Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er ventetiden over 👍🏻Bilen er nå på plass hos Bavaria. 

Gleder med til henting til uka. Litt snodig sak : Hadde bestilt M-Performance carbonleppe. Når Bavaria skulle bestille denne fikk de beskjed om at det ikke gikk å bestille og montere da den ikke hadde bestått kollisjonstesten for M550 ?..  syntes dette hørtes veldig rart ut men selgeren viste meg e-post fra BMW sentralt som bekreftet dette. Hadde kanskje blitt litt mye uansett så nå blir det ikke noe ekstra plast/Carbon. Ser fram til å nyte lyden...

IMG_0083.JPG

Skrevet
10 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med rå bil! Blir spennende å følge med dine erfaringer med denne framover. Leste @Blåhvitblogger sine kjøretur fra øst til vest med en M550i her om dagen - kjekk lesning!

Tusen takk. Ja så blåhvitbloggens kjøretur. Min prøvetur var også magisk, så ble frelst. Det mest tiltalende er kombinasjonen kraft og komfort.

Skrevet
10 timer siden, Gorg skrev:

Grattis med en virkelig rå bil! Noe av det råeste jeg har kjørt 😃

Tusen takk -:  Ja enig, ble også overrasket over respons og kraft👍🏻

Skrevet

Gromt! Gratulerer!  Kjørte M550i for noen uker siden, og selv om det bare var en kort kjøretur var det nok til å bli imponert! Virker mye lettere enn F11!

Skrevet
7 timer siden, gregus skrev:

Gromt! Gratulerer!  Kjørte M550i for noen uker siden, og selv om det bare var en kort kjøretur var det nok til å bli imponert! Virker mye lettere enn F11!

Takker -:  Min korte tur før bestilling overbeviste meg !

Skrevet
5 timer siden, mslello skrev:

Hadde gleden av en tur i en slik i høst! Fantastisk bil! Gratulerer, er bare å nyte hver tur :)

Takker, Ja gleder meg ! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...