Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Det kan nok virke litt stusselig, men begge liker å kjøre, så da gjør vi det slik. Slik er det når man er sær. :)

 

Tja, Flensburg er (nesten) nærmere enn Svinesund for min del. :) Uansett så kjørte vi jo forbi der, så da er jo saken grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende tur.

Savner litt slike spontane turer.

Vanskelig når man har to små og en hektisk hverdag.

Ypperlige biler til en slik roadtrip også vil jeg tro, spesielt Z4 ser fremdeles uforskammet fresh ut til å være ifra 2003, imponerende!

Men Gekås, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har to små vi også, og det i kombinasjon med at jeg jobber borte gjør at det blir altfor lite av slike turer dessverre.

 

Ja, jeg var litt missunnelig på Z4-en, spesielt når han kunne cruise nedover med taket nede. :)

 

Gekås er en spesiell "opplevelse". :) Siden det var på veien tenkte vi at vi like gjerne kunne svippe innom. De hadde også veldig billig Prick Bort (89 SEK for 2,5l), samt greit priset kvalitetsverktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gjorde noe jeg burde gjort for lengst i dag, byttet girkule. :D

 

Fra:

IMG_4798_zps41197b4f.jpg

 

Til:

IMG_4800_zps9d00fdd3.jpg

 

Den gamle selges om noen skulle føle for det.

 

Ellers så funderer jeg på om det er mulig å transplantere innmaten i NBT-en over i et CIC-chassis, da det hadde spart meg for endel hodebry, men er redd for det passer dårlig... Har også kuttet ferdig skjermen, men jeg har ingen skjermhus å sette den inn i, så har ikke skjedd så mye der heller.

 

IMG_4803_zps1601e8b3.jpg

 

Tidligere i tråden ble det nevnt at jeg hadde noen lykter til salgs, de ble solgt, men de var knapt sendt før det plutselig dukket opp noen nye.  :-s

 

IMG_4804_zps68dd6159.jpg

 

Så får vi se hva som skjer med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...