ehaugsnes Skrevet Februar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2018 Heyhey! Liten update ikveld og mens jeg venter på å få ilag bakstillinga, har jeg nå begynt og slipe ned bilen under, samt sjekke innfesting til bakstilling. Vasker under, før jeg går over med batterimaskin og stålbørste, så jeg finner alt av rust osv😊 skal slipe ned alt av rust, grunne og ha ny tectyl. Blir vel ny tectyl ifra bakstillinga og helt bak tenker jeg. Fikk også fargekitte til interiøret idag, og klarte ikke dy meg. Prøvde et dørtrekk.. VegardFj, Gorg, Grantas K. og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 7, 2018 Share Skrevet Februar 7, 2018 rått at du skal farge! men du kunne vel for faen funnet et sort interiør og farga! xD eeikenes og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2018 3 timer siden, Freakshow skrev: rått at du skal farge! men du kunne vel for faen funnet et sort interiør og farga! xD Dyyrt😂 får heller farge det rødt om jeg angrer, haha! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grantas K. Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 (endret) On 7.2.2018 at 23.24, turbojugen skrev: Dyyrt😂 får heller farge det rødt om jeg angrer, haha! Interiøeret blir prikken over i’en med modenaene og imola! Men bruker man en form for matt finish over fargen sånn som f. eks furniture clinic? Eller er det kun farging og la det tørke? Endret Februar 8, 2018 av Grantas K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2018 On 9.2.2018 at 0.23, Grantas K. skrev: Interiøeret blir prikken over i’en med modenaene og imola! Men bruker man en form for matt finish over fargen sånn som f. eks furniture clinic? Eller er det kun farging og la det tørke? Finnes en egen coating som skal brukes for å beholde den matte finishen, tenkte og bruke det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2018 Ikke mye som har sjedd siden sist, farging av interiør har en pause mens jeg venter på ny svamp. Har fått lakkert og satt ilag noe av bakstillinga da deilig med nesten alt nytt! Skulebollen, Even Pladsen og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 det der så jo rimelig greit ut! flere oppdateringer? ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2018 Langt imellom postene her nå, men har fullt opp med rørlegging og dekkomlegging 😅 men har fått gjort litt i kveld, å skal prøve å holde koken fremover. Har fått lakkert litt mer understell, og montert noen foringer. Skal behandle undersia av bilen med understellsmasse i helga, og forhåpentligvis henge opp traversen! Gorg og Even Pladsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2018 Fått gjort litt i helga og slipt litt mer, hadd på brunox, rustprimer og understellsmasse. Har desverre ikke tatt fler bilder. Men bakstilling skal inn til helga, og bilen ned av bukkene! Det GLEDES BjornarHS, Gorg og Kolstad Jr. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 Hvor har du handla fargen til interiøret hen og hvilken finish skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2018 15 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Hvor har du handla fargen til interiøret hen og hvilken finish skal du ha? Rub'n restore.. matt finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2018 Må bare dele det siste bilkjøpet med dere. Henter denne på fredag, noe av det tøffeste jeg noen gang har sett!! Det er altså bilen OPPÅ hengeren vi snakker om. 1997 subaru domingo Skulebollen, ChrisP, BjornarHS og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 7, 2018 Share Skrevet Mars 7, 2018 Domingo er en lite raritet. Hva skal du med dette da, om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2018 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Domingo er en lite raritet. Hva skal du med dette da, om jeg tørr spørre? Kjøpte den først og fremst pga den var jævla kul. Så får jeg fikse den (går på 2 av 3 sylindre), og se om det blir noe bruk for den. Hvis ikke selger jeg den igjen. Uansett gøy og ha noe slikt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 7, 2018 Share Skrevet Mars 7, 2018 En liten kul bil ja. Subarus hittil eneste varebil, om det kan kalles det da, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå