Gå til innhold

F01 750i Xdrive


Hpi
 Share

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Har siklet på en sånn underspyler lenge selv, men har synes det har vært noe høyt priset. Så imidlertid denne pakken fra Garasjetid. Dette må jo være et kupp. :) 
 

Jeg har denne, betalte på tilbud kr. 1200 for underspyler, skum del kjøpte jeg senere og betalte 700 for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Denne pakken må vurderes ! 
Og skumkanon/dyser brukes jo også som ved vanlig skumlegging av bil også ? 

Ja dysene har også champion kobling så de passer ihvertfall, har ikke testes å spyle med.  Alt er ganske grovt på denne i forhold til en vanlig skumkanon da skummet skal vandre gjennom noen meter med rør og ut i 4 dyser. De 4 svarte skumleggingsdysene har veldig stor åpning i forhold til de grønne/hvite avspylingsdysene.  

IMG_20240221_094930.thumb.jpg.6c6747b6f30f3ab5e348a7cd1ed14319.jpg

 

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Ampera skrev:

Jeg har denne, betalte på tilbud kr. 1200 for underspyler, skum del kjøpte jeg senere og betalte 700 for.

 

Ser prisen er tilbake til normalen nå. Pakken kostet 1 999,- (50% rabatt). Da fremstod den pakken som et kupp. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Ser prisen er tilbake til normalen nå. Pakken kostet 1 999,- (50% rabatt). Da fremstod den pakken som et kupp. :) 

De kjører jo tilbud støtt og stadig, kjøpte nylig en Metrovac Air Force Express, til 2599,- 😀 vanlig pris er 4298,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...