Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

Gøy å se at det finnes alternative inne aktiviteter. Rå tegning

Skjer ikke mye her :( været som du sier frister ikke til å gå ut å jobbe med bil, heller ikke min som står i garasje....

Håper jeg får et par turer til før den parkeres for vinteren.

 

Endret av Mortenej
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god på å tegne Tor Magne .😊

Angående prosjekt ,så er Tds solgt desverre ,men er i full gang med min e34 nå endelig så bare gå inn på tråden min så kan du se .

Blir hjulbue bytte ,ny skjerm div lakkering på verksted og masse annet .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mortenej skrev:

Gøy å se at det finnes alternative inne aktiviteter. Rå tegning

Skjer ikke mye her :( været som du sier frister ikke til å gå ut å jobbe med bil, heller ikke min som står i garasje....

Håper jeg får et par turer til før den parkeres for vinteren.

 

Takk takk! En av flere hobbier jeg har- fikk plutselig litt etterlengta motivasjon til å tegne igjen :)

Ah, ja været er ikke det beste for tiden😑 Får satse på det ja! Min blir nok også parkert for vinteren-sedanen er for flott til saltsurpa🙄 Selv om jeg for tiden misliker sterkt å kjøre den... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sveigis skrev:

Du er god på å tegne Tor Magne .😊

Angående prosjekt ,så er Tds solgt desverre ,men er i full gang med min e34 nå endelig så bare gå inn på tråden min så kan du se .

Blir hjulbue bytte ,ny skjerm div lakkering på verksted og masse annet .😊

Er den solgt????! 😲 Hmmm.. du får komme på bedre tanker på sikt og kjøpe touringen min da :P Nei, skjønner deg godt- du har jo mer enn nok biler å holde på med. Godt du beholder 535'en fortsatt!

Ja- jeg må innom og se på sidene til folk-har ikke vært så aktiv på Bimmers forumet på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, oledra skrev:

Dårlig veir er ikkje mykje motiverande for bilskruing. Fyller tida med anna.

20211031_122732.thumb.jpg.ae869564cdc216951a60a642cfb337f8.jpg

Fint å følge dokke andre her inne som jobber på😊

Tøøøft! 😁😁 Liker deg jeg ser her 😁 Hvorfor er jeg ikke overrasket at du har flere sykler?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Ja etter en tids tenking måtte den bort og derfor har jeg nå masse tid på min e34 og ikke minst e28 .😊

Forstår den- touringen min skal nok bort også, dessverre. Lagt for mye penger i sedanen og touringen fortjener bedre stell. Kommer til å savne den stort, men sånn er det 🙄 

E28 er favoritten blant gammel 5-serie for min del. Godt du har den videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, opeth84 skrev:

Forstår den- touringen min skal nok bort også, dessverre. Lagt for mye penger i sedanen og touringen fortjener bedre stell. Kommer til å savne den stort, men sånn er det 🙄 

E28 er favoritten blant gammel 5-serie for min del. Godt du har den videre :D

Ja savner Touringen helt klart og ikke minst ,denne var i førsteklasses stand nå den vi solgte .Alt virket og var en drøm .

Men holder med deg i å kvitte deg med den .

En diesel e34 krever sin mann og er veldig dyrt å holde på med om man ikke skrur så mye selv .

Enig e28en er min favoritt og ,en helt annen liga kontra e34 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1993 Bmw E34 Tds touring. Anskaffet 1994 E34 525Tds sedan (side 19). 1993 Tds Touring til salgs! 😓
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • opeth84 changed the title to 1993 Bmw E34 Tds touring selges.. Anskaffet 1994 E34 525Tds sedan (side 19). 1993 Tds Touring til salgs! 😓 https://bimmers.no/forums/topic/825168-1993-bmw-e34-tds-touring-selges/
  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...