VegardFj Skrevet April 8, 2018 Forfatter Share Skrevet April 8, 2018 Bilen er eu ok å klar for 2 nye år på veien. Fikk skryt av kontrollør over at den var i meget bra stand Ellers er det lite som har skjedd, men felgene er ferdig bygget. Endte opp med rose gold bolter, fant ut at spikes ble litt for ‘’glorete’’ etter min smak. Ble 9’’ og 10’’’ ET ble vel ca 6-7 om jeg husker riktig. Blir å få felgene på bilen å slippe bilen ned på bakken i helga. BjornarHS og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 8, 2018 Share Skrevet April 8, 2018 Rimelig like som mine de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardFj Skrevet April 8, 2018 Forfatter Share Skrevet April 8, 2018 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Rimelig like som mine de der. Senteret er mye mere bronse i sola , ser grå ut i skygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardFj Skrevet Mai 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2018 Egentlig ganske lite som har skjedd med bilen i det siste, har igrunn bare kjørt med den med ett stort glis om munnen..😂 Men, kom over ett meget billig ta-technix luftunderstell, som plutselig ble med hjem fra Østlandet, er meget spent på hvordan den blir å kjøre med dette. Er det helt håpløst kommer nok Bilstein coilsa fort på igjen Ellers har det blitt litt mindre treff enn hva jeg hadde planlagt da jobben min er meget uforutsigbar og jeg aldri klarer å si nei.. Sender med noen bilder som folk har tatt på 2fast sitt treff på Frøya jeg. (Takk til Raafoto, Jørgen Lie Photography og Eirik Aadde Photography) williamwiers, Stian, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 16, 2018 Share Skrevet Mai 16, 2018 Nydelig! Rett og slett perfekt utførelse på hvordan en E36 skal være. VegardFj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 16, 2018 Share Skrevet Mai 16, 2018 Vakkert! 👏🏼😁 VegardFj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 16, 2018 Share Skrevet Mai 16, 2018 Spent på og høre hvordan den blir med luft! 😊 VegardFj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardFj Skrevet Mai 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2018 On 16.5.2018 at 9.32, Gabz skrev: Nydelig! Rett og slett perfekt utførelse på hvordan en E36 skal være. On 16.5.2018 at 16.17, williamwiers skrev: Vakkert! 👏🏼😁 Takktakk, morro at andre liker bilen😃 22 timer siden, Skulebollen skrev: Spent på og høre hvordan den blir med luft! 😊 Spent på dette selv også😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardFj Skrevet Oktober 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2018 Tjaaa, på tide å oppdatere her også sikkert. TA technix understellet ble fort demontert igjen grunnet rævva kjøreegenskaper så bilsteincoilsa kom fort på igjen. Ellers har meeeget lite skjedd annet en å prøvd å få solgt bilen grunnet kjøp hus. MEN da ingen vil kjøpe bilen billig selv om det er en del småting så må gjøres så har jeg bestemt meg for å beholde bilen selv. Bilen er nå satt på plass i garasjen for vinteren å skilta innlevert, så seaongen er definitivt over for min del. Selv om økonomien ikke er på topp da jeg og frøkena har handla hus, og fritid er totalt fraværende i mitt yrke så skal jeg få gjort noen småting i vinter også. Planen framover var å få lakkert opp div småskavanker, felg senter og fikse et jekkfeste som ikke er helt som det skal. Ellers er det bare polering og div småtteri som blir gjort i vinter. Vurderer sterkt å få i ei bakluke uten vinge å lakke opp i rett farge for en "clean look", hva tenker folket? Så litt bilder :D I fra da den ikke hadde vinge, synnes det ser bra ut🤔 Takk til MHNfoto, RAAfoto og Erik Aadde photography. 😎 BjornarHS, AlexHD og systomen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 21, 2018 Share Skrevet Oktober 21, 2018 12 minutter siden, VegardFj skrev: Tjaaa, på tide å oppdatere her også sikkert. TA technix understellet ble fort demontert igjen grunnet rævva kjøreegenskaper så bilsteincoilsa kom fort på igjen. Ellers har meeeget lite skjedd annet en å prøvd å få solgt bilen grunnet kjøp hus. MEN da ingen vil kjøpe bilen billig selv om det er en del småting så må gjøres så har jeg bestemt meg for å beholde bilen selv. Bilen er nå satt på plass i garasjen for vinteren å skilta innlevert, så seaongen er definitivt over for min del. Selv om økonomien ikke er på topp da jeg og frøkena har handla hus, og fritid er totalt fraværende i mitt yrke så skal jeg få gjort noen småting i vinter også. Planen framover var å få lakkert opp div småskavanker, felg senter og fikse et jekkfeste som ikke er helt som det skal. Ellers er det bare polering og div småtteri som blir gjort i vinter. Vurderer sterkt å få i ei bakluke uten vinge å lakke opp i rett farge for en "clean look", hva tenker folket? Så litt bilder I fra da den ikke hadde vinge, synnes det ser bra ut🤔 Takk til MHNfoto, RAAfoto og Erik Aadde photography. 😎 Personlig syns jeg den er penest med vingen 😊 VegardFj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå