Mortenej Skrevet November 11, 2021 Share Skrevet November 11, 2021 (endret) Gøy å se at det finnes alternative inne aktiviteter. Rå tegning Skjer ikke mye her været som du sier frister ikke til å gå ut å jobbe med bil, heller ikke min som står i garasje.... Håper jeg får et par turer til før den parkeres for vinteren. Endret November 11, 2021 av Mortenej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 11, 2021 Share Skrevet November 11, 2021 Du er god på å tegne Tor Magne .😊 Angående prosjekt ,så er Tds solgt desverre ,men er i full gang med min e34 nå endelig så bare gå inn på tråden min så kan du se . Blir hjulbue bytte ,ny skjerm div lakkering på verksted og masse annet .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet November 11, 2021 Share Skrevet November 11, 2021 (endret) Dårlig veir er ikkje mykje motiverande for bilskruing. Fyller tida med anna. Fint å følge dokke andre her inne som jobber på😊 Endret November 11, 2021 av oledra sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 11, 2021 Forfatter Share Skrevet November 11, 2021 4 timer siden, Mortenej skrev: Gøy å se at det finnes alternative inne aktiviteter. Rå tegning Skjer ikke mye her været som du sier frister ikke til å gå ut å jobbe med bil, heller ikke min som står i garasje.... Håper jeg får et par turer til før den parkeres for vinteren. Takk takk! En av flere hobbier jeg har- fikk plutselig litt etterlengta motivasjon til å tegne igjen Ah, ja været er ikke det beste for tiden😑 Får satse på det ja! Min blir nok også parkert for vinteren-sedanen er for flott til saltsurpa🙄 Selv om jeg for tiden misliker sterkt å kjøre den... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 11, 2021 Forfatter Share Skrevet November 11, 2021 4 timer siden, sveigis skrev: Du er god på å tegne Tor Magne .😊 Angående prosjekt ,så er Tds solgt desverre ,men er i full gang med min e34 nå endelig så bare gå inn på tråden min så kan du se . Blir hjulbue bytte ,ny skjerm div lakkering på verksted og masse annet .😊 Er den solgt????! 😲 Hmmm.. du får komme på bedre tanker på sikt og kjøpe touringen min da Nei, skjønner deg godt- du har jo mer enn nok biler å holde på med. Godt du beholder 535'en fortsatt! Ja- jeg må innom og se på sidene til folk-har ikke vært så aktiv på Bimmers forumet på en stund. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 11, 2021 Forfatter Share Skrevet November 11, 2021 4 timer siden, oledra skrev: Dårlig veir er ikkje mykje motiverande for bilskruing. Fyller tida med anna. Fint å følge dokke andre her inne som jobber på😊 Tøøøft! 😁😁 Liker deg jeg ser her 😁 Hvorfor er jeg ikke overrasket at du har flere sykler?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 12, 2021 Share Skrevet November 12, 2021 7 timer siden, opeth84 skrev: Er den solgt Ja etter en tids tenking måtte den bort og derfor har jeg nå masse tid på min e34 og ikke minst e28 .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 12, 2021 Forfatter Share Skrevet November 12, 2021 3 timer siden, sveigis skrev: Ja etter en tids tenking måtte den bort og derfor har jeg nå masse tid på min e34 og ikke minst e28 .😊 Forstår den- touringen min skal nok bort også, dessverre. Lagt for mye penger i sedanen og touringen fortjener bedre stell. Kommer til å savne den stort, men sånn er det 🙄 E28 er favoritten blant gammel 5-serie for min del. Godt du har den videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 12, 2021 Share Skrevet November 12, 2021 20 minutter siden, opeth84 skrev: Forstår den- touringen min skal nok bort også, dessverre. Lagt for mye penger i sedanen og touringen fortjener bedre stell. Kommer til å savne den stort, men sånn er det 🙄 E28 er favoritten blant gammel 5-serie for min del. Godt du har den videre Ja savner Touringen helt klart og ikke minst ,denne var i førsteklasses stand nå den vi solgte .Alt virket og var en drøm . Men holder med deg i å kvitte deg med den . En diesel e34 krever sin mann og er veldig dyrt å holde på med om man ikke skrur så mye selv . Enig e28en er min favoritt og ,en helt annen liga kontra e34 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 17, 2021 Forfatter Share Skrevet November 17, 2021 Var noen dager i Trondheim i forrige uke-må si det er en flott by! Lenge siden jeg var der sist. Litt bilder fra turen. Sjakalen, Mortenej og Blinklys reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 27, 2021 Forfatter Share Skrevet November 27, 2021 (endret) . Endret Desember 22, 2021 av opeth84 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 Har du lagt ut e34 på finn, eller venter du litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2021 (endret) På 14.12.2021 den 8.47, Shattered skrev: Har du lagt ut e34 på finn, eller venter du litt? Kommer til å legge den ut her på Bimmers forumet. Endret Desember 22, 2021 av opeth84 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2021 Blir ny eu kontroll over nyttår på sedanen- regner med den går fint igjennom, siden den har blitt lite brukt siden forrige kontroll Shattered og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2021 Link til tds touringen min som selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå