bmwgreg90 Skrevet April 29, 2017 Forfatter Share Skrevet April 29, 2017 Er på Stord idag i forbindelse med konfirmasjon. Flott vær og ikke minst plassen! Jokkke, tobiasw, Peak og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 Ser veldig bra ut. F10/11 kler store hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 29, 2017 Forfatter Share Skrevet April 29, 2017 6 timer siden, Fahad skrev: Ser veldig bra ut. F10/11 kler store hjul Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 Fikk vasket bilen idag før en drar på vårmønstring på Husnes imåro. Koche chemie, surfex HD og vindusrens fra auto finesse ble brukt Walkabout, fupsaker og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 14 timer siden, bmwgreg90 skrev: Fikk vasket bilen idag før en drar på vårmønstring på Husnes imåro. Koche chemie, surfex HD og vindusrens fra auto finesse ble brukt Vorreigninger B som forvask? i såfall så trenger du ikke bruke surfexHD i tillegg blir som å smøre smør på flesk uansett! Vorb! ingen over ingen ved siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 Fått bestilt ny leppe, da AK style leppo ble litt for voldsom til lyse fargen på bilen. Planer videre er å lakkere kalippere, bestille performance diffuser og svarte emblemer til panser og bakluke. Gorg, ogee1, vegaasen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 Blir veldig bra dette @bmwgreg90 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 50 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Fått bestilt ny leppe, da AK style leppo ble litt for voldsom til lyse fargen på bilen. Planer videre er å lakkere kalippere, bestille performance diffuser og svarte emblemer til panser og bakluke. Den har veldig god passform! Bestilte min fra samme sted jeg også HMW, ogee1 og bmwgreg90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 39 minutter siden, Gorg skrev: Blir veldig bra dette @bmwgreg90 😃 Takk så mye. Håper eg og. Heile blank svart, eller splittere i bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 10 timer siden, bmwgreg90 skrev: Takk så mye. Håper eg og. Heile blank svart, eller splittere i bilens farge? Jeg ville definitivt kjørt splittere i bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2017 fupsaker, ahj, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Gratulerer med en nydelig og grom bil Gjorde seg med leppe, må få se noen rumpe bilder snart (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2017 5 timer siden, Mr Mykland skrev: Gratulerer med en nydelig og grom bil Gjorde seg med leppe, må få se noen rumpe bilder snart (Y) Har bare det ene. Skal skjerpe meg😂 fupsaker og Mr Mykland reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98565822&fks=98565822 Ris, ros og tips om annonsen mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 Hva blir neste? Ikke lenge du har disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå