sveigis Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 Den blir perfekt med de😀👍 opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 Gratulerer med kjempefine felger. Kler bilen veldig bra. opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2020 (endret) 3 timer siden, oledra skrev: Gratulerer med kjempefine felger. Kler bilen veldig bra. Takk for det😁 Er felger jeg liker kjempe godt dette! Liker fargen på din E34 bedre i grunn. Flott bil! Har du mange E34 igjen nå? Hadde også lyst på Parallell felger, men de fant jeg kun med altfor høyt innpress 😅 Endret Mars 30, 2020 av opeth84 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2020 4 timer siden, sveigis skrev: Den blir perfekt med de😀👍 Satser på det!:D Felger jeg har hatt lyst på lenge, så er veldig fornøyd at jeg fikk tak i😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2020 Småsurt og måtte vente så lenge i desse tider på bilen-klør i fingrene etter og få brukt den 😅🙄 Må få handlet inn lakk til fanger, for det ser temmelig rart ut og kjøre med dette. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2020 Fant tak i noe jeg har lyst og skaffe til bilen min og kom over skvettlapper. Kort kjøretur unna meg også, men selger virker svært useriøs og svarer ikke. Irriterende. So close but still so far away Rop ut om noen selger skvettlapper eller vet om hvor man får tak i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2020 Litt mer som er kommet i posten. Veldig grei og ha i hus 😊 Billig var den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 Hva skal denne kunne avdekke av feil ? Du får teste den og legge ut resultat 😃 Jeg har hørt så mye ymse om disse skjønner du 🤷♂️ sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 6 timer siden, Bimmerlorris skrev: Hva skal denne kunne avdekke av feil ? Du får teste den og legge ut resultat 😃 Jeg har hørt så mye ymse om disse skjønner du 🤷♂️ Billig sak som sletter airbag feil bare Tenkte det var greit og ha i hus, da jeg kommer til og skifte til sportsratt på en av Tds'ene, om ikke begge og i tilfelle jeg utløser airbag ikonet i dash Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 Da jeg hadde E61, kjøpte jeg billig Icarsoft så man kan gå inn og slette feilkoder. Har den enda, brukte den i går på E53'en da en bremsevarsler lyste. Den kosta meg 600 kr ca tror jeg, E61 fikk opp feilmeldinger på lite luft i hjula og abs-sensorer i hytt og gevær så tenkte det var lurt å ha en sånn liggende. Min er gammel tror jeg, men kjwkk å ha Likte også felgene veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 1 time siden, Shattered skrev: Da jeg hadde E61, kjøpte jeg billig Icarsoft så man kan gå inn og slette feilkoder. Har den enda, brukte den i går på E53'en da en bremsevarsler lyste. Den kosta meg 600 kr ca tror jeg, E61 fikk opp feilmeldinger på lite luft i hjula og abs-sensorer i hytt og gevær så tenkte det var lurt å ha en sånn liggende. Min er gammel tror jeg, men kjwkk å ha Likte også felgene veldig godt Nice! Sikkert ikke en dum sak og ha! Jeg hadde en sak til min andre bil som var nyere som man koblet til direkte i bilen og man fikk lest av og fjerna feilkoder via mobilen. Går dessverre ikke til Bmwen da den er for gammel og ikke har slik kobling🙄 Takk! Synes desse felgene er knall på gammel E34! Er fine på E39 også i grunn 😁 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 Kommet over mer deler jeg vil ha på sedanen, men fikk hverken svar på mail og tlf 😣 Fant lister til front og bakfanger med refleks, som jeg har hatt lyst på veldig lenge. Får prøve og bare purre mer på de. Også ikke fått noe respons fra Swissvax Norge, men det kom ikke som noen bombe da de er dårlige og svare på henvendelsene mine fra tidligere også🙄 Tenker og kjøpe Colourlock heller og farge med det, da de kommer i original Bmw farge også. Venter på litt mer pakker i posten, så gleder meg til bilen kan bli henta etter påske forhåpentligvis så delene får kommet i bilen 😁 Ønsker alle en riktig fin påske! Bimmerlorris og Patta reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 Rop ut om noen har sportseter i skinn for salg eller vil bytte. Helst i blått men kan være hvilken som helst farge, da jeg skal farge om mitt interiør. Trenger kun fremsetene og kan eventuelt byttes mot sorte skinnseter med armlen. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 11, 2020 Forfatter Share Skrevet April 11, 2020 Kjekt og finne igjen gamle deler. Blir og sette på denne når bilen er komme tilbake fra verksted 😁 Patta, Bimmerlorris og Mortenej reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 17, 2020 Forfatter Share Skrevet April 17, 2020 Noen som selger midtkonsoll med oppbevaringsrom til baksetet? Ta gjerne kontakt via melding her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå