opeth84 Skrevet Mars 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2021 God helg til alle flotte Bimmers folk! 😁 sveigis, Zeveren, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2021 Måtte bare ta bilde av en gammel 5-serie parkert like ved min 5-serie. Kjekt å se slike på veien også på vinterstid 😊 Såg ut til å være i god stand og mindre rust enn min har,utifra det jeg såg i farten. Håper det er ok at dette bildet ble lagt ut, i tilfelle det er noen fra Bimmers som eier sveigis, Sjakalen og Zeveren reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Mars 14, 2021 Share Skrevet Mars 14, 2021 Gøy å se veteranene plassert ved siden av hverandre, som ågå tilbake i tid 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 14, 2021 Share Skrevet Mars 14, 2021 Den e28en der er igrunn en ettertraktet modell . Shadowline utgave og i Lachsilber ,me like💕💕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2021 (endret) 46 minutter siden, sveigis skrev: Den e28en der er igrunn en ettertraktet modell . Shadowline utgave og i Lachsilber ,me like💕💕 Ja, den såg virkelig ikke ille ut!😊 Såg en annen senere i uka i Åndalsnes og den var i noe dårligere forfatning. Hellakkert i matt sort og viftereim som bråka mye under kjøring bl.a 😅 Stod også parkert en flott E34 sedan i området med Rondell 58 felger og i mørkere sølvfarge enn min. Sikkert kommet ut ifra vinterdvale😉 Endret Mars 14, 2021 av opeth84 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2021 1 time siden, Zeveren skrev: Gøy å se veteranene plassert ved siden av hverandre, som ågå tilbake i tid 😁 Måtte dokumentere et slikt syn. Du skal vite at jeg sikla VELDIG mye på den E28'en😍😂 Men fikk lyst å tilby vedkommende noen penere vinterfelger. Plastkapsler og stålfelger er litt trist å se på en slik flott klassiker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 15, 2021 Share Skrevet Mars 15, 2021 Skjønner du sikla på den helt klart ,for ja Tor Magne selv om jeg elsker e34 er det kun en 5 serie for meg 😊😊. De er helt rå å kjøre frekke å se på . E34 er mer sånn kosebamse look i forhold . E28en er haien 😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2021 På 15.3.2021 den 10.06, sveigis skrev: Skjønner du sikla på den helt klart ,for ja Tor Magne selv om jeg elsker e34 er det kun en 5 serie for meg 😊😊. De er helt rå å kjøre frekke å se på . E34 er mer sånn kosebamse look i forhold . E28en er haien 😎😎 Enig der, Jan! E28 med Zender bodykit og i gjerne lysgrønn/turkis farge, er i mine øyne en fantastisk kombinasjon. Kjenner en som hadde en slik E28 tidligere, men kun sett den via bilder da han drev og kjøpte biler billig og fiksa de opp og solgte videre! På den tiden var ikke E28 spesielt dyre, samt E34 var det massevis av til salgs på nettet. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2021 Fortsatt permitert, så prosjektene går veldig etter lommeboka. Bestilt litt mer deler, men prøver å holde igjen pengebruken til jeg har bedre økonomi. Handlet mer blå interiørdetaljer. Kommer nok snart i posten. Sedanen går en liten tanke bedre etter å ha fått kjørt mange mil med den, men tror den har behov for litt service, som filter etc. Den jukker fortsatt i 3.gir, men virker som det er mindre enn tidligere,heldigvis. Kanskje det kan være tegn på sliten girkasse?🤔 Bilen går fint ellers i de andre girene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 Permittering er ikke like gøy spesielt om man har hobby som bil 😢. Da må man planlegge litt mer og ting tar litt lengre tid . Forøvrig bra at den funker bedre nå ,men den juksingen du har ,er det turtallsbasert feks at du drar på så holder den igjen feks på 3000 omdr og fjusker ,eller er det akkurat som noe er slarkete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2021 10 timer siden, sveigis skrev: Permittering er ikke like gøy spesielt om man har hobby som bil 😢. Da må man planlegge litt mer og ting tar litt lengre tid . Forøvrig bra at den funker bedre nå ,men den juksingen du har ,er det turtallsbasert feks at du drar på så holder den igjen feks på 3000 omdr og fjusker ,eller er det akkurat som noe er slarkete? Ja,det er ikke noe særlig. :S Merkes veldig godt om jeg ligger i 3.gir og går sakte opp i turtall. Fra ca 1500 rpm mot 1700/1800 kan den jukke,men mest rundt 1500/1600. Om jeg går rett til 4.gir ved samme omdreining,går den fint. 🤔 Kanskje det er noen deler tilhørende motor/girkassa som trenger service? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 (endret) Ønsker alle en riktig god påske! Endret Mars 28, 2021 av opeth84 . Zeveren, Shattered og Sjakalen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 1, 2021 Forfatter Share Skrevet April 1, 2021 Tds-duo Bimmerlorris, sveigis, Mortenej og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 Bmwen er levert til verkstedet angående knekt fjør som skal byttes på garanti. Har mottatt mer blått interiørdetaljer. Dette blir montert etter hvert som jeg kommer i mål med farging av interiøret. Er litt frem og tilbake om jeg skal bruke de sorte skinnsetene med armlen (som er fra touringen) eller beholde de blå og fikse de opp, samt bygge midtarmlen til midtkonsollen 🤔 Luksusproblem 😂 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 Godt du får fiksa defekt fjær. Best at å ha dette på stell. Luksus problem med interiøret ja, du kan jo evnt farge armlene fra det sorte interøret og montere dette på de blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå