scoot Skrevet Oktober 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2017 Takk for det, prøver mitt beste å sørge for at rusta ikke kommer til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 12, 2017 Share Skrevet Oktober 12, 2017 Blir bra dette rekner med du ikke skal bruke bilen på vinteren så da er mye gjort mtp. Rust vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2017 48 minutes ago, Skulebollen said: Blir bra dette rekner med du ikke skal bruke bilen på vinteren så da er mye gjort mtp. Rust vertfall Skal rett inn i kjellergarasjen når den kommer fra lakk for å si det sånn Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 Bilen står fortsatt på lakk, var oppom og sjekket i går. Det har vært lappet sammen litt rustskade på bakparti på en rimelig laber måte en gang i tiden, så original BMW-plåt er bestilt og på vei. I stedet for sparkel og kladdsveis bytter de like greit hele delen som er angrepet. Det sveises også inn ny plåt på venstre hjulbue for å få en permanent fiks. I mellomtiden har jeg puslet litt hjemme, har fått inn ny port i kjelleren så lagringsgarasjen nå er tett og fin. ( Både mot kulde og udyr som mus etc. ) Før: Etter: Ellers har jeg fått innvilget søknad hos Statens Vegvesen om permanent endring av kontrollmåned for EU til Juni i stedet for Mars. Ja - jeg liker å ha ting på stell. Kjøre den ut i Mars for EU er uaktuelt - kjøre rundt med begjæring om avregistrering i Mai er også uaktuelt! bimmerfun, Tim494, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 28, 2017 Forfatter Share Skrevet November 28, 2017 Røyk på en ebay-smell i går kveld, litt usikker på hvordan jeg skal få bortforklart dette for madammen - men den tid den sorg. Noen som gjetter type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 (endret) Style 32 Flott bil du har E36 tar seg bra ut i rød! Endret November 28, 2017 av Daniel. scoot og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 28, 2017 Forfatter Share Skrevet November 28, 2017 Regna med folk tok den kjapt, fikk snodd til meg et sett 8/9x18 med 8x18 reservehjul som er nyrestaurert. Spent på fitment, alltid hatt sansen for style 32 Takk for det! BjornarHS, Daniel. og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2018 Ja, så var det dette med felger da. De style 32 felgene kom jo selvfølgelig aldri, så de fikk jeg igjen penga for - så det ble dessverre ikke noe av. Så da endte jeg på et lite raid av annen sort, så nå er nye lykter, nytt ratt og ny grill i hus og ligger i kjelleren. Men jeg klarte jo ikke legge vekk dette med felger, så jeg endte opp med å finne disse på Finn.no Min første tanke når jeg så disse var egentlig hvilken type AC kopi dette var, men etter litt undersøkelser viser det seg at disse faktisk er en original variant av type 2. Alle felgene er riktignok klare for renovering, men de er ganske sjeldne så jeg tror det blir verdt det. http://www.ebay.de/itm/1-Stk-orig-AC-Schnitzer-BMW-Alufelge-8-5Jx18-ET8-E32-E34-E38-5er-7er-20914/152593086056?hash=item238741b668:g:krMAAOSwceNZSPSV Sånn ser de ut i litt bedre forfatning. Liker å skille meg litt ut og tror ikke jeg har sett en E36 med denne typen AC felger noengang, så det er litt artig. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 6, 2018 Share Skrevet Januar 6, 2018 Tror det blir tøft med de ac-felgene, som du sier så er det ikke noe alle har. Skal du lakke de eller blir de helpolerte? scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2018 Jeg er fortsatt litt usikker på det, jeg kunne tenkt meg lakkert "senter" og polert kant. Litt med hensyn på vedlikehold, men jeg tror også det kan bli kult med tanke på den sirkelen med tekst som skiller polert og lakkert naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 Lekker Skute du ahr fått deg! rød e36 m3 er drømme bil! scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 Stilige felger! Mulig 8,5 et13 vil stikke litt langt ut? scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2018 (endret) 21 hours ago, Freakshow said: Lekker Skute du ahr fått deg! rød e36 m3 er drømme bil! Takk 20 hours ago, Skulebollen said: Stilige felger! Mulig 8,5 et13 vil stikke litt langt ut? Takker, tror det kan bli tøft! Ja, ET vil nok bli en utfordring. Har prøvd å google meg opp litt på temaet og ser jo at flere kjører dette oppsettet ( bak skal vel gå greit - foran er verre ) men da med ganske grov camber. Bilen står fortsatt på lakk, så jeg får ikke testet før jeg får den tilbake utover vårparten. Ja lakk ja, skulle bare ta en måneds tid det - stått der siden November. Ikke at det plager meg, den står varmt og godt inne på lakksjappa - så han har fått deadline til Mars. Gratis vinterlagring i gode omgivelser for min del EDIT: http://bimmersport.co.nz/topic/49455-17x85-et13-on-my-e36-test-fit/ Riktig høyde så tror jeg det skal gå, sier ikke nei til den fitment`n der. Endret Januar 8, 2018 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 8, 2018 Share Skrevet Januar 8, 2018 Grattis med skikkelige felg . Dette blir fint på bilen din :). scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2018 (endret) 18 minutes ago, sveigis said: Grattis med skikkelige felg . Dette blir fint på bilen din :). Takker for det sveigis Håper de sitter som et skudd, satser på å få levert de til renovering i løpet av våren. Endret Januar 8, 2018 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå