Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Her er listen (må sikkert velge "Aut. bakluke" blant fanene nederst). Listen er laget for min egen del, så alt av farger, kommentarer og tildels priser kan en se bortifra. Er også noen feil på delenummerene til kontaktpinnene vet jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk et innfall at et lite kamera hdde vært morsomt å hatt, så handlet meg et GoPro-kamera på fredag. På lørdag var jeg i Sirevåg på treffet hos GS, så kjøreturen ble en fin anledning til å teste kameraet. Dessverre ødela været en god del, både på veien og treffet, så er ikke noen innslag fra selve treffet.

Uansett, slik ble filmen:

(klikk på bildet)

Dette er første gang jeg har gjort et forsøk på filming og redigering, så ta det hele med en klype salt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraet ble festet på toppen av ruten først, da jeg ville se kameraet i tilfelle det begynte å miste festet. Det fungerte ganske greit helt til det begynte å regne rett etter den første tunellen, og vindusviskerene slo seg på... Dette resulterte i en knukket visker, og ettersom regnet høljet ned tok vi resten av filmingen innenfra heller.

På veien tilbake ble kameraet festet på taket, noe som fungerte ganske greit, men hadde dessverre lite strøm da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...