krini94 Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Da har jeg gått til skrittet å bytte ut min gamle E39 etter 4 år å 9 måneder, og erstatteren er da en 08 modell 525d xdrive. Bilen dukket opp på finn.no mens jeg var på havet, og jeg tenkte fort at denne måtte jeg ha, og jeg ble ikke skuffet! Når det gjelder utstyr, er det ikke spart på så mye vil jeg si, eneste som jeg egentlig kunne tenkt meg som ikke er på bilen, er ventilasjon i setene, menmen. Her er komplett utstyrsliste: Model: 525XD UL (EUR) E-F-R series: E61 LCI (LifeCycleImpulse) Series: 5 Type: TOUR Steering: LL Doors: 5 Engine: M57/T2 Displacement: 3.00 Power: 145 (197 hp) Drive: ALLR Transmission: AUT Paint code: A68 - PLATINGRAU METALLIC Upholstery code: NASW - EXCL.LEDER NAPPA Prod.date: 2008-09-29 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S2NP BMW alloy wheel, M double spoke 135 S4MS Interior trim strips, Alu Pentan S5AC High-beam assistant S5AD Lane departure warning S5DF Active cruise control+stopgo function S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6VB CCC assignment P7A7 Innovation package+Comfort p.+Editions P7MF Sports Edition S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8S6 Prespecified for export S8S8 Country-specific navigation control S8SA Navigation access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S9AA Outer skin protection S203 4-wheel drive S205 Automatic transmission S235 Towing hitch, detachable S248 Steering wheel heater S261 Side airbags for rear passengers S300 Emergency spare wheel S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S319 Integrated universal remote control S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S386 Roof railing S402 Panorama glass roof S417 Roller sun visor, rear door S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S442 Drink holder S456 Comfort seat with memory S464 Ski bag S470 Isofix-System S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S563 Light package S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S612 BMW Assist S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S936 BMW Handy b. Ausliefer. anfordern S964 Navi DVD to be requested at shipping Ellers har jeg ikke de helt store planene for bilen da jeg liker den godt slik den er, men har allikevell noen ting jeg har oppe til vurdering: - Nye sommerfelger (inspirasjon og tips ønskes!) - Lett senk (15-20mm? Hva er folket sin erfaring mtp xdrive?) - BMW Performance nyrer i blank sort ( Her er jeg også veldig usikker) Har faktisk bare ett bilde av bilen sålangt, men mere kommer etterhvert! Marius2002, sveigis, tennbrikket og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 Var ute på en kveldstur igår og tok noen bilder Bilen funker utrolig bra, en skikkelig kjøremaskin! Men jeg har litt problemer med comfort access opplegget, er ikke altid den vil låse opp når jeg har nøkkelen i lommen, å får av og til ikke startet fordi bilen ikke "finner" nøkkelen. Flere som har vært plaget med dette? tobiasw, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Kjempe flott bil, liker fargen og kombinasjon med motor og xDrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 4 minutter siden, Peak skrev: Kjempe flott bil, liker fargen og kombinasjon med motor og xDrive. Takktakk, jo den er virkelig flott, gleder meg til vinter for en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Grattis med flott stasjonsvogn! Virkelig gode å kjøre de her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 18 minutter siden, Gorg skrev: Grattis med flott stasjonsvogn! Virkelig gode å kjøre de her! Takk for det Ja den er helt fantastisk, var mye større fra E39 enn jeg trodde! Gorg og S. Gunstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 Sitter å lurer på å bytte til sort blank grill, har jo tråss alt shadowline lister ellers på bilen, så det skulle vel bli bra med sort grill og? Lurer fremdeles på hvilke felger jeg skal gå for, inspirasjon og tips mottas med stor takk! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Grattis med flott bil :). Her har du fått deg skikkelig kjøremaskin som du kan kose deg i . Håper du blir like fornøyd som jeg er med min. Ble omtrent frarådet å kjøpe e61 men aldri angret et sekund . Misunner deg 4x4 systemet da jeg ikke er fornøyd med bilen vinterstid . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 10 timer siden, sveigis skrev: Grattis med flott bil :). Her har du fått deg skikkelig kjøremaskin som du kan kose deg i . Håper du blir like fornøyd som jeg er med min. Ble omtrent frarådet å kjøpe e61 men aldri angret et sekund . Misunner deg 4x4 systemet da jeg ikke er fornøyd med bilen vinterstid . Takk for det Ja dette er virkelig en god bil på lange turer, imponerende go! Ja jeg har å fått ett inntrykk av at det er mye feil å sånt, men faceliften skal være det beste valget kvalitetsmessig, så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Gratulerer med en virkelig fin farge! Angående comfort access - har du byttet batteri i nøkkelen? Gjøres enkelt selv, vipp opp lokket bak, ut med batteriet og inn med et nytt, lokket på og ferdig. Mener å huske at vår tullet med det når batteriet hadde dårlig spenning. Forsvant etter batteribytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 8, 2017 Share Skrevet Juni 8, 2017 Flott bil ja nydelig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2017 On 7.6.2017 at 22.20, papertiger skrev: Gratulerer med en virkelig fin farge! Angående comfort access - har du byttet batteri i nøkkelen? Gjøres enkelt selv, vipp opp lokket bak, ut med batteriet og inn med et nytt, lokket på og ferdig. Mener å huske at vår tullet med det når batteriet hadde dårlig spenning. Forsvant etter batteribytte. Tusen takk! Ja jeg har byttet batteri i begge nøklene, å den ene funker av og til uten at jeg må åpne ved å trykke på nøkkelen, mens den andre nøkkelen funker ikke med comfort access i det hele tatt, og rekkevidden til fjernkontrollen er også veldig ustabil, så jeg mistenker antenneforsterker eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2017 On 8.6.2017 at 15.13, Reef89 skrev: Flott bil ja nydelig farge. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2017 Jeg er ganske dårlig på å oppdatere her, men så har det ikkje skjedd så mye heller, annet enn at jeg har brukt bilen masse, å er kjempefornøyd! Jo, åsså har jeg montert nye blank sorte nyrer, synes det ble veldig pent mot gråfargen på bilen (beklager dårlig bilde) papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet August 21, 2017 Forfatter Share Skrevet August 21, 2017 Hei igjen! Dårlig med oppdateringer her da jeg har vært på havet en måneds tid Nettopp kommet hjem fra Tromsø, der har bilen vært en tur på service, så etter 6 timers kjøring i regn å dritvær igår, så gjorde det seg med en liten vask idag Ellers er jeg enda i tvil hva jeg skal gå for med tanke på felger og senk, så kom gjerne med tips og innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå