Carlsius Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 Utrolig flott E61 du har fått deg her! Akkurat kjøpt meg en selv og det jeg skulle ønske min hadde fra din var spesielt fargen og facelift. LCI lyktene gjør mye med bilen Følger med videre her, pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Oktober 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2017 6 minutter siden, Carlsius skrev: Utrolig flott E61 du har fått deg her! Akkurat kjøpt meg en selv og det jeg skulle ønske min hadde fra din var spesielt fargen og facelift. LCI lyktene gjør mye med bilen Følger med videre her, pøs på med bilder Tusen takk Ja facelift var ett av mine mange krav, og jeg var faktisk på tur til å gi opp hele jakten etter ny bil å heller beholde E39en, men så dukket denne opp og jeg måtte bare slå til Ja jeg skal prøve å være flink å oppdatere fremåver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Oktober 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2017 Så utrolig gøy med all den saltingen de bedriver for tiden... Vasket for 2-3 dager siden, men nå er det vist bare å hive seg rundt igjen... tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Oktober 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2017 Endelig kom snøen! Har gledet meg til å få testet xdrive i kombinasjon med nye Hakka9 på vinterføre, å endelig fikk jeg sjangsen Jeg er rett og slett imponert, for ett grep, og for en fremkommelighet! Helt vilt Marius2002, tobiasw, Gustav C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Tøft! Gleder meg selv til å teste nye bilen ved første snøfall. Snøen er ikke kommet til Østfinnmark enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Herlig! Kommer jo fra en god E91 xdrive som var svært god på vinterføre, men gleder meg fortsatt til å teste ut F36’en på vinteren med piggfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet November 1, 2017 Forfatter Share Skrevet November 1, 2017 On 30.10.2017 at 15.43, tobiasw skrev: Tøft! Gleder meg selv til å teste nye bilen ved første snøfall. Snøen er ikke kommet til Østfinnmark enda. Ja det skjønner jeg, er gøy med BMW og vinter uansett modell egentlig Nei det er ganske kortvarig her i Vesterålen og Lofoten, er regnet bort det meste allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet November 1, 2017 Forfatter Share Skrevet November 1, 2017 On 30.10.2017 at 23.08, papertiger skrev: Herlig! Kommer jo fra en god E91 xdrive som var svært god på vinterføre, men gleder meg fortsatt til å teste ut F36’en på vinteren med piggfritt. Ja det var sinnsykt gøy Ja alltid spennende å teste ny bil på vinterføre første gangen Er imponert over hvor leken og godt balansert den store 5-serien min er, så det må jo være meget gøy med 3-serie med xdrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet November 1, 2017 Forfatter Share Skrevet November 1, 2017 Tro det eller ei, men på grunn av huskjøp så VURDERER jeg å selge E61 til fordel for en billig varebil iløpet av vinteren.. Ta kontakt ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 1, 2017 Share Skrevet November 1, 2017 Først ,fiiin e61 du har her .:). Andre ,må være digg med xdrive på denne type bil. Ser jo så deilig ut å bare kunne komme frem stortsett der du vil. Har jo og e61 bare baktrekk. Er ikke den beste vinterbilen syns jeg da,men nå skal jeg prøve nye pigghjul,så ser jeg :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet November 1, 2017 Forfatter Share Skrevet November 1, 2017 2 timer siden, sveigis skrev: Først ,fiiin e61 du har her .:). Andre ,må være digg med xdrive på denne type bil. Ser jo så deilig ut å bare kunne komme frem stortsett der du vil. Har jo og e61 bare baktrekk. Er ikke den beste vinterbilen syns jeg da,men nå skal jeg prøve nye pigghjul,så ser jeg :). Tusen takk Ja xdrive er helt rått, helt klart den beste bilen jeg har kjørt på vinterføre, god fremkommelighet, og veldig stødig og forutsigbar etter veien. Blir nok ikke å handle bruksbil fra BMW uten xdrive! Nei ser den, er en stor og tung bil så.. Men gode dekk har alt og si, det oppdaget jeg på E39en jeg hadde, den tok seg godt frem da jeg skodde den med Hakka8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Desember 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2017 Hjemme igjen etter endt skolegang i sydligere strøk (Lofoten) og en helg i Tromsø. Har tilbrakt 14-15 timer bak rattet på fine vinterveier iløpet av helgen, og jeg slutter aldri å bli imponert over hvor sinnsykt bra denne bilen funker, uansett føre og vær. Kombinasjonen 3l, xDrive, Hakka9, ACC og komfortsetene gjør langturer til en lek Forbruket er heller ikke ille, med 3 personer i bilen, og 4 ganske store kofferter i bagasjerommet lå snittet på 0.61, det må være godkjent på en såpass stor bil Ellers har jeg hatt litt trøbbel med DPF, som viste seg å være en termostat som laget trøbbel, så begge termostatene ble byttet, og fikk tvinget regenerering med Carly, så nå ser det ut til å være i orden Marius2002, fupsaker, tobiasw og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Desember 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2017 Inne til tining 😊 S. Gunstad og tobiasw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 31, 2017 Share Skrevet Desember 31, 2017 Flott bil. Har en jeg også. Preface 530xd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Januar 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2018 On 31.12.2017 at 17.58, e30 tic skrev: Flott bil. Har en jeg også. Preface 530xd. Tøft Nydelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå