Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, uoriginalt er helt uaktuelt, så da har man ikke så mange valg. :)

Det eneste som er litt dumt med disse lyktene er at "øyenbrynene" er hvit LED. Kunne gjerne tenkt meg oransje slik som 5-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedet meg litt i dag, så fant fram coupè-fangeren min.

 

file_zps33381500.jpg

 

I følge annonsen var den 100% strøken, noe som er langt fra sannheten. Vurderte å montere den, men jeg tror det er greiest å fikse den opp først.

 

Prøvde også en vinterfelg på foran:

file_zps150d9d7c.jpg

 

file_zps0cece75d.jpg

 

Litt småtrangt, men jeg satser på det skal gå sånn halvveis greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få det fikset og få det på! Peneste fronten til 1ere den der. Så at du hadde skrevet en plass at du ikke likte Performancefronten. Skalø nesten være enig. Den du har er penest og Perf. som nr. to i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uoriginalt er helt uaktuelt, så da har man ikke så mange valg. :)

Det eneste som er litt dumt med disse lyktene er at "øyenbrynene" er hvit LED. Kunne gjerne tenkt meg oransje slik som 5-serien.

 

Ja, det blir nesten litt halvgjort når ringene er i halogen og øyenbrynet i hvitt LED. Jeg ville forsøkt å bytte LED'ene i øyenbrynet til orange, slik en del gjør med øyenbrynet på E60/E61 (fra orange til hvitt). Kanskje det er en mulighet for at du får kjøpt disse LED-diodene fra en kar som nettopp har gjort dette?

 

Dersom det imidlertid viser seg at det blir svært vanskelig og/eller umulig å få gjort ville jeg satt i hvite LED-pærer i ringene. Jeg er normalt sett ikke fan av det, men med riktig type pære kan det bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Thundercoil:

 

Hmm... *Tenke tenke* :D

 

@StigJ:

 

Ja, det er ikke et utsagn jeg våger å yte så veldig ofte. :D Egentlig synes jeg faktisk fangeren jeg har nå passer bedre til bilens linjer og fasong enn coupè-fangeren, men jeg synes selve fangeren ser veldig mye bedre ut på coupè. Synes bare Bavaria kunne gitt meg et svar på om de dekker bakluken eller ikke, hadde vært greit å kunne levert alt til lakk samtidig.

 

@Saltkjelen:

 

Ja, jeg har faktisk tenkt akkurat i de baner. Jeg ser for meg at lykten må deles og slikt for å bytte disse diodene, så da blir nok det lagt på is. Har gjort noe lignende før, men da var lykteglasset av glass, så det var litt enklere.

 

Ellers leste jeg et sted at xenon-pærer var det desidert beste for å få hvitere lys i angel eyes, så jeg tenkte jeg skulle sjekke mer opp i det. Ulempen er at det tar litt mer plass med tennere og det opplegget, men regner med det skal gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i dag. Var igrunn veldig skeptisk ettersom det var så og si umulig å faktisk se hvilken lykt jeg kjøpte, så jeg gamblet på at annonseteksten stemte, og det gjorde den. :D

 

null_zpscb154d47.jpg

 

Lykten til venstre på bildet har jeg hatt liggende en stund forøvrig. Lyktene som står på bilen er nå til salgs, om noen ønsker originale bi-xenon-lykter med angel eyes.

 

Med på auksjonen til lykten var også denne fangeren, så nå har jeg plutselig to.  8-[

 

null_zps3b1aa3c1.jpg

 

Skulle egentlig begynne å montere lykter i kveld, men jeg er usikker på om jeg har det som trengs med tanke på koblinger.

 

I tillegg har jeg nettopp fått meg et lite 135" lerret i kjelleren, så det endte opp med film. :D

 

null_zps40cc103f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Thundercoil

Det har ikke vært så dyrt faktisk, tålmodighet lønner seg. :D Den første lykten (som er helt ny) fikk jeg for rundt €270, og den andre fikk jeg for ca. €230, inkl. en M-tech-fanger og en framskjerm (som jeg lot selgeren beholde, da den ikke har noen verdi for meg).

 

I tillegg ble det litt kostnader i forbindelse med frakt og slikt, men ikke noe ekstremt.

 

Satser på at de gamle lyktene er salgbare, og at jeg kan få litt igjen der.

 

@Saltkjelen

Da er vi to. :D

 

 

Den "nye" fangeren har forøvrig hull til PDC foran, så jeg lurer litt på om jeg heller skal bruke den og ettermontere PDC. Uansett hvilken jeg velger må den lakkes uansett, men den som er hvit er kanskje lettere å lakkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i dag. Var igrunn veldig skeptisk ettersom det var så og si umulig å faktisk se hvilken lykt jeg kjøpte, så jeg gamblet på at annonseteksten stemte, og det gjorde den. :D

 

null_zpscb154d47.jpg

 

Lykten til venstre på bildet har jeg hatt liggende en stund forøvrig. Lyktene som står på bilen er nå til salgs, om noen ønsker originale bi-xenon-lykter med angel eyes.

 

Med på auksjonen til lykten var også denne fangeren, så nå har jeg plutselig to.  8-[

 

null_zps3b1aa3c1.jpg

 

Skulle egentlig begynne å montere lykter i kveld, men jeg er usikker på om jeg har det som trengs med tanke på koblinger.

 

I tillegg har jeg nettopp fått meg et lite 135" lerret i kjelleren, så det endte opp med film. :D

 

null_zps40cc103f.jpg

Meget pen bil..hvor kjøpte du blinklysa på skjermene.? Disse er led og sota.?

Pen høyde også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...