Freakzone Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 Jeg har et lite dilemma når det gjelder å velge farge på prosjektet mitt ;p Skal hel lakkere bilen, men har ikke peiling på hvilken farge jeg vil ha eller får ikke bestemt meg heter det vell ;p Det står mellom Marrakesh eller en lys blå farge men får liksom ikke bestemt meg.. Det jeg lurere på her da er om dere kan komme med forslag til dieseldråget mitt -BMW E46 Stasjonsvogn full M-sport 2 liter og chippet for den som har interesse av å vite det -Har planer om å ha den med meg på stance rundt om kring i Norge -Kommer antagelig til å sette på GS Performanse felger på den etter jeg har lakkert den, så trenger egentlig tips til farge kombinasjon på bil og felger Vil ha deres forslag, og er et pluss om dere har en fargekode Orker ikke noe diskusjon her, så skriv deres forslag om hva dere synes er en fin farge på E46 stasjonsvogn og ikke bry dere om hva andre synes er fint hver sin smak Alt av farger tas i mot med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 marrakesh er jo en vanvittig flott farge! og det er jo ikke mange som har denne, eller er jo en del men mindre en folk som har blå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakzone Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 6 minutter siden, Freakshow skrev: marrakesh er jo en vanvittig flott farge! og det er jo ikke mange som har denne, eller er jo en del men mindre en folk som har blå bil! Ja, det synes jeg også Det er helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 Marrakesh er oppbrukt Estoril og Atlantis blå er fine blåfarger som ikke er mørke. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakzone Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 6 minutter siden, DanielStance skrev: Marrakesh er oppbrukt Estoril og Atlantis blå er fine blåfarger som ikke er mørke. Dæven de var innafor altså Men spørs om de passer på e46 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 6 minutter siden, Freakzone skrev: Dæven de var innafor altså Men spørs om de passer på e46 da Det syns jeg Estoril: Atlantis: Mener det finnes flere nyanser av Atlantis, der noen er litt mer grønnskjær i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 (endret) 448 - Laguna Seca Blue (se bort fra stygg leppe og upassende felger) Ellers: 445 - Phoenix Yellow 364 - Topaz Blue 405 - Imola Red II 335 - Estoril Blue 312 - British Racing Green Fine svartfarger: 475 - Black Sapphire 416 - Carbon Black 668 - Jet Black Endret September 14, 2017 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakzone Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 8 minutter siden, Marius2002 skrev: 448 - Laguna Seca Blue (se bort fra stygg leppe og upassende felger) Ellers: 445 - Phoenix Yellow 364 - Topaz Blue 405 - Imola Red II 335 - Estoril Blue 312 - British Racing Green Fine svartfarger: 475 - Black Sapphire 416 - Carbon Black 668 - Jet Black Likte Laguna Seca Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 5 minutter siden, Freakzone skrev: Likte Laguna Seca Blue E46 M3 - farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakzone Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 5 minutter siden, Marius2002 skrev: E46 M3 - farge Jupp, den passer kjempe bra med svarte detaljer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 2-serie LBB/Long beach blue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 Som @Marius2002 sier, British Racing Green. Marius2002, Super Mario og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 Nei nei nei.. Du MÅ velge Phoenix gul! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 Atlantic blue fra E92 Den er lekker og kommer til å kle E46en veldig veldig godt. Imola rød er også veldig fint på E46, Men er vell kanskje noen som har det. Hadde lett valgt Atlantic blue om du vill ha noe som ingen andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 12 minutter siden, Enes Yakici skrev: Atlantic blue fra E92 Den er lekker og kommer til å kle E46en veldig veldig godt. Imola rød er også veldig fint på E46, Men er vell kanskje noen som har det. Hadde lett valgt Atlantic blue om du vill ha noe som ingen andre har Sikker på at det er Atlantic blue du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå