runstra Skrevet November 10, 2017 Skrevet November 10, 2017 Endelig er ventetiden over 👍🏻Bilen er nå på plass hos Bavaria. Gleder med til henting til uka. Litt snodig sak : Hadde bestilt M-Performance carbonleppe. Når Bavaria skulle bestille denne fikk de beskjed om at det ikke gikk å bestille og montere da den ikke hadde bestått kollisjonstesten for M550 ?.. syntes dette hørtes veldig rart ut men selgeren viste meg e-post fra BMW sentralt som bekreftet dette. Hadde kanskje blitt litt mye uansett så nå blir det ikke noe ekstra plast/Carbon. Ser fram til å nyte lyden... Designer, macrorain, Buckwee og 17 andre reagerte på dette 19 1
papertiger Skrevet November 10, 2017 Skrevet November 10, 2017 Gratulerer med rå bil! Blir spennende å følge med dine erfaringer med denne framover. Leste @Blåhvitblogger sine kjøretur fra øst til vest med en M550i her om dagen - kjekk lesning! Marius2002 og runstra reagerte på dette 1 1
E.H.D Skrevet November 10, 2017 Skrevet November 10, 2017 Gratulerer med råeste G30, utrolig digg motor.
Gorg Skrevet November 10, 2017 Skrevet November 10, 2017 Grattis med en virkelig rå bil! Noe av det råeste jeg har kjørt 😃
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Skrevet November 11, 2017 10 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med rå bil! Blir spennende å følge med dine erfaringer med denne framover. Leste @Blåhvitblogger sine kjøretur fra øst til vest med en M550i her om dagen - kjekk lesning! Tusen takk. Ja så blåhvitbloggens kjøretur. Min prøvetur var også magisk, så ble frelst. Det mest tiltalende er kombinasjonen kraft og komfort.
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Skrevet November 11, 2017 10 timer siden, Gorg skrev: Grattis med en virkelig rå bil! Noe av det råeste jeg har kjørt 😃 Tusen takk -: Ja enig, ble også overrasket over respons og kraft👍🏻
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Skrevet November 11, 2017 10 timer siden, E.H.D skrev: Gratulerer med råeste G30, utrolig digg motor. Tusen takk 👍🏻
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Skrevet November 11, 2017 11 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med rå og nydelig bil Tusen takk 👍🏻
gregus Skrevet November 11, 2017 Skrevet November 11, 2017 Gromt! Gratulerer! Kjørte M550i for noen uker siden, og selv om det bare var en kort kjøretur var det nok til å bli imponert! Virker mye lettere enn F11! Gorg reagerte på dette 1
mslello Skrevet November 11, 2017 Skrevet November 11, 2017 Hadde gleden av en tur i en slik i høst! Fantastisk bil! Gratulerer, er bare å nyte hver tur
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Skrevet November 11, 2017 7 timer siden, gregus skrev: Gromt! Gratulerer! Kjørte M550i for noen uker siden, og selv om det bare var en kort kjøretur var det nok til å bli imponert! Virker mye lettere enn F11! Takker -: Min korte tur før bestilling overbeviste meg !
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Skrevet November 11, 2017 7 timer siden, johnja skrev: Herlig bil😎😎😎😎 Takker 👍
runstra Skrevet November 11, 2017 Forfatter Skrevet November 11, 2017 5 timer siden, mslello skrev: Hadde gleden av en tur i en slik i høst! Fantastisk bil! Gratulerer, er bare å nyte hver tur Takker, Ja gleder meg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå