Bimmerlorris Skrevet Februar 1, 2020 Share Skrevet Februar 1, 2020 Krysser fingrene for deg og at du snart får gleden av å bruke denne bilen regelmessig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2020 6 timer siden, Bimmerlorris skrev: Krysser fingrene for deg og at du snart får gleden av å bruke denne bilen regelmessig 👍 Takk! Blir kjekt og få brukt bilen igjen 😁 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2020 Da var nok en Bmw handlet inn. Tenker jeg vil legge inn oppdateringer i samme tråden her om den 😊 Ble en Tds til 🤣 Bimmerlorris, viggo E34, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 20, 2020 Share Skrevet Februar 20, 2020 Fett, delebil eller bruksbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 20, 2020 Share Skrevet Februar 20, 2020 grayulerer med ny brukis Tor Magne gleder meg på å følge med på denne også☺️ blir godt og se deg i bmw gjenn😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2020 51 minutter siden, Shattered skrev: Fett, delebil eller bruksbil? Bruksbil! 😁 Knall god og kjøre! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2020 14 minutter siden, viggo E34 skrev: grayulerer med ny brukis Tor Magne gleder meg på å følge med på denne også☺️ blir godt og se deg i bmw gjenn😅 Tusen takk, Viggo! Blir nok litt smått og gjøre på denne fremover, så bare og følge med videre Hehe åh, det var en fryd og få kjørt litt E34 igjen! 😁 viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 21, 2020 Share Skrevet Februar 21, 2020 Gratulerer med e34 Tor Magne . Regner med denne blir en bil du kan bruke ,noe du fortjener . Du må gjerne legge ut flere bilder av nybilen din 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 21, 2020 Share Skrevet Februar 21, 2020 Se der ja, det gikk jo kjapt Tor Magne 🥳👍 Denne må du skrive litt mer om og masse bilder 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2020 På 21.2.2020 den 7.39, sveigis skrev: Gratulerer med e34 Tor Magne . Regner med denne blir en bil du kan bruke ,noe du fortjener . Du må gjerne legge ut flere bilder av nybilen din 😀 Tusen takk!😁 Ja, dette blir min "daily drive" fremover! Blir mer bilder etter hvert samt touringen blir ikke glemt av fordi om. Den skal fortsatt fikses opp når det er så lite igjen og så mye penger brukt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2020 16 timer siden, Bimmerlorris skrev: Se der ja, det gikk jo kjapt Tor Magne 🥳👍 Denne må du skrive litt mer om og masse bilder 🥳 Ja, det gikk utrolig kjapt! Dette er en bil jeg kikket en god del på tidligere, så var ikke noe og tenke på etter jeg fikk prøvekjørt den, så da ble det ny bil 😊 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Leste akkurat gjennom denne. Du har virkelig vert uheldig med den bilen og noen av folkene som du har betalt for å fikse ting. Så tenkte jeg skulle tilby meg og hjelpe deg litt med den diesel pumpa vis du ønsker. Shattered, opeth84, Bimmerlorris og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 2 timer siden, EspenV skrev: Leste akkurat gjennom denne. Du har virkelig vert uheldig med den bilen og noen av folkene som du har betalt for å fikse ting. Så tenkte jeg skulle tilby meg og hjelpe deg litt med den diesel pumpa vis du ønsker. Helt enig i det du skriver . Skikkelig uheldig rett og slett har Tor Magne vært noe som er til stor sorg for en entusiast som han er . Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 7 timer siden, opeth84 skrev: Tusen takk!😁 Ja, dette blir min "daily drive" fremover! Blir mer bilder etter hvert samt touringen blir ikke glemt av fordi om. Den skal fortsatt fikses opp når det er så lite igjen og så mye penger brukt på den. Gleder meg til å se mer bilder av nytralla Bra du ikke gir opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2020 (endret) . Endret Februar 23, 2020 av opeth84 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå