Gorg Skrevet April 7, 2017 Forfatter Share Skrevet April 7, 2017 20 timer siden, ahj skrev: Har fjernet mye folie på jobb. Da bruker jeg bare en hårføner for å varme opp folien for så å ta taki i hjørnet og dra det forsiktig av Har jo varmepistol, så da bruker jeg den. Er heldigvis justerbar Tenkte å få det gjort i neste uke ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 7, 2017 Forfatter Share Skrevet April 7, 2017 (endret) Dagens redigering 👍🏻 Endret April 7, 2017 av Gorg fupsaker, StigJ, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 11, 2017 Forfatter Share Skrevet April 11, 2017 Bestilt et par H8 LED pærer til tåkelysene i dag. Litt irriterende at de ikke matcher orginalt.. fupsaker og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 11, 2017 Share Skrevet April 11, 2017 Har du vurdert å ettermontere de originale LED-tåkelysene fra facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 11, 2017 Forfatter Share Skrevet April 11, 2017 6 minutter siden, Saltkjelen skrev: Har du vurdert å ettermontere de originale LED-tåkelysene fra facelift? Ikke egentlig, er vel noe dyrere..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 11, 2017 Forfatter Share Skrevet April 11, 2017 9 minutter siden, Saltkjelen skrev: Har du vurdert å ettermontere de originale LED-tåkelysene fra facelift? I delekatalogen til GS for F34N (LCI) så er det bare halogen å velge. Skal sjekke koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 11, 2017 Share Skrevet April 11, 2017 Delenummer 63177248911 og 63177248912. F34 bruker samme tåkelys som 1-, 2-, 3- og 4-serie isolert sett. Du kan derfor kjøpe LED tåkelys fra 1-, 3- eller 4-serie (2-serie har ikke LED tåkelys på nåværende tidspunkt). De er nok litt dyrere, men ser for meg at det bør være mulig å finne et sett brukt til en nogen lunde fair pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 11, 2017 Forfatter Share Skrevet April 11, 2017 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Delenummer 63177248911 og 63177248912. F34 bruker samme tåkelys som 1-, 2-, 3- og 4-serie isolert sett. Du kan derfor kjøpe LED tåkelys fra 1-, 3- eller 4-serie (2-serie har ikke LED tåkelys på nåværende tidspunkt). De er nok litt dyrere, men ser for meg at det bør være mulig å finne et sett brukt til en nogen lunde fair pris. Nytt blir uaktuelt, over 4000 for et sett. Men følger med, plutselig dukker det opp noe. I mellomtiden så blir det bra med matchende lys ahj og Runey reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 Er det samme som du satt på E91? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 12, 2017 Forfatter Share Skrevet April 12, 2017 52 minutter siden, ahj skrev: Er det samme som du satt på E91? Ja, bare H8 istedet for HB4 😎 Mener det var de som satt i tåkelysene på e91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 12, 2017 Share Skrevet April 12, 2017 4 timer siden, Gorg skrev: Ja, bare H8 istedet for HB4 😎 Mener det var de som satt i tåkelysene på e91 Det blir veldig bra 😁 Men hadde vært stilig med LED som saltkjelen sier, dumt det er så dyrt men Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 21, 2017 Forfatter Share Skrevet April 21, 2017 Fikk nye skiltrammer igår! De som står på var ikke fin og vil ikke ha noe verkstednavn stående der. Ellers er det stadig nye bilder på min instagram 🙂 StigJ, fupsaker og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 21, 2017 Forfatter Share Skrevet April 21, 2017 Har jo sagt tidligere at jeg skal fjerne M merkene på forskjermene, da jeg synes de for øvrig er små og jeg har jo ikke noe M bil. Men hva synes dere om å fjerne Xdrive merket, og eventuelt GT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 11 minutter siden, Gorg skrev: Har jo sagt tidligere at jeg skal fjerne M merkene på forskjermene, da jeg synes de for øvrig er små og jeg har jo ikke noe M bil. Men hva synes dere om å fjerne Xdrive merket, og eventuelt GT? Jeg synes du skal fjerne alt. Jeg har kun M-merkene på min, men de skal av.. Runey og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 12 minutter siden, Gorg skrev: Har jo sagt tidligere at jeg skal fjerne M merkene på forskjermene, da jeg synes de for øvrig er små og jeg har jo ikke noe M bil. Men hva synes dere om å fjerne Xdrive merket, og eventuelt GT? Syns også du skal fjerne alt. Synes det blir en mer cleanere look ! Gorg og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå