opeth84 Skrevet Oktober 25 Forfatter Share Skrevet Oktober 25 (endret) Endelig tid til en veldig etterlengtet FERIE! Først en tur til Bergen, før noen dager i Tallinn. Kom over ikke bare en, men hele FEM E34 modeller en kveld! Dog ikke i beste standen, men allikevel meget gøy å se Noen litt uheldige gatenavn her inne: Endret Oktober 25 av opeth84 . Ingen, Ampera og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 25 Share Skrevet Oktober 25 Ferie er fint Tor Magne og der nede går det mange Bmwer fra 90 tallet 😊. En tidligere kollega av meg sendte bilder fra en gate han var i . Florerte av e34 og e36 i alle slags fasonger og farger. Kos deg på tur . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 25 Forfatter Share Skrevet Oktober 25 Tusen takk for det, Jan! Jaggu fant jeg noe annet enn E34 og E36 også. Nemlig en flott E28! Rakk å ta bilde av den i full fart! Såg tidligere en flott E39 også, men den fikk jeg ikke sjans å ta bilde av.😅 Ellers har det blitt et hav av arkitektur bilder og en god del bilder av biler rundt omkring. Bl.a denne som vakte mye minner for min del: Volkswagen MK2. En slik var første bilen jeg hadde og en utrolig artig bil å eie! Kunne sikkert spammet innlegget med bygninger og biler her, så får prøve å være litt sparsommelig Ampera, Olaandref, viggo E34 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 Er det din e34 som står ned med gamle rema?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 27 Forfatter Share Skrevet Oktober 27 På 26.10.2024 den 10.48, Eystein Ose skrev: Er det din e34 som står ned med gamle rema?😄 Står det en der? Hvilken farge? Er nok ikke min, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 Jepp, der so din grønne sto før. Svart touring med rondell-hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 27 Forfatter Share Skrevet Oktober 27 4 timer siden, Eystein Ose skrev: Jepp, der so din grønne sto før. Svart touring med rondell-hjul Ah, ikke sett. Kult da! Gøy med flere touringer i området. Er vel omtrent 10 år siden sist jeg hadde Rondell felger 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 2 Forfatter Share Skrevet November 2 Tiden går jaggu fort. Allerede hatt denne i litt over 2 år nå (siden august i år). Blir kjekt å få denne ferdig fra EU kontroll. Ikke noen racer akkurat, men veldig god på langkjøring! viggo E34 og Vegard_ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 2 Share Skrevet November 2 Må få en god oppdatering med no ferske bilder her snart Tor Magne mye plukk i forbinnelse med EU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 3 Forfatter Share Skrevet November 3 8 timer siden, viggo E34 skrev: Må få en god oppdatering med no ferske bilder her snart Tor Magne mye plukk i forbinnelse med EU? Det kommer-det kommer! 😉 Både oppdatering og bilder skal jeg nok få ordnet. Enn så lenge må du nok være litt lengre på pinebenken her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Torsdag kl. 23:40 Forfatter Share Skrevet Torsdag kl. 23:40 Eu-godkjent bil igjen! Digg følelse! Mer tekst kommer litt senere Olaandref, Vegard_ og viggo E34 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Fredag kl. 04:35 Share Skrevet Fredag kl. 04:35 Se det, gratler med nygodkjent vogn 🥳 opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Lørdag kl. 12:17 Share Skrevet Lørdag kl. 12:17 (endret) Gratulerer med godkjent bil Tor Magne. E34 520 er ikke akkurat noen racer, men koste meg maks når jeg tok den på tur. Gleder vi oss til å se bilder Endret Lørdag kl. 12:18 av Mortenej opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Lørdag kl. 12:22 Share Skrevet Lørdag kl. 12:22 Gratulerer med godkjent bil 😊😊 Kjekt når dette er iorden . opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Lørdag kl. 22:21 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 22:21 På 15.11.2024 den 5.35, viggo E34 skrev: Se det, gratler med nygodkjent vogn 🥳 Takker! Var knall å få denne tilbake igjen. Med en gang jeg satt meg inn i bilen igjen og skrudde om tenningen, slo tanken at jeg hadde gjort et godt kjøp og bra jeg orka å hente denne helt fra Tromsø for 2 år siden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå