Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

På 26.9.2020 den 12.38, Ron Jeremy skrev:

Gratulerer med flott bil! Vi er nok flere som deg, men BMW i hjertet men som må se etter noe mer aktuelt og eldrevet. Her har BMW sittet for lenge å rota.

En kollega kommer fra en F30 til nettopp en Polestar 2 i disse dager.
mye kvalitet for pengene, selv savner jeg å sitte høyt, så får se om Enyaq og ID4 får noen fornuftige konkurrenter. Nyt bilen og gratulerer nok en gang, hører gjerne mer om bil og inntrykk og ikke minst, flere bilder

Tusen takk! :) 

Ja det skal være sant. Også driver designavdelinga også å roter fælt for tida, så passer bra med en liten detour til de kommer til vett igjen ;) 

Syns sittehøyden er ganske grei. Nå har jeg ikke vendt meg til å sitte i SUV høyde, men heller høyden til GT. Og PS2 er omtrent på samme nivå der. 

Enyaq og ID4 blir nok volum selgere. Men de henger veldig etter på effekt. Hvis man ser på Skoda sine ytelser på Enyaq så ligger de omtrent som fossil variantene. De kunne lett ha trykket mye mer til med RS modellen. 

Kommer masse bilder av den, kanskje litt mere på Instagram. Lagt en egen profil der om noen er nysgjerrig @ polestar2performance :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med kjempefin bil Gorg .😀

Ja ting forandrer seg helt klart .

Første gang jeg ble kjent med deg her på forumet ,hadde du jo e91en og det var jo en grisepen bil .

Tenker om du hadde kjørt den kontra denne du har kjøpt nå ,så hadde nok som å ratte en e36 i forhold 😀

Veldig pen bil du har kjøpt hvertfall og godt der er litt Bmw igjen i husstanden .👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, gratulerer så mye! Såg en i lik farge i dag, og må si den gjør seg utrolig bra live, og sammen med performancepakken. Hadde jeg vært i markedet for elbil nå og ikke trengte et hav av plass så hadde denne garantert seilt opp som nr 1 på lista! Ser så utrolig mye mer forseggjort enn TM3, og det er på avstand. Kan tenke meg det inntrykket bare forsterkes på nært hold.

Hvordan er plassen kontra GT? klart baksetet er vel en del mindre, jeg har et inntrykk etter å ha sett på mål, dimensjoner og volum innvendig og utvendig at den er på størrelse med GC’en vår, kanskje litt kortere, bittelitt mindre bagasjerom, men høyere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2020 den 15.18, sveigis skrev:

Gratulerer så mye med kjempefin bil Gorg .😀

Ja ting forandrer seg helt klart .

Første gang jeg ble kjent med deg her på forumet ,hadde du jo e91en og det var jo en grisepen bil .

Tenker om du hadde kjørt den kontra denne du har kjøpt nå ,så hadde nok som å ratte en e36 i forhold 😀

Veldig pen bil du har kjøpt hvertfall og godt der er litt Bmw igjen i husstanden .👍👍

Mange takk :) 

Tida flyr, husker godt den tida. GT'en var ikke like moro å dele bilder av, og bilfoto tok helt av som medførte at min tid på bimmers forsvant. 

Kan kanskje hende det ;) 

Får håpe BMW lager noe som får meg tilbake, i4 mistenker jeg blir voldsomt dyr 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, papertiger skrev:

Nydelig bil, gratulerer så mye! Såg en i lik farge i dag, og må si den gjør seg utrolig bra live, og sammen med performancepakken. Hadde jeg vært i markedet for elbil nå og ikke trengte et hav av plass så hadde denne garantert seilt opp som nr 1 på lista! Ser så utrolig mye mer forseggjort enn TM3, og det er på avstand. Kan tenke meg det inntrykket bare forsterkes på nært hold.

Hvordan er plassen kontra GT? klart baksetet er vel en del mindre, jeg har et inntrykk etter å ha sett på mål, dimensjoner og volum innvendig og utvendig at den er på størrelse med GC’en vår, kanskje litt kortere, bittelitt mindre bagasjerom, men høyere?

Tusen takk!

Med de felgene så ser den ganske tøff ut! Gleder meg til å ha det på vintern også :) Fikk vinterhjul, samme type 20" smidde og Hakka 9 levert på dør igår!

De skal legges coating på ganske snart! 

Det er klart en mindre bil enn GT, noe som gjør at den er enklere å få inn i garasjen. Litt kortere akselavstand, og litt mindre bagasjerom. Vi skal nok klare oss med 60-70 liter mindre plass. Baksetet er ganske likt, bortsett fra kanskje 5 cm beinplass. Men nå er tida snart over med stor barnestol, minste skal snart over i sete for 16-36 kg. Da blir det litt enklere. 

Nå har jeg vært på langtur idag, kjørt ca 600km. Det er helt fantastisk hvor god den er å kjøre, ingen knirk i det hele tatt, skrudd utrolig godt sammen. Tydelig at de har vært mm presise på fabrikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Minien har jeg selv samme type felger på sommer og vinter, og jeg må si det mangler litt på gleden av å bytte til sommersko når de er helt like 😛 men, uten tvil ser det rått ut med 20" smidde felger med piggdekk på :D.

Ang. garasje, hvor stor bygde dere? Driver å skisserer litt selv ifm tomta vi kjøpte, og ser for meg at 7x7m er OK på en dobbelgarasje. Ønsker ikke å ha det trangt på sidene med unger som skal inn og ut av bil på sikt, men tomta er ganske smal så jeg vil ikke ta for mye av tomtebredden og blokkere hele inngangspartiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, papertiger skrev:

På Minien har jeg selv samme type felger på sommer og vinter, og jeg må si det mangler litt på gleden av å bytte til sommersko når de er helt like 😛 men, uten tvil ser det rått ut med 20" smidde felger med piggdekk på :D.

Ang. garasje, hvor stor bygde dere? Driver å skisserer litt selv ifm tomta vi kjøpte, og ser for meg at 7x7m er OK på en dobbelgarasje. Ønsker ikke å ha det trangt på sidene med unger som skal inn og ut av bil på sikt, men tomta er ganske smal så jeg vil ikke ta for mye av tomtebredden og blokkere hele inngangspartiet.

Det skjønner jeg godt. 
 

Tida får vise hva jeg gjør, må få mye igjen av summen for sommerhjul isåfall. 

Kommer til å justere demperne ved dekkskift, så litt forskjell blir det :) 

Bygde ca 6.5 x 8.1, men skulle gjerne hatt litt bredere garasje. Eller rydde bedre 😂

Ikke tatt inn begge bilene enda, pga rot.. Satser på at det blir bedre på sikt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
17 timer siden, Tony Soprano skrev:

Herlig bil & flotte bilder ! Takk som deler👍Liker godt felger og som elbiler flest store bremser som fyller 🙂

Mange takk :) 

Skal ikke legge skjul på at det var en del av pakken som fikk meg til å velge bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, sveigis skrev:

Ja dette er en flott bil og godt du koser deg med den .😀

Og som Tony sier ,store bremser og felg =digg faktor .

Takker :) Er så herlig at bremsene nærmest lyser opp på avstand! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, papertiger skrev:

Lekker bil! Liker godt det blå mot gullfargen. Det bildet med baklyset i mørket må da være Polestar-official-sosiale medier verdig?

Det var nok litt gjennomtenkt det valget 🤓 

Ja man skulle tro det, men til nå har ikke Polestar brukt bilder fra IG osv i sine kontoer. Blir ikke helt det samme som med #bmwrepost, hvor de faktisk brukte masse tid på å gå igjennom bilder fra publikum 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...