awt Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Det kan nok virke litt stusselig, men begge liker å kjøre, så da gjør vi det slik. Slik er det når man er sær. Tja, Flensburg er (nesten) nærmere enn Svinesund for min del. Uansett så kjørte vi jo forbi der, så da er jo saken grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Artig reisebrev. Ser ut som en fin tur dere hadde! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Glimrende tur. Savner litt slike spontane turer. Vanskelig når man har to små og en hektisk hverdag. Ypperlige biler til en slik roadtrip også vil jeg tro, spesielt Z4 ser fremdeles uforskammet fresh ut til å være ifra 2003, imponerende! Men Gekås, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Ja, vi har to små vi også, og det i kombinasjon med at jeg jobber borte gjør at det blir altfor lite av slike turer dessverre. Ja, jeg var litt missunnelig på Z4-en, spesielt når han kunne cruise nedover med taket nede. Gekås er en spesiell "opplevelse". Siden det var på veien tenkte vi at vi like gjerne kunne svippe innom. De hadde også veldig billig Prick Bort (89 SEK for 2,5l), samt greit priset kvalitetsverktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Såg ut som en skøy tur Var Morgan og Ola Conny på jobb eller? awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Jeg hadde vel aldri visst hvem de var en gang, men nei, tror nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Jeg prøvde å svippe innom Ullared på vei til køben tidligere i sommer....fikk ikke lov awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Her er forresten det nye kjøleskapet mitt, på ikke mindre enn 304kg... Glasset skal repareres, eller evt. byttes. Utover det fungerer den 100%. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Sparebørse? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Tja, det er vel mer et pengesluk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Hehe ja Men fylle den jevnlig opp med cola og betal 20kr hver gang du skal ha ei flaske. Så har du spart opp noen kroner når du åpner den om 2 år elns awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Følger med her mye snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Gjorde noe jeg burde gjort for lengst i dag, byttet girkule. Fra: Til: Den gamle selges om noen skulle føle for det. Ellers så funderer jeg på om det er mulig å transplantere innmaten i NBT-en over i et CIC-chassis, da det hadde spart meg for endel hodebry, men er redd for det passer dårlig... Har også kuttet ferdig skjermen, men jeg har ingen skjermhus å sette den inn i, så har ikke skjedd så mye der heller. Tidligere i tråden ble det nevnt at jeg hadde noen lykter til salgs, de ble solgt, men de var knapt sendt før det plutselig dukket opp noen nye. Så får vi se hva som skjer med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Se der ja. Regna med at noen sånne dukket opp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 siden du har så mange lykter så kanskje du har ei venstre framlykt til salgs da kanskje? lci og adaptiv bi-xenon? uten vann i stripa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå