på gårdsplassen hjemme og var passe firkanta i øya 😂 Ja ja tenkte jeg, hvis dette været var verdt et ekstremvarsel på telefoner og fæle advarsler så gidder jeg ikke bry meg noe mer. Alt er jo ekstremt og vilt for tiden. Media tar jo helt av 🤬 MENNNN; hva står jeg opp til tirsdag morgen ? Jo jeg står opp til nyhetene om ras og stigende vannstand i elvene på østlandet. Og hvor hadde det gått ras ? Joda, raset hadde gått akkurat der jeg hadde kjørt, nedover fjellet mot Leira. Og når ? Joda, ca 3 timer etter jeg passerte 🙈 Det var jo blitt mørkt da jeg kjørte rv7 mellom Geilo og Gol, men jeg så jo at elva gikk veeeldig høyt. Husker jeg tenkte at det var litt ekkelt, for i noen av svingene til elven jeg kjørte langs, så så det ut som det ikke skulle mye til før vannet ville plasket over og ut på veien 🤯 Så jeg må si det var med litt uggen følelse jeg satt og tenkte over turen mellom Geilo og Gjøvik. Hadde nedbøren vært kraftigere da jeg kjørte der, så kunne det faen meg ha skjedd noe alvorlig. Men heldigvis så kom jeg trygt hjem 🥳 Men det ble da en fin roadtrip og Lille Sort oppførte seg eksemplarisk på hele turen og forbruket mellom Fevik og hjem var på beskjedne 0,45 👍 Så har jeg fått jobbet litt med firråtredven, men det kommer i et nytt innlegg 😉 Sorry, ingen bilder fra denne turen 😅men legger ved bilder av ruten jeg kjørte. Jeg er helt elendig dårlig til å ta bilder på turer. Blir som regel bare snapbilder som sendes til venner og glemmer alltid å lagre de som kunne vært ålreite å beholde 🙈😅
Bimmerlorris Skrevet August 12, 2023 Forfatter Skrevet August 12, 2023 Så var det firråtredven da 😃 Hva er egentlig i veien med denne caliperen ? 🤷♂️😅 Da jeg var hos Jan i Fevik, gir han meg en nyoverhalt caliper 🥳👍 Veldig hyggelig gjort 😃 Men da jeg kom hjem og skulle montere den, så var det valiper til den friske siden bak 😅 Ja ja, sender Jan en mld og forteller at jeg har fått med til feil side og tenker at da får jeg bare kjøpe et nytt repsett og montere når jeg får dette. Så får jeg mld tilbake med forslag om å demontere caliperen jeg fikk og bare pent demontere pakningene. De er jo helt nye og caliper ikke blitt brukt 😃 Takket for info og tips, men siden jeg skulle på en planlagt tur (der vi virkelig fikk kjenne på hansemann-utfordringer) så fikk dette vente til jeg kom hjem. Ny Warning om en del tekst 😂 Litt om turen; Vi var en kompisgjeng som skulle til Lesjaskog Camping på fisketur. Og hindringer i form av stengte veier skulle ikke få hindre oss nei 😂 Så siden rv3 var stengt pga flom, så ble det å kjøre alternativ rute. Sidevei langs Renaelven til Åkrestrømmen i Rendalen. Derfra rv30 retning Tynset. Ca halvveis dit går det en fjellvei over til Hanestad i Østerdalen, siden vi ønsket å kjøre fv27 fra Atna til Folldal og derfra opp til Hjerkin og ned til Dombås. Men da vi begynte på fv27 så møtte vi veisperring og møtte da et eldre ektepar som fortalte at veien var borte på fire steder 🙈 Så da ble det å kjøre til Alvdal og fv29 til Hjerkin og så videre til Dombås. Dovrefjell var stengt for nordgående trafikk siden det var ras i Drivdalen, litt nord for Hjerkin. Så selv om det var litt omveier så gikk det fint å kjøre. Men så kommer dramaet 🙈 Da vi skal hjem fra Lesjaskog, får vi veldig blanda tilbakemeldinger 😳 Så jeg ringer Alvdal Kommune for å spørre om veien mellom Hjerkin og Alvdal er åpen. Får til svar at veien er stengt like ved Alvdal, men at det går en bomvei litt før sperringen som vi kan benytte. Puhh tenker jeg. Da får vi gjennomført den delen av turen. Så får vi blanda meldinger om dovrefjell. Så jeg ringer Dovre Kommune og spør. Joda sier en hyggelig dame, det er mulig å kjøre dovrefjell fram til Hjerkin. Takk sier jeg og føler meg litt tryggere. Men så kommer vi fram til bommen og møter et smilende og flirende nek av en kar og jeg føler at dette skal ordne seg 😃 Men neida, neket forteller meg at han bare kan åpne for folk som skal på hyttene sine på fjellet 😳 Da kjenner jeg at tempen stiger og jeg må virkelig mobilisere for ikke å finne et tau og binde han fast i bommen 🙈😅 Jeg forteller at jeg har vært i kontakt med både Alvdal og Dovre Kommune og fått beskjed om at det er trygt å gjennomføre turen til Alvdal. Har på dette tidspunktet hørt på nyhetene at rv3 gjennom Østerdalen har åpnet og veien hjem skal dermed ligge strak klar. Men neket står på sitt og vil ikke slippe oss gjennom. Da får han så hatten passer av meg. Lenge siden jeg har vært så fly forbanna. Jeg nærmest truer han til å åpne bommen 🙈 Mens jeg står der og kjefter, så kom jeg på at bommen for de som kommer ned fra fjellet, åpner seg automatisk. Da forteller jeg han at jeg kommer til å stille meg ved bommen og kjøre gjennom når det kommer en bil ned fra fjellet. Da blir han helt stille og går og setter seg i bilen og forlater stedet 😂 Som sagt så gjort. Vi stiller oss opp ved bommen og venter på første bil ned fra fjellet. Heldigvis tok det ikke mange minuttene før det kom en bil og vi smatt gjennom og fikk gjennomført hjemreisen. 😂 Skal innrømme at jeg var litt nervøs da vi kjørte til Hjerkin. Tenkte at det kanskje ble varslet til Lensmannskontoret og at det kanskje ville komme en politibil etter oss, men det skjedde selvfølgelig ikke 😅 Så tilbake til firråtredven 😅 I dag da jeg hadde fått i meg litt frokost så bar det ut i furtebua og jeg begynte å demontere caliperen jeg fikk av Jan. Siden alt innvendig der var nytt, så var det en enkel affære. Stempel gikk lett ut ved hjelp av ei tang og jeg lirket pakningene forsiktig av stempel og sylinder. Ingenting tok skade og det var bare å flytte dette over på min gamle caliper 👍 Så var det å montere en caliper som for tredje gang ble smurt opp 😂 Fikk en kompis til å komme og trykke på pedalen så jeg fikk luftet og så var det å ta seg en testtur. Nå var ikke dette en lang tur, bare en tur ned til Mjøsa for å se på flommen og så en liten runde mot Stange og så hjem. Men denne gangen var det ikke noe varmgang. Alle fire calipere var relativt likt varme 👍 Så fant jeg frem de grå dekslene til toppen av sikkerhetsbeltene oppå bakseteryggen og fikk pusset de, grunnet og lakket med matt svart lakk 😃 Må si resultatet ble ganske så bra 👍 Ikke noen vits i å kjøpe nye da. Av en eller annen grunn hadde jeg tatt av dekslene over luftkanalene nede under framstolene, De fant jeg da jeg lette etter de andre dekslene 🤷♂️ Tenkte et øyeblikk at jeg skulle lakke de også, men det slo meg at det ikke ville bli noe fint siden teppet er grått. Så de fikk være som de var. Så nå mangler jeg bare de dekslene over beltelåsene, men mulig jeg får tak i de via en på Facebook. De har bare deksel på venstre side til salg hos Koed, så det hadde vært fint om jeg får de brukt av noen. Så har jeg lagt inn en bestilling på støtlister på framfanger og støtlistene på høyre side av bilen da disse er ferdige. Ja også emblemer på panser og bakluke. Da har jeg komplettert bilen og jeg får vurdere når jeg velger å legge den ut for salg. Ble mye å skrive, men sånn er det. Gøy å ha mye av livet med E34/E87 dokumentert her på Bimmers 😃 Nypakka caliper klar for montering og lufting 👍 Klar for nye pakninger 😃 Ferdig lufta og klar for testtur 😊 Så var det å skifte farge fra grå til svarte deksler 😃 Her ferdig grunnet 👍 Voila, ferdig lakket i matt svart 😊 Endelig var de på plass i bilen 🥳 Sett utenfra 😃 Så var disse dekslene på plass etter å ha ligget på loftet av en eller annen grunn 😂 Ampera reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet August 12, 2023 Forfatter Skrevet August 12, 2023 En liten filmsnutt av grommisen 😍 IMG_1456.mov Ampera reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet August 12, 2023 Skrevet August 12, 2023 Ikke for å være festbrems men så du noen skader eller rust på det stempelet du byttet ut? Det virker jo rart hvis det så bra ut og stempelet fortsatt satt seg fast. Jeg har vært borti de symptomene du beskriver med at de noen ganger ikke vil løsne og andre ganger virker det fint. Da har det vært bremseslangene som har kollapset innvendig slik at de virker nesten som en enveisventil. Jeg aner ikke om du har byttet slangene men ville vel tatt meg en god kjøretur og undersøkt om det har hjulpet det du har gjort.
Bimmerlorris Skrevet August 12, 2023 Forfatter Skrevet August 12, 2023 6 minutter siden, Rune-K skrev: Ikke for å være festbrems men så du noen skader eller rust på det stempelet du byttet ut? Det virker jo rart hvis det så bra ut og stempelet fortsatt satt seg fast. Jeg har vært borti de symptomene du beskriver med at de noen ganger ikke vil løsne og andre ganger virker det fint. Da har det vært bremseslangene som har kollapset innvendig slik at de virker nesten som en enveisventil. Jeg aner ikke om du har byttet slangene men ville vel tatt meg en god kjøretur og undersøkt om det har hjulpet det du har gjort. Sorry, jeg har glemt å nevne en vesentlig ting, nemlig at da jeg åpnet min caliper så lå den den bakre delen av pakningen, nedi sylinderen 😂 Stemplet var strøkent. Jeg sendte bort alle fire caliperene mine til en kar som overhalte dem. Enten er dette bare uflaks, eller så har denne karen vært litt uvøren når han pakket caliperen 🤷♂️ Jeg skal få tatt en litt lengre tur for å være sikker. Jan forralte at han hadde hatt liknende problem og at det var bremseslange som kødda i hans tilfelle. Jeg tenker uansett å få skifta bremsevæske på bilen og da kan de evnt skifte den slangen. Jeg har en ny liggende, men det er så rustent at jeg ikke våger å forsøke å demontere slangen selv 🙈 Rune-K reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet August 12, 2023 Skrevet August 12, 2023 Da skal du ikke se bort ifra at det er feilen. Da har den antagelig blitt vrid når han har dyttet tempelet ned også har det låst på den måten. Det sitter vel to slanger på hver side. Og er det rustent kan du like så godt bestille nye rør før du begynner og demontere de. Spesielt de rørene som ligger på bærebruene er jo ikke så lange og er greie å komme til. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet August 13, 2023 Skrevet August 13, 2023 10 timer siden, Rune-K skrev: Da har det vært bremseslangene som har kollapset innvendig slik at de virker nesten som en enveisventil Var akkurat det jeg og sa til Tore og var synderen på min e28 . Men klart en vrengt pakning kan lage mye kødd og 😊😊 Uansett ser nå ut som du har fått fikset det Tore .😊 Bimmerlorris reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå