Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, viggo E34 skrev:

bare pass på å spørr når du starter dialogen med trafikkstasjonen va slags dokumentasjon du trenger. 4hjulskontroll må du iallefall ha, å muligens kvittering. flere somnhar måttet fremlegge kvittering for 4hjulskontroll... lyskontroll husker jeg ikke da det er noen år siden jeg viste min, men det er ikke utenkelig:bmw:

Ja sant det du sier Viggo.😀

Ha med komtrollpapir på lys og hjulkontroll og tuv .

Da blir de blide og ting går lettere.

Dette var det jeg måte ha med når jeg godkjente og de sa det samme nå før jul da jeg snakket med dem om godkjenning av senk på Tds .😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2020 den 0.46, viggo E34 skrev:

bare pass på å spørr når du starter dialogen med trafikkstasjonen va slags dokumentasjon du trenger. 4hjulskontroll må du iallefall ha, å muligens kvittering. flere somnhar måttet fremlegge kvittering for 4hjulskontroll... lyskontroll husker jeg ikke da det er noen år siden jeg viste min, men det er ikke utenkelig:bmw:

Papirer på firhjulskontroll må jeg ha med ja, og dette har verkstedet allerede opplyst meg om.

Lyskontroll har jeg ikke hørt om, men så er jeg helt grønn på dette med senkesett på bil så. Får høre med verkstedet om dette er også blitt gjort.

Endret av opeth84
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter det mer pakker i posten til Bmw'ene og er spent på og få henta det i løpet av uka! :mrgreen:

Har sendt en forespørsel til Swissvax angående farge til interiøret som trenger litt TLC og håper de har riktig farge til salgs:rolleyes:

Endret av opeth84
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått skaffet meg felger jeg har hatt lyst på veldig lenge! Oz Ceres! :mrgreen:  De har noe lakkflass så tenker og få pussa de opp. Sitter litt tanker om jeg skal ha de originalt eller om jeg skal lakke/plastidip'e senter i en gråfarge. 🤔

Fant også en bakrutesenker jeg har kjøpt tidligere som kanskje kan passe til min E34 😊

20200329_204226.jpg

20200329_204506.jpg

20200329_204625.jpg

20200329_204737.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Se der ja 👍 Jeg synes også de felgene er en ålreit felgtype til e34. Men har ikke du slike felger på touringen også ?

Nei, har aldri hatt desse felgene før. Liker desse veldig godt 😁 Er Contour kopifelger som står på den 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Åja ahaaa men da så 😅 Blir fint på bilen dette og snart er den godkjent 👍

Jepp! Liker Ceres felgene en tanke bedre. Det stod VELDIG på om jeg skulle kjøpe Throwing Stars felger uten stjernene, men måtte kjøpe desse da jeg har hatt lyst på de i noen år😁

Takk! Gleder meg til bilen blir henta igjen ferdig eu godkjent :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fine felg 😀

Disse synes jeg du burde pusse opp og ha de som de er.

De kommer til å passe fint med blank kant og sølv i midten på denne bilen,det er jeg sikker på.

Husker dette var felg som var særs populære og passet perfekt på e34 .

Gøy du har skaffet sånne .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sveigis skrev:

Gratulerer med fine felg 😀

Disse synes jeg du burde pusse opp og ha de som de er.

De kommer til å passe fint med blank kant og sølv i midten på denne bilen,det er jeg sikker på.

Husker dette var felg som var særs populære og passet perfekt på e34 .

Gøy du har skaffet sånne .😀

Tusen takk for det! Ja, er det jeg faller mest mot selv i grunn. Eventuelt hadde det blitt plastidip, som man kunne fjernet om man ble lei eller det ikke ble noe særlig :) 

Ja, desse felgene såg jeg mye oftere på E34 før. Jeg hadde sjansen tidligere da jeg hadde min forrige grønne E34. Men kjøpte heller hvitt (og ganske slitt) skinninteriør da det frista mest🙄

Kjekt at jeg til slutt fikk tak i ett sett, og tenker det blir kjempe stas og ha de på sedanen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...