sveigis Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Kjedelig å krasje uten tvil ,men må vel gå Ann å finne en brukt M fanger ?😀 Den e24en ,kanskje den har samme sykdom som min e28 hadde . Har den kjørecomputer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2019 10 minutter siden, sveigis skrev: Kjedelig å krasje uten tvil ,men må vel gå Ann å finne en brukt M fanger ?😀 Den e24en ,kanskje den har samme sykdom som min e28 hadde . Har den kjørecomputer ? Veit det er check controll i den Usikker på om det er computer Kan se i mårra bilen står der enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2019 Har i dag vert på en liten handle tur i lier for litt e39 deler passasjer dør i titansilver hel å pen ny lakka for en stund tilbake og aldri vert på bil men litt møkkete etter å ha stått ute men ingen rust og i tilegg Shadowline Fikk også kjøpt en Msport fanger med spyd denne er ikke helt bra noe skade men det som er skada er jo helt på min herpa fanger så går nok ann å plast sveise det sammen muligens Betalte 200kr for fangern så er ikke noe krise må lakke den likevel så går ann å prøve å fikse den Kjøpte også et hjulsett til 520en ikke noe fancy men brukbart til en bruks bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2019 På 13.5.2019 den 21.18, sveigis skrev: Kjedelig å krasje uten tvil ,men må vel gå Ann å finne en brukt M fanger ?😀 Den e24en ,kanskje den har samme sykdom som min e28 hadde . Har den kjørecomputer ? @sveigis Denne 635en har kjørecomputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2019 (endret) Har fått gjort litt i dag å @RemyNG var innom tidligere idag med kamsensor til 520en så nå går den bilen bra igjen Også la jeg på hjula jeg kjøpte i går Helt greie 16tom felger med ok dekk kosta 500kr er ikke så alt for nøye med den bilen da den blir delebil til neste år for da går eu ut Skal også nevnes at reprasjon av 525en kommer til å bli youtube video så det kan bli spennende Endret Mai 19, 2019 av Djwik RemyNG reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2019 (endret) Litt mere henger rep i dag Er halvveis ferdig med bremsene alt er bytta på fremre aksel begge sider Vaiere er ikke festa til påløps bremsen enda da jeg må skjøte på litt gjenger da stanga fra påløps bremsen ikke lenger er orginal den blir bytta ved en senere anledning men må ha bremser på hengern når jeg skal vise den på bt når da jeg skal bytte kjøre rampa Lite bilde dryss Endret Mai 23, 2019 av Djwik RemyNG reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2019 Var i dag hos @E39_Cato og kjøpte en M fanger til som er hel i plasten Ene feste mangler på fangern men det er helt på den knuste fangeren så må lime den over Har også måttet montere den fangern jeg kjøpte tidligere for at bilen kan være kjørbar Skal nevnes at skaden er dypere enn bare fangern så må bytte div lenger inn men det får bli ved en senere anledning E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 26, 2019 Share Skrevet Mai 26, 2019 Bra at du får orden på ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2019 Mere henger morro Hengern er så si klar for og bli vist på bt når jeg skal montere nye kjøre rampa Sånn at det kan bli godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2023 Vel det har gått en god stund har ikke hatt bmw siden solgte min 525d i 2021 da jeg hadde fått litt nok Har vert litt frem å tilbake med biler og ting som har skjedd Siden siste post Har ikke lenger verksted da jeg gikk inn å kjøpte hus isteden som har dobbel garasje som skal bli til hjemme verksted på sikt Men i dag skjedde det jeg havnet igjen på eier siden av en 07 E61 520d lci M47 Etter og ha solgt min Mercedes e240 4matic og tatt E61 i innbytte i tillegg Jeg har ingen planer om og beholde denne E61 veldig lenge så det kommer ikke til å bli noe modifiseringer Skal gjøre noen mindre reparasjoner som luftbelger, kompressor,et speil og litt små tjafs Er div andre ting som ikke fungerer som panorama takluka og sentrallåsen til nøklene Panorama taket koblet jeg ut før hjul da eier er jobb kunde av meg da taket åpnet seg selv rundt juletider pga vann i bagasjen Som også koblet ut luftfjæring men den fikk jeg da hostet igang igjen Men belger er slitt og kompressor klarer akkurat og holde bilen oppe men ikke løfte den fra bunn Litt bilder Werther, Shattered, Otis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 10, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2023 Ja fått gjort litt med min E61 idag da Bilen har fått nye luftbelger bak samt også ny luftkompressor Også har jeg sett litt på litt andre små ting bla så hang spaken til ratt justering å dingla under rattet den var heldigvis bare å klikke på igjen Også fikk jeg satt på plass speil infellings mekanismen sånn at speilet ikke lenger svinger 180grader men stopper der det skal Også må jeg bare bytte glasset for den autoblende veska inni er jo lekket ut eller ryki så der blir det bare satt på et vanlig speil glass uten blende funksjon Også skal bytte takluke modulen den skal jeg forsøke å bytte til en brukt se om jeg får liv i panorama taket En annen ting som ikke funker er fjernkontroller i nøklene som er en sykdom på disse Tok en diagnose på det men lå ikke noen feilkoder på cas eller imobilizer kan selvsagt bare være batteriene som har tatt kveld vet ikke Men sånn generelt virker bilen bra trekker greit til 150hk og girer fint Facelift bil med M47 motor Belgene kjøpte jeg hos Autodoc Kompressor blei kjøpt fra hsv Autoupgrade på Kongsberg som faktisk var billigst 3300kr som ble levert på 2 virkedager jeg blei faktisk kontaktet av innehaver før jeg kjøpte noe som sikkert gjorde at ordren ble behandlet raskere Så i løpet av en ukes til vil nok bilen havne til salgs enten på auksjon eller finn kommer til og legges ut for rundt 40-45k men med mulighet for og diskutere pris da Otis og RemyNG reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 10, 2023 Share Skrevet Juni 10, 2023 Pleier du å bruke auksjonen.no? Innbiller meg at bilene blir tungsolgte når man bruker auksjon, men mulig jeg tar feil (ville ikke vært første gang). Selv hopper jeg over samtlige annonser som er via auksjonen.no eller Diger.no (mener jeg det heter). I det hele tatt synes jeg alle slike "høystbydende"-annonser framstår som useriøse, og bruker ikke tiden min på å by mot folk jeg ikke vet faktisk eksisterer. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 10, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2023 2 minutter siden, Werther skrev: Pleier du å bruke auksjonen.no? Innbiller meg at bilene blir tungsolgte når man bruker auksjon, men mulig jeg tar feil (ville ikke vært første gang). Selv hopper jeg over samtlige annonser som er via auksjonen.no eller Diger.no (mener jeg det heter). I det hele tatt synes jeg alle slike "høystbydende"-annonser framstår som useriøse, og bruker ikke tiden min på å by mot folk jeg ikke vet faktisk eksisterer. Har brukt auksjonen noen ganger men legger stortsett ut på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 10, 2023 Share Skrevet Juni 10, 2023 Alltids noe som skjer i djwiks garasje 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 10, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2023 3 minutter siden, RemyNG skrev: Alltids noe som skjer i djwiks garasje 🙃 Jada skjer saker å ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå