StigJ Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Kjører selv Biltema sine blinklyspærer i sølv på F30en. Funker som snus de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 2 timer siden, StigJ skrev: Kjører selv Biltema sine blinklyspærer i sølv på F30en. Funker som snus de. Skal se om de har på den lokale Biltema neste gang jeg suser forbi 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Sjekk om Biltema har rett pærer først. I min bil står det PY24W-pærer i blinklysene fremme, selv om både GS og Philips sin pærefinner sier det skal stå P21W der. Mine ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Hadde vel vært en ide å oppgradere disse til LED-bærer? Synes det er latterlig at BMW er så dårlige på bruk av LED i blinklys og ryggelys (og sikkert mer). E9x LCI hadde LED, men ikke F30...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 10 timer siden, tobiasw skrev: Hadde vel vært en ide å oppgradere disse til LED-bærer? Synes det er latterlig at BMW er så dårlige på bruk av LED i blinklys og ryggelys (og sikkert mer). E9x LCI hadde LED, men ikke F30...? Enig, men ebay led pærer har jeg ikke lyst på. Hadde det på e46, og var så som så. Syns det er rart de gikk fra led bak og foran på lci e9x til delvis halogen igjen ved f3x. Mulig de fant ut at det ikke funket helt bra? Lci f3x har vel heller ikke led front blink? Iallefall ikke f34 I ryggelys har jeg hatt CREE, og det var en fryd! Kunne tenkt meg å montere det igjen. Får håpe at satsinga på OLED kommer til mer folkelige modeller, etter det kom på M4 GTS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 Nytt bilde 😃 Unnskyld skitten bil.. BimmerFan!, ahj og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 Skitten hvor? xD Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 4 minutter siden, ahj skrev: Skitten hvor? xD Haha 😃 Kanskje bare jeg som vet at den var skitten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 7 timer siden, Gorg skrev: Enig, men ebay led pærer har jeg ikke lyst på. Hadde det på e46, og var så som så. Syns det er rart de gikk fra led bak og foran på lci e9x til delvis halogen igjen ved f3x. Mulig de fant ut at det ikke funket helt bra? Lci f3x har vel heller ikke led front blink? Iallefall ikke f34 I ryggelys har jeg hatt CREE, og det var en fryd! Kunne tenkt meg å montere det igjen. Får håpe at satsinga på OLED kommer til mer folkelige modeller, etter det kom på M4 GTS. Du finner pærer andre steder enn ebay Det er en på forumet her som har byttet blinklys på sin 1-serie (F20) mener jeg. Ble veldig mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilian Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 Jeg har bytta til LED-pærer i blinklys både foran og bak, samt bremselys og ryggelys på min F31. Veldig fornøyd. Gikk for Osram LED. Fåes både som PY21 og P21, i rød, orange og hvit 👍🏼 Pæra er blank/sølv uansett farge. Gorg og tobiasw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 2 timer siden, Emilian skrev: Jeg har bytta til LED-pærer i blinklys både foran og bak, samt bremselys og ryggelys på min F31. Veldig fornøyd. Gikk for Osram LED. Fåes både som PY21 og P21, i rød, orange og hvit 👍🏼 Pæra er blank/sølv uansett farge. Har du link? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilian Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 (endret) 11 minutter siden, Gorg skrev: Har du link? 😃 Yessir https://www.autobulbsdirect.co.uk/581-Osram-Long-Life-LED-Retrofit-Amber-12V-PY21W-Bayonet-Bulb.html Endret Mai 24, 2017 av Emilian Gorg og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2017 13 timer siden, Emilian skrev: Yessir https://www.autobulbsdirect.co.uk/581-Osram-Long-Life-LED-Retrofit-Amber-12V-PY21W-Bayonet-Bulb.html Takk skal ta en titt 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2017 To kontroversielle bokstaver ahj, StigJ, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2017 Ett til 😁 Skulle egentlig dra på tur i helga og få korrigert lakken, men det blir utsatt ei uke. Bruker mye tid nå på planlegging av huset, er mye valg som skal tas. Men det blir nydelig når det står ferdig! Startet en ny instagramkonto for husbygginga https://www.instagram.com/vi_bygger_nexus/ ahj, Freakshow, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå