opeth84 Skrevet Januar 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2021 2 timer siden, sveigis skrev: Men ingen eksos enda Tor Magne ?😊 Jækla tøft baksete det der hvertfall .👍 Mulig fått tak i det også Ja,er flotte desse setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 18, 2021 Share Skrevet Januar 18, 2021 1 time siden, opeth84 skrev: Mulig fått tak i det også Bra 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Januar 19, 2021 Share Skrevet Januar 19, 2021 Herlig baksete Tor Magne, 2+2 blir bra Dette trenger farge uansett. Håper du har landet eksos også, nærmer seg godkjent bil snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2021 15 timer siden, Mortenej skrev: Herlig baksete Tor Magne, 2+2 blir bra Dette trenger farge uansett. Håper du har landet eksos også, nærmer seg godkjent bil snart. Ja,det gjør det - men synd siden dette er slik farge jeg liker SVÆRT GODT til E34 xD Kommer nok en oppdatering på eksosanlegg senere her i forumet! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2021 (endret) Etter langt om lenge. ENDELIG eksosanlegg til sedanen! Endret Januar 23, 2021 av opeth84 . Zeveren, Marius2002 og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Januar 24, 2021 Share Skrevet Januar 24, 2021 Herlig! Blir godt å se en av dem i drift og skiltet ihvertfall 😁 gratulerer! opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2021 6 timer siden, Zeveren skrev: Herlig! Blir godt å se en av dem i drift og skiltet ihvertfall 😁 gratulerer! Ja, jeg gleder meg masse til å kjøre denne igjen 😁 Tusen takk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 24, 2021 Share Skrevet Januar 24, 2021 Se her ja dette blir bra 😀 Nå kan snart kose deg med e34 igjen Tor Magne ,veldig gøy.😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Januar 24, 2021 Share Skrevet Januar 24, 2021 Herlig Dette blir bra. Da er det håp om at det kommer nok en E34 tilbake på veien, dette er gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2021 17 timer siden, sveigis skrev: Se her ja dette blir bra 😀 Nå kan snart kose deg med e34 igjen Tor Magne ,veldig gøy.😎 Ja, godt å ha skikkelig eksos nå! Takk! Det blir en fryd å sette seg bak rattet i godkjent Bmw igjen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2021 12 timer siden, Mortenej skrev: Herlig Dette blir bra. Da er det håp om at det kommer nok en E34 tilbake på veien, dette er gull. Klart det er håp Stasjonsvogna skal også tilbake på veien, selv om det har tatt sin tid. Får spørsmål i ny og ne om jeg vil selge den, men DET skjer ikke! 😂😅 Mortenej reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 27, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2021 Ble mange timer med kjøring for å hente eksosanlegg. Kommet vel hjem etter turen. Benyttet samtidig anledningen og besøkte familie på Sørlandet 😊 Litt bilder fra turen: Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2021 Sett litt nærmere på eksosanlegget. I grei stand men med litt overflaterust enkelte plasser. Endel veistøv og lignende som jeg fikk fjernet noe av for å se om det skjulte seg noe rust under. Heldigvis så og si ingen rust under veistøvet. Fått pusset bort noe av rusten, men hadde ikke de beste verktøyene for denne jobben. Fant stålbørste etter jeg hadde holdt på en stund, og den var mer effektiv. Tenker å ta det skikkelig senere. Viktigere nå å få det montert på bil og ordne skilt på bilen igjen,synes jeg. Vurderer å kjøpe inn lakk og lakkere hele eller deler av eksosanlegget for å forhindre rust. Iallefall hvor deler er festet sammen. Tips til dette (eventuelt andre ting vedrørende eksosanlegget) settes stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Januar 30, 2021 Share Skrevet Januar 30, 2021 Dette så da ikke så verst ut. Men lurt å få preppa det du kan før det henges under bil. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2021 13 timer siden, Mortenej skrev: Dette så da ikke så verst ut. Men lurt å få preppa det du kan før det henges under bil. Lykke til videre Ja, i grunnen men jeg hadde ikke de beste verktøyene for jobben. Får se om jeg demonterer noe av det når bilen er hjemme igjen og fortsetter med arbeidet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå