danskiii Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 (endret) Nå må du bare få tatt masse bilder og lage en egen showoff tråd Endret September 21, 2017 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 (endret) Tror du har gjort ett veldig bra valg her selv om 335n også virka som en fin bil Jeg hadde valgt akkurat den samme. Alpina diesel touring er knalltøft. Konghelle har jeg hørt mye rart om, så sikkert like greit. Endret September 21, 2017 av hsd Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 Gratulerer med rå bil bor i du i Vikersundområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 Nå ble jeg misunnelig! Grattis med fet tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 Wow, blir ikke naboen misunnelig nå så har han hvertfall ikke greie på bil! Gratulerer med sykt rå familiefrakter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet September 21, 2017 Forfatter Share Skrevet September 21, 2017 Skal lage en egen tråd, men kort om førsteinntrykk Bilen går som på skinner. Helt utrolig, men hadde forventa noe mer sporing og "vibrasjoner" med såpass brede dekk og lavprofil. Finnes ikke! Draget er rått, ikke noe mer å si på det. Det lille jeg har prøvd av svingete småveier, så sitter bilen klistra. Faktisk også ganske merkbar forskjell på comfort og sport. I comfort er bilen myk og fin å kjøre. Var faktisk redd bilen skulle være for stiv for normal kjøring, men det er ihvertfall ikke noe problem. Alt i alt, superfornøyd. Bilen er like pen som den ser ut i annonsen også. A.J. tobiasw, ogee1, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet September 21, 2017 Forfatter Share Skrevet September 21, 2017 4 timer siden, stoltbmwelsker skrev: Gratulerer med rå bil bor i du i Vikersundområdet? Nei, men handlet bilen der. Møtte selger i Drammen, så du kan sikkert ha sett bilen der tidligere idag. A.J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå