bb79 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Forsterkeren stikker ut der hos meg, ja. Jeg skal ta en titt der. Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Awt: dersom du tilfeldigvis fortsatt sitter med delelista for bakluke-mod'en må du gjerne slenge den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Her er listen (må sikkert velge "Aut. bakluke" blant fanene nederst). Listen er laget for min egen del, så alt av farger, kommentarer og tildels priser kan en se bortifra. Er også noen feil på delenummerene til kontaktpinnene vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Oioi, dette var gull! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Fikk et innfall at et lite kamera hdde vært morsomt å hatt, så handlet meg et GoPro-kamera på fredag. På lørdag var jeg i Sirevåg på treffet hos GS, så kjøreturen ble en fin anledning til å teste kameraet. Dessverre ødela været en god del, både på veien og treffet, så er ikke noen innslag fra selve treffet. Uansett, slik ble filmen: (klikk på bildet) Dette er første gang jeg har gjort et forsøk på filming og redigering, så ta det hele med en klype salt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Jeg likte den første vinkelen (der man ser panseret på bilen) best. Var kameraet plassert utenfor eller inni bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Kult med slik time lapse redigering. Antar kameraet var festet med sugekopp på taket eller øverst på vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Kameraet ble festet på toppen av ruten først, da jeg ville se kameraet i tilfelle det begynte å miste festet. Det fungerte ganske greit helt til det begynte å regne rett etter den første tunellen, og vindusviskerene slo seg på... Dette resulterte i en knukket visker, og ettersom regnet høljet ned tok vi resten av filmingen innenfra heller. På veien tilbake ble kameraet festet på taket, noe som fungerte ganske greit, men hadde dessverre lite strøm da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kønig Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Det ble en artig film det awt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Gikk dessverre tom for strøm rett etter vi hadde kjørt fra Sirevåg, så det ble heller en kort seanse der du var med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 må ta det med deg når vi skal til ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Dagsferskt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Dagsferskt bilde. [ Bilde ] Tøft Var der selv for en måned siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Dagsferskt bilde. [ Bilde ] Misunnelig ! Men herlig bilde da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 blei tøff den filmen, bare å lage flere. Blei fasinert av hele filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå