runstra Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 Endelig er ventetiden over đđ»Bilen er nĂ„ pĂ„ plass hos Bavaria. Gleder med til henting til uka. Litt snodig sak : Hadde bestilt M-Performance carbonleppe. NĂ„r Bavaria skulle bestille denne fikk de beskjed om at det ikke gikk Ă„ bestille og montere da den ikke hadde bestĂ„tt kollisjonstesten for M550 ?..  syntes dette hĂžrtes veldig rart ut men selgeren viste meg e-post fra BMW sentralt som bekreftet dette. Hadde kanskje blitt litt mye uansett sĂ„ nĂ„ blir det ikke noe ekstra plast/Carbon. Ser fram til Ă„ nyte lyden...   Dal-z, Walkabout, macrorain og 17 andre reagerte pĂ„ dette 19 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 Gratulerer med rÄ bil! Blir spennende Ä fÞlge med dine erfaringer med denne framover. Leste @BlÄhvitblogger sine kjÞretur fra Þst til vest med en M550i her om dagen - kjekk lesning! runstra og Marius2002 reagerte pÄ dette 1 1 Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 Gratulerer med rÄ og nydelig bil Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 Gratulerer med rÄeste G30, utrolig digg motor. Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 Grattis med en virkelig rĂ„ bil! Noe av det rĂ„este jeg har kjĂžrt đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Share Skrevet November 11, 2017 10 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med rÄ bil! Blir spennende Ä fÞlge med dine erfaringer med denne framover. Leste @BlÄhvitblogger sine kjÞretur fra Þst til vest med en M550i her om dagen - kjekk lesning! Tusen takk. Ja sÄ blÄhvitbloggens kjÞretur. Min prÞvetur var ogsÄ magisk, sÄ ble frelst. Det mest tiltalende er kombinasjonen kraft og komfort.   Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Share Skrevet November 11, 2017 10 timer siden, Gorg skrev: Grattis med en virkelig rĂ„ bil! Noe av det rĂ„este jeg har kjĂžrt đ Tusen takk -:  Ja enig, ble ogsĂ„ overrasket over respons og kraftđđ» Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Share Skrevet November 11, 2017 10 timer siden, E.H.D skrev: Gratulerer med rĂ„este G30, utrolig digg motor. Tusen takk đđ»Â Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Share Skrevet November 11, 2017 11 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med rĂ„ og nydelig bil Tusen takk đđ» Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
gregus Skrevet November 11, 2017 Share Skrevet November 11, 2017 Gromt! Gratulerer!  KjÞrte M550i for noen uker siden, og selv om det bare var en kort kjÞretur var det nok til Ä bli imponert! Virker mye lettere enn F11! Gorg reagerte pÄ dette 1 Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 11, 2017 Share Skrevet November 11, 2017 Herlig bilđđđđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
mslello Skrevet November 11, 2017 Share Skrevet November 11, 2017 Hadde gleden av en tur i en slik i hÞst! Fantastisk bil! Gratulerer, er bare Ä nyte hver tur Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Share Skrevet November 11, 2017 7 timer siden, gregus skrev: Gromt! Gratulerer!  KjÞrte M550i for noen uker siden, og selv om det bare var en kort kjÞretur var det nok til Ä bli imponert! Virker mye lettere enn F11! Takker -:  Min korte tur fÞr bestilling overbeviste meg ! Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Share Skrevet November 11, 2017 7 timer siden, johnja skrev: Herlig bilđđđđ Takker đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Share Skrevet November 11, 2017 5 timer siden, mslello skrev: Hadde gleden av en tur i en slik i hÞst! Fantastisk bil! Gratulerer, er bare Ä nyte hver tur Takker, Ja gleder meg ! Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ