Gabz Skrevet September 13, 2018 Skrevet September 13, 2018 Deilig, kommer seg brått nå carlhaakon reagerte på dette 1
M-jakob Skrevet September 13, 2018 Skrevet September 13, 2018 Følger med her. Er et kult prosjekt du har og ser ut til å bli veldig bra.👌 carlhaakon reagerte på dette 1
Eddy`s Skrevet September 13, 2018 Skrevet September 13, 2018 Understellet på denne blir jo helt rått! Veldig kult prosjekt, følger carlhaakon reagerte på dette 1
hsd Skrevet September 13, 2018 Skrevet September 13, 2018 Bra tråd, følger fast 😁 carlhaakon reagerte på dette 1
carlhaakon Skrevet September 21, 2018 Forfatter Skrevet September 21, 2018 Takk får hyggelige tilbakemeldinger. det grommeste til understellet har enda ikke kommet. gleder meg veldig til og få på forstilling. Er ferdig med lednings nettet nå. ryddet unna mange mange meter med kabler. teipet og lagt alt pent på plass så ikke noe skal ligge i veien får kjøring. planen er og få inn sprut og racedisplay, men dette blir ikke i år. neste steg er nå vinduer, alle ruter blir byttet til plexi glass. R Andersen og hsd reagerte på dette 2
Gabz Skrevet September 21, 2018 Skrevet September 21, 2018 Strøkent. Har du bilder fra underveis i opprydning av ledningsnettet?
carlhaakon Skrevet September 22, 2018 Forfatter Skrevet September 22, 2018 23 timer siden, Gabz skrev: Strøkent. Har du bilder fra underveis i opprydning av ledningsnettet? Nei jeg er alt får dårlig på og ta bilder underveis. må bli flinkere på dette eneste bilde man ser litt av de
carlhaakon Skrevet September 26, 2018 Forfatter Skrevet September 26, 2018 fått gjort enda litt, testet girspak i bilen. samt skjert ut metall i dørene og lettet de mest mulig. skal på deksel over fxslin reagerte på dette 1
fxslin Skrevet September 26, 2018 Skrevet September 26, 2018 Hvor mye klarer du å barbere ut av de dørene? Ser veldig bra ut dette!!!
carlhaakon Skrevet September 26, 2018 Forfatter Skrevet September 26, 2018 1 time siden, fxslin skrev: Hvor mye klarer du å barbere ut av de dørene? Ser veldig bra ut dette!!! Ikke nok til at jeg blir fornøyd med vekten. men når jeg ikke får lov til og kjøre glassfiber dører må man gjøre det man kan
carlhaakon Skrevet Oktober 8, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2018 fått gjort litt i helgen. satt på plass lexan viduer på dører. de bak skal på i løpet av uken samt front og bak vindu. utrolig fin passform på disse samt dør går igjen uten noe tull fxslin, R Andersen og TRF reagerte på dette 3
R Andersen Skrevet Oktober 8, 2018 Skrevet Oktober 8, 2018 Looking good! Hva brukte du til å skjære ut dørene?
carlhaakon Skrevet Oktober 9, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2018 18 timer siden, R Andersen skrev: Looking good! Hva brukte du til å skjære ut dørene? stikksag var det jeg fikk til og fungere best
R Andersen Skrevet Oktober 9, 2018 Skrevet Oktober 9, 2018 Ble ikke "oppfliset" i kantene? Hva slags blad brukte du?
carlhaakon Skrevet Oktober 10, 2018 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2018 På 9.10.2018 den 11.28, R Andersen skrev: Ble ikke "oppfliset" i kantene? Hva slags blad brukte du? Neida ble veldig fint. biltema sitt får metall R Andersen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå