Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg bare enda mer tvunget jeg til å retrofitte hud jeg også. Driver med LCI IHKA nå. Basis til High retrofit. kluss med ledninger, vannventil, register, servomotrer osv.

Heldigvis fikk jeg det billig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUD er igrunn en ganske enkel jobb, med unntak av at dashen må ut, noe som er en drittjobb. :D

Den trenger kun to ledninger til strøm, to til jord, to til lysbryter, K-bus, samt at den i tillegg trenger MOST/fiber-tilkobling.

IHKA high tror jeg er verdt strevet, det ser virkelig ikke bra ut med basic. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e81 - forsøk på 130i-potte

 

Takk for det. :)

For en liten stund siden kjøpte jeg en original 130i-potte, ene og alene for å få to eksosstusser. Jeg er ikke interessert i bråk eller "effekt", så derfor dette valget. Jeg trodde dette skulle være plug & play, men så lett var det ikke :( Ene festet til potten var et helt annet sted, så endte opp med at vi monterte tilbake den originale igjen. Jeg klarer heller ikke å finne det feste jeg mangler på ETK-en til 130i, så her er jeg igrunn bare forvirret. :roll:

Bilen fikk seg ihvertfall en liten luftetur.
0982AB90-82EC-4BD9-A93F-FAE68C6B13F9-646

Så i går tenkte jeg at jeg skulle montere iDrive-en. Jeg visste det var litt jobb, men det meste gikk greit igrunn. Tidlig i dag gjorde jeg ferdig de siste kablene, og skulle til å montere klimapanel og navicomputeren på plassen sin, men det gikk ikke gitt.

...så det viser seg at jeg har oversett noe jeg absolutt ikke burde oversett i "researchen"; dashbordet på biler med og uten iDrive har forskjellig innfesting til slike ting. Jeg har hele tiden antatt at dashbordene er like ettersom de er fysisk like, men nei.

Litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Har så absolutt ikke lyst til å bytte dashbord, men liker ikke å gi opp heller. Håper egentlig på at det kan la seg gjøre å jukse det til, men har min tvil igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok dessverre ikke det blir så mye ettermonteringer og slikt på denne, så dere kan liksågodt bruke popcornet til noe fornuftig. :D

Right... :lol: Tror ikke du klarer å la dette ligge uløst.

Tror forresten ikke jeg har sett denne på vegene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:^o:bart:

Ja, det begynner å bli noen år siden jeg var fast inventar på Fina og Shell på Bygnes, så det blir ikke så mye kjøring lengre. :P

Begynte såvidt å "tilpasse" (les: fjerne alt som var i veien) i går, så jeg har et ørlite håp om å få det til å passe. Hovedproblemet blir å få festet det hele på en brukbar måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...