Daniel. Skrevet Oktober 4, 2017 Share Skrevet Oktober 4, 2017 Flott bil Swirlflaps er ikke noe å tenke på, de MÅ vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Oktober 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2017 1 time siden, daniel740i skrev: Flott bil Swirlflaps er ikke noe å tenke på, de MÅ vekk. Takk ja vet egentli det noen som vet hvilke størrelse som passer på M57/T2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2017 Share Skrevet Oktober 4, 2017 Det er søtt å se de som sier du må ta vekk swirlflaps... M57T2D25 har ikke swirlflaps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Oktober 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2017 (endret) 11 minutter siden, Otis skrev: Det er søtt å se de som sier du må ta vekk swirlflaps... M57T2D25 har ikke swirlflaps. Takk for at du sa det da haha, har ikke sjekket så mye opp om dette, som du kanskje sjønner Endret Oktober 4, 2017 av j0rgz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 4, 2017 Share Skrevet Oktober 4, 2017 9 minutter siden, Otis skrev: Det er søtt å se de som sier du må ta vekk swirlflaps... M57T2D25 har ikke swirlflaps. Jeg mente generelt sett at det ikke er en tenkesak Men dette er vel en D30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Oktober 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2017 5 minutter siden, daniel740i skrev: Jeg mente generelt sett at det ikke er en tenkesak Men dette er vel en D30? Usikker, det er jo 3liter motoren men det er jo en facelift 525D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 4, 2017 Share Skrevet Oktober 4, 2017 Ja 525D LCI er 3 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Oktober 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2017 11 minutter siden, daniel740i skrev: Ja 525D LCI er 3 liter. Ja det vet jeg men er ikke sikker på motorkode.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2017 Share Skrevet Oktober 4, 2017 16 minutter siden, daniel740i skrev: Jeg mente generelt sett at det ikke er en tenkesak Men dette er vel en D30? Aha, da stiller det seg selvfølgelig annerledes. j0rgz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amir94 Skrevet Oktober 5, 2017 Share Skrevet Oktober 5, 2017 Høres ut som en bra start det! aaaa, nice! tusen takk for svar, da har man lært noe nytt j0rgz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet November 30, 2017 Forfatter Share Skrevet November 30, 2017 Har skjedd en del siden sist jeg har vært innpå her å skrevet, Har Bla: *Skiftet begge termostatene *Byttet ut alle glødepluggene, samt relè og kabel til denne *Kjøpt leppe til fronten (Må lakkeres først før den kommer på) *Kjøpt polering's maskin og litt++ i denne kategorien *Kjøpt ny vertøyvogn *Begynt å foliere listene i bilen Slenger ved noen bilder Før Etter Gleder meg til å ha på leppa Håp for at bilen skal skinne i vår sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Desember 2, 2017 Share Skrevet Desember 2, 2017 Flott bil og fine oppgraderinger Når du skiftet glødeplugger, fant du så ut om du hadde swirlflaps eller ikke? Byttet glødeplugger på min M57TUD30 sammen med swirlflaps forrige uke. en bekymring mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Desember 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2017 6 timer siden, Carlsius skrev: Flott bil og fine oppgraderinger Når du skiftet glødeplugger, fant du så ut om du hadde swirlflaps eller ikke? Byttet glødeplugger på min M57TUD30 sammen med swirlflaps forrige uke. en bekymring mindre Takk 😁 jeg hadde heldigvis ikke swirlflaps 😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 10 timer siden, Carlsius skrev: Flott bil og fine oppgraderinger Når du skiftet glødeplugger, fant du så ut om du hadde swirlflaps eller ikke? Byttet glødeplugger på min M57TUD30 sammen med swirlflaps forrige uke. en bekymring mindre Alle E6x diesel med unntak av 525d LCI har swirlflaps. Otis og Carlsius reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå