Gå til innhold

Lorriz 525i og 535ia fra side 32


Bimmerlorris
 Share

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Du har vel no snacks på lager å selge meg du Liffi 😉

For meg er svart skinn det fineste som finnes, så valget er enkelt dersom jeg skal farge det opp 😍😅

Men bevares, bare jeg slipper grått interiør så er jeg åpen for andre farger. Jeg så en E34 på nett med en veldig spesiell, nesten en slags senepsfarge som var utrolig kult 😅

Lite snacks igjen desverre. Solgt alt av interiør å div deler siste åra. Svart er pent det, missforstå meg rett men "alle" har sort interiør om dagen.
 

Sennep ja 👀 tilsvarende jeg har i X5’n ? Det er faktisk en overaskende fin farge ! Husker ikke koden men det kan vel søkes opp på nett4CBCEDD2-ABFD-4F3F-ADEB-613A1D66A408.thumb.jpeg.7623cd96a610fc1f32cd8d3b89e7d35c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, liffi skrev:

Lite snacks igjen desverre. Solgt alt av interiør å div deler siste åra. Svart er pent det, missforstå meg rett men "alle" har sort interiør om dagen.
 

Sennep ja 👀 tilsvarende jeg har i X5’n ? Det er faktisk en overaskende fin farge ! Husker ikke koden men det kan vel søkes opp på nett4CBCEDD2-ABFD-4F3F-ADEB-613A1D66A408.thumb.jpeg.7623cd96a610fc1f32cd8d3b89e7d35c.jpeg

Hadde et lite håp om at du kanakje hadde noe på lur 😅 Men sånn er det.

Jepp det der er en snasen farge på interiør, men spørs om det hadde sett like fint ut på comfortstolene mine. Er ikke så sikker på det 🤔

Er enig med deg i at svart er noe "alle" har, men det er safe og noe de fleste aksepterer ved evnt videresalg av bilen. Dessuten er det min foretrukne interiørfarge på en relativ konservativ bil som e34 er 😅 Kunne valgt veldig mye annet av farger ved kjøp av en mer moderne bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på midtkonsoll og andre interiør deler så finner du vel det meste her brukt i sort? slipper du at fargen slipper etter ei stund.

Når det gjelder sømmene handler det om hva tråden er laget av og om den tar til seg farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mortenej skrev:

Tenker på midtkonsoll og andre interiør deler så finner du vel det meste her brukt i sort? slipper du at fargen slipper etter ei stund.

Når det gjelder sømmene handler det om hva tråden er laget av og om den tar til seg farge.

Nå har jeg sendt en mld til Poleringskongen med spørsmål om dette siden flere er skeptiske. Men er det plastmateriale ? Mener å huske at disse delene er ganske myke 🥴🤷‍♂️ Men det er kanskje plastmateriale uansett. Men skulle disse delene begynne å flasse så er det vel ikke slike deler folk skal ha all verden for 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får holde tråden, om ikke varm, så ihvertfall litt sånn kroppstemperert 🤣

Har stuka litt, både i hue mitt og litt rundt for å forhåpentligvis lande en beslutning. Fikk en mld fra en kompis som tilbyr meg alle plastdelene, hanskerom, dekslene og midtkonsoll. Så da har jeg kommet sålangt. Dørpanel er på vei i posten.

Tok kontakt med firmaet som kan farge interiøret mitt og fortalte at det nå bare er setene som skal farges. Det fikk prisen ned fra 16000,- til 10700,-

Men håper uansett at jeg kan være heldig å komme over et pent sett med seter.

Er i kontakt med en kar med delebil som har et svart sett, men usikker på tilstanden. Fyren er litt treg på respons. Har bedt han fortelle meg om tilstanden. Ser av bildene at dette ikke er strøkent så spørs om jeg gidder å vurdere det. Det jeg ønsker er et tilnærmet strøkent interiør. 

75D2A036-8C69-42C3-9370-279714753969.jpeg

C51D0A0E-7305-476D-B3DE-6101355C5AD0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Fyren er litt treg på respons.

Det er jo alltid veldig gøy når noen legger ut noe for salg, men *aldri* svarer.. Så går det en dag, ei uke, to uker men fremdeles ikke noe svar. Så blir da faenmeg greiene merket *solgt* uten at meldingen er merket *lest*.. Det er alltid gøy

Skal du selge noe og legger ut en annonse må du da følge det opp? Ellers virker du da ikke særlig gira på salg.. Og man får ikke særlig mye interesse for å betale prisantydning.. Er selger mer imøtekommende og "trivelig" så betaler man vel fort litt mer, da eksempelvis for de setene?

Men hvor er nakkestøttene til baksetene hen? :P

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GreenE36Cab skrev:

Det er jo alltid veldig gøy når noen legger ut noe for salg, men *aldri* svarer.. Så går det en dag, ei uke, to uker men fremdeles ikke noe svar. Så blir da faenmeg greiene merket *solgt* uten at meldingen er merket *lest*.. Det er alltid gøy

Skal du selge noe og legger ut en annonse må du da følge det opp? Ellers virker du da ikke særlig gira på salg.. Og man får ikke særlig mye interesse for å betale prisantydning.. Er selger mer imøtekommende og "trivelig" så betaler man vel fort litt mer, da eksempelvis for de setene?

Men hvor er nakkestøttene til baksetene hen? :P

He he ja huff, er en del grevlinger der ute 🤪 Han hadde ikke nakkestøttene. Men det skal nok gå an å få tak i. Hører jeg ikke noe innen i morra så driter jeg i det. Nå har jeg uansett et pristilbud på farging og skaffa meg plasdelene i svart, så får jeg bare se hva som skjer. Det ordner seg på et vis uansett 😅🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bimmerlorris skrev:

He he ja huff, er en del grevlinger der ute 🤪 

Nja eller bare folk som legger ut ting for salg og "glemmer" de har lagt det ut for salg, også når de da feks endelig leser meldingen(e) de har fått så selger de til første og beste bud eller noe :P

 

2 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Han hadde ikke nakkestøttene. Men det skal nok gå an å få tak i. Hører jeg ikke noe innen i morra så driter jeg i det.

Joda nakkestøtter er vel noe som med litt flaks kan skaffes nytt i plast fortsatt?

Ok men det er fornuftig.. Da er vi enige om det at selgere som ikke svarer, ikke akkurat er særlig artige :P

Det ordner seg nok etterhvert ja, det gjør som regel det 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg litt på gang her ☺️🤔

En kar på sunnmøre har kontaktet meg og tilbyr M5-seter (usikker på baksetet) Ett sett elektriske og ett sett manuelle.

Her er det snakk om mulighet til å kjøpe hele interiøret eller bare setene. Det skal være sydde deler, noe som da vel er skinn og ikke plast ?

Venter på flere bilder. Han sier dette er urestaurert men i god stand.

Men han nøler med å komme med noen pris og ber meg komme med tilbud 🤔 Har chatta litt med et par seriøse bimmervenner nå og de tenker ca 10 lapper for hele interiøret og ca 7-8 lapper for setene alene.

Jeg blir jo som alltid litt svimmel av sånne situasjoner 😂 Så godt å kunne ha noen med erfaring til å realitetsorientere meg 🤣

Så sitter her og er spent på hvor dette ender.

Legger ved noen bilder:

BB790965-B49F-4D14-88DA-E1C3F6C29E0F.jpeg

37634357-B8F9-4F26-B20D-0562DCF62CD7.jpeg

4ED1C0A0-AB5A-4859-A227-F6FA99FF9B16.jpeg

9F2729B8-7300-4AC9-97A1-BD1BD6C42EC5.jpeg

77D4E5F3-3880-49AD-A922-6F4E4D5D9FBE.jpeg

E91D06CA-6F4D-4920-819D-1922E0202CD5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg blitt enig med selger av interiøret og dette er nå mitt 😍🥳

Dette er ifølge han et komplett M5-interiør med sydde detaljer, noe jeg aldri har hatt før, så dette er kult og jeg gleder meg masse til å få hentet dette 😃

Men jeg har fått en utfordring, forhåpentligvis kortvarig, nemlig at jeg ikke har stor nok bil (tror jeg) til å hente dette. Har spurt et par venner av meg men som ikke er villige til å låne bort bilen sin. Noe jeg faktisk er fullstendig sjokkert over å få i fleisen.

Jeg har hatt førerkort i snart 34 år og er en godt voksen kar som kjører og behandler kjøretøy på en forsiktig måte. Jeg er rett og slett veldig sjokkert !! Jeg tar det selvfølgelig ikke som en selvfølge å få låne andres biler, men når argumenter for ikke å låne bort bilen sin går på at de er redd for bilen og at noe skal skje, så føler jeg de sier indirekte at jeg ikke er en ansvarlig sjåfør. Skulle ikke sagt noe på det dersom jeg var fersk eller ung sjåfør, men dette blir bare så altfor dumt. Kjenner jeg er sint rett og slett.

Men men, jeg får håpe det løser seg. Skal rett og slett måle 1-serien min innvendig for å se om det er helt teknisk umulig å få interiøret inn baki 😅

I verste fall så må jeg bare leie meg en bil, men det sitter langt inne. Vet ikke priser, men med nesten 1000 km reise koster sikkert flesk 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er er jo knallgode nyheter :) Gratulere Tore.

Så ganske strøkne ut også de setene der, spesielt framsetene :) el-Sportseter med minne :)

Ble det komplett interiør? ser at det er skinnkledd midtkonsoll også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mortenej skrev:

Det er er jo knallgode nyheter :) Gratulere Tore.

Så ganske strøkne ut også de setene der, spesielt framsetene :) el-Sportseter med minne :)

Ble det komplett interiør? ser at det er skinnkledd midtkonsoll også.

Takk takk Morten 😃

Han sier dette skal være greit, så håper jeg er enig når jeg kommer dit og ser det selv 😅 Ja han påstår selv at alt er orginalt M5 med sømmer og skinn. Det bør det være også til den prisen 🤣👍 Ja komplett interiør ☺️ Er kjempespent 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...