Gå til innhold

Prosjekt F82 M4


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, lagunilla skrev:

Jeg personlig har bedre erfaring med JB4 enn ESS sin boks og software. Har du prøvd JB4?

Hva med ESS sin Stage 1 E-flash ECU software, (ingen boks) bare PC til OBD, men har du "dårlig" erfaring med den software ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Skulebollen skrev:

Gratulerer med grom bil! Blir nok meget bra denne når man ser hvordan 328 din har blitt 😊 

Er det noe særlig og hente på å importere selv iforhold til og kjøpe i Norge.?

VS Auto i Drammen som importerer bilen. Sparer ca 100 000kr. 

Hadde utrolig respons på 328i'en og den har gått 235 000 km.  La ut annonsen 16. Februar og til igår hadde annonsen 14 000 visninger og over 1000 som hadde lagret annonsen. Ble til og med kontaktet fra utlandet.

 

6 timer siden, Ranger1000 skrev:

Det lurer jeg også på. Det jeg fikk av tilbud på brukte var jo mer enn jeg endte opp med å betale for en sprett ny en. 

Grattis til trådstarter uansett. Veldig fin bil!

Er det for øvrig noe forskjell på interiørlistene på pre-lci og lci? Ref planene for bilen...

Pyntelista rundt klimadisplayet er i pianolakk med dimlys  på LCI , og på pre-LCI er det billig plast.:)

Samme med dørlistene, mye sterke lys og ble også levert i forskjellige farger.

bmw-3-series-pre-vs-facelift-interior.thumb.jpg.ac90d0dc5101b15aa2a255972d613e02.jpg

 

5 timer siden, F80 skrev:

Hva med ESS sin Stage 1 E-flash ECU software, (ingen boks) bare PC til OBD, men har du "dårlig" erfaring med den software ?

 

Jeg har dessverre ikke prøvd ESS på S55, men N20. Jeg har bekjente som har hatt ESS software på S55, og de har samme erfaring. Men smaken er som baken :-) Den er delt og full av sh*t.

Se på denne:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, lagunilla skrev:

VS Auto i Drammen som importerer bilen. Sparer ca 100 000kr. 

Hadde utrolig respons på 328i'en og den har gått 235 000 km.  La ut annonsen 16. Februar og til igår hadde annonsen 14 000 visninger og over 1000 som hadde lagret annonsen. Ble til og med kontaktet fra utlandet.

 

Pyntelista rundt klimadisplayet er i pianolakk med dimlys  på LCI , og på pre-LCI er det billig plast.:)

Samme med dørlistene, mye sterke lys og ble også levert i forskjellige farger.

bmw-3-series-pre-vs-facelift-interior.thumb.jpg.ac90d0dc5101b15aa2a255972d613e02.jpg

Aha! Greit å vite. Synes kanskje ikke forskjellen var så voldsom, men enig at den lakkerte ser bedre ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det som er min drømmebil! :D Virkelig et smykke og råskap på hjul! Gleder meg til fortsettelsen mtp. som andre sier hvordan 328'n din ble. Skjønner godt visningene på finn, for det er en veldig fin F30. B) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ranger1000 skrev:

Aha! Greit å vite. Synes kanskje ikke forskjellen var så voldsom, men enig at den lakkerte ser bedre ut

Det er ikke bare overflate og finish som er forbedret, men LCI-listen har også lys rundt. Gjør svært mye med helhetsinntrykket i bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det er ikke bare overflate og finish som er forbedret, men LCI-listen har også lys rundt. Gjør svært mye med helhetsinntrykket i bilen. 

OK. Spent på å se hvordan det ser ut når jeg får overlevert bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det er ikke bare overflate og finish som er forbedret, men LCI-listen har også lys rundt. Gjør svært mye med helhetsinntrykket i bilen. 

Veit du om en får sånn panel med lys til M2? Har ikk det på min 2018mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Veit du om en får sånn panel med lys til M2? Har ikk det på min 2018mod

Finnes ikke til 1 og 2 serien.

 

On 1.3.2018 at 11.45, Geir Anders skrev:

Usj, ekkel bil. Også den fargen da.. nei, skivebom.

Takk for varme ord❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se 328ien gå... men drit fett å se m4en snart rulle inn! 

Gleder meg til å følge med på tråden din - har en god magefølelse på at dette blir den råeste m4en i Oslo 😎🤑 Gratulerer igjen! 

 

Blir du å bruke den som daily? Eller blir det i3en?

 

Blir som nevnt m4 en vakker dag på meg også 😎! 

 

Edit: hvor mye får du med jb4 på m4en?

Endret av Kattlikzm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kattlikzm skrev:

Trist å se 328ien gå... men drit fett å se m4en snart rulle inn! 

Gleder meg til å følge med på tråden din - har en god magefølelse på at dette blir den råeste m4en i Oslo 😎🤑 Gratulerer igjen! 

 

Blir du å bruke den som daily? Eller blir det i3en?

 

Blir som nevnt m4 en vakker dag på meg også 😎! 

 

Edit: hvor mye får du med jb4 på m4en?

Takk! Har ikke sett så mye på JB4 på disse M-bilene, men skal greie lett over 500hk. M4 blir daily.

Det er så utrolig leit å tenke at jeg skal ha i3’en i to hele uker. Fml. Vurderer å kjøpe E46 316i compact i mellomtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, lagunilla skrev:

Takk! Har ikke sett så mye på JB4 på disse M-bilene, men skal greie lett over 500hk. M4 blir daily.

Det er så utrolig leit å tenke at jeg skal ha i3’en i to hele uker. Fml. Vurderer å kjøpe E46 316i compact i mellomtida.

Skal du selge i3`en allerede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...