Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting er som en tur med go’bilen rundt forbi 😊

Så Volvo museet var ikke noe ?Har alltid tenkt på og innom der når jeg er i Sverige .

Skrevet

Volvomuseet gikk jeg rett forbi. Med unger på slep var det Liseberg som var målet.... Greit å høre at jeg ikke gikk glipp av allverden da. SAAB-museet kunne jeg tenkt meg å sett da. Har alltid vært svak for SAAB.

Skrevet
2 timer siden, sveigis skrev:

Ingenting er som en tur med go’bilen rundt forbi 😊

Så Volvo museet var ikke noe ?Har alltid tenkt på og innom der når jeg er i Sverige .

Nei Volvo museet var mer et opplevelse senter for hele familien. Så sikkert fint med små barn som kan fly rundt å leke men for meg som er autofil var det skuffende. 

Skrevet
1 time siden, *MrB* skrev:

Volvomuseet gikk jeg rett forbi. Med unger på slep var det Liseberg som var målet.... Greit å høre at jeg ikke gikk glipp av allverden da. SAAB-museet kunne jeg tenkt meg å sett da. Har alltid vært svak for SAAB.

Ja enig med deg. Dumt de gikk konkurs. Likte de turbo bilene de hadde.  Husker når 9000 kom. Syntes de var råtøffe i sort 

• 2 months later...
Skrevet

Søndag og endelig oppholdsvær igjen. Det må brukes. Startet med Prick bort, skumsåpen til autoglym og en god håndvask. Så kunne jeg rygge inn i garasjen og lakken var fin egentlig fra forrige polering så nå ble det et lag med autoglym voks 😎

IMG_6602.jpeg

IMG_6603.jpeg

IMG_6604.jpeg

IMG_6605.jpeg

IMG_6606.jpeg

• M-jakob changed the title to Min BMW 520d 2011
Skrevet
10 timer siden, sveigis skrev:

Vakkert  med ren og pen F10😊

Er du fornøyd med bilen sålangt ?

Ja denne bilen er jeg veldig fornøyd med. Selv om bilen drar på årene så syntes jeg det fortsatt står seg godt i tiden men det er kanskje ikke noe rart når en ser hvor mange grusomme el biler som ruller rundt på veiene.

Komfort er på topp og vært på mange turer med den og stortrives bak rattet på den. Og med style 351 så blir den helt riktig.

Eneste jeg savner litt er takluke men klarer meg fint uten.

Tok jo også eu godkjente den pluss service. Godt å få i orden.

Så blir det bare å nyte videre tenker jeg. Skulle gjerne oppdatert med nye ting og slik du og mange andre er flinke til her men her skjer det bare vask og stell av bil hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...