Slavearbeider'n Skrevet Juli 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2018 FML! Påkjørt igjen, denne gangen parkert på jobb.... Thundercoil, macrorain, mcelg og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: FML! Påkjørt igjen, denne gangen parkert på jobb.... Men he....... da! Har du synderen? Eller er det hit & run? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2018 Nå, fxslin skrev: Men he....... da! Har du synderen? Eller er det hit & run? Mest sannsynlig en av gutta på jobb, muligens skjedd etter kontortid. Håper ikke at det er hit and run, men foreløpig ser det slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Kjipt! Dårlig gjort å ikke si ifra, spesielt om det er en fra jobben din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2018 6 minutter siden, Daniel. skrev: Kjipt! Dårlig gjort å ikke si ifra, spesielt om det er en fra jobben din.. Håper det har skjedd etter stengetid, slik første anledning til å si ifra er i morgen. Har mine tvil men Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Synd med skaden! Med mindre delene byttes er det ikke sjangs for at det blir like bra som det var. Ellers en veldig fin bil. Interiøret ble veldig bra, og tre-listene er helt riktige. Kjenner jeg har ganske lyst på E39 M5 når jeg ser denne. 😉 Slavearbeider'n og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2018 Det må bli nye dører. Falsen på den ene så ikke helt bra ut. Ikke f... om jeg skal få de lakkert opp en gang til. Rust i den ene døra så den skal hvertfall byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Håper du får de byttet. Rust ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2018 1 minutt siden, M-Tech skrev: Håper du får de byttet. Rust ellers? Forsikringsselskapet kan da umulig mene at de dørene blir bra igjen, kanskje passasjerdøra kan reddes men ikke bakdøra. Godt trykt inn og den har blitt retta før. Rust der bakfanger møter hjulbue grunnet breie hjul og steinsprut. Rust på bakluke ellers svært fin for rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Fyfaen.. dårlig med flaks her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Bakdøra blir nok skiftet. Framdøra er litt vanskelig å si ut fra foto, men håper den blir byttet. Kan se ut som den har en litt lei knekk i bakkant. Har hatt flere E39, og må si jeg er veldig glad i de. Det eneste som bekymrer meg med tanke på å kjøpe en igjen er hvor utsatt de er for rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2018 1 minutt siden, Gabz skrev: Fyfaen.. dårlig med flaks her i gården! Kunne nesten blitt motorras på mandagen også, kjørte over en metallgjenstand på motorveien som var 2 mm unna å knuse bunnpanna. Skikkelig møkkauke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Har du utstyrsliste på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2018 1 minutt siden, M-Tech skrev: Har du utstyrsliste på bilen? Ombygd, da må jeg lete etter litt papirer. Men kan nevne skinntrukket dash og midtkonsoll, utvidet skinnpakke i dører, alcantara taktrekk, alcantara hattehylle som er utover standard. Ingen tlf, pdc, stor stereo, dekktrykk, gardin i bakvindu ei heller doble glass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Huffa meg, så kjedelig. Kjenner til den. Måtte lage nybruker for å spre min medfølelse 😎 Men dette er vell ingen problem for selveste Slavearbeideren Christian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå