Snusmumrikken Skrevet Mars 2, 2018 Skrevet Mars 2, 2018 (endret) Hei! KjĂžpte min fĂžrste E34 i juni 2017. Det var en 94modell 520ia. Bilen hadde veldig mykje sjarm Ă„ va en veldig kul bruksbil, men med de bensinforbruke va de ikkje lenge ej Ă„ lĂŠrlinglĂžnna kunne holde ut me den  so den solgte ej Ă„ kjĂžpte en 730D som var en veldig fin og god bil Ă„ kjĂžre! Men det kjĂžpet var katta i sekken, viste seg at girkassen lak, bremserĂžr mĂ„tte byttest Ă„ det var rusthull i kanalen hĂžgre side. Lysmodulen og diverse andre ting streika kort tid etter kjĂžpet. Men gjennom tida med 730n so savna ej veldig Ă„ kjĂžre e34. So solgte 730n Ă„ kjĂžrte broren min sin toyota corolla 93 modell hatchback i 5 veker  ej he sida spamma facebook gruppa Ă„ sjekka finn ofte, Ă„ fĂžlgt med pĂ„ ka som blir solgt. HELDIGVIS fann ej ett inlegg der Viggo Hopmo la ut en svart E34 sedan. Svart 525tds falt veldig i smak! Den hadde 390k km pĂ„ tellaren som gjor mej litt skeptisk, men etter Ă„ ha lest trĂ„den Ă„ snakka med han so forstod ej at bilen he ivertfall 390km igjen, dersom den blir godt tatt vare pĂ„! So ej bestilte flybiletta til meg og en kompis som skulle til trondheim Ă„ hente tds! Va en veldig fin tur ned igjen til sunnmĂžre i 15 minus Ă„ mĂ„neskinn. Va kanskje lite gjennomtenkt Ă„ ha med en kompiss uten lappen Ă„ ei stor kjĂŠrliheit for Ăžlđ 730d E34 520ia 94 mod  525TDS 94mod (gode corollaen i bakgrunnen)   FĂžrste ej gjor nĂ„r ej sto opp va Ă„ vaske bilen, dĂ„ den he blitt grĂ„ av stĂžv Ă„ salt đ Etter ej ha vaska bilen satte ej kursen mot Ă„ndalsnes, der var en fyr som va intrisert i Ă„ bytte keskin kt1 mot bbs replica felga đ tok en liten svipptur innom biltema og. NĂ„r ej kom heim so mĂ„tte ej nesten prĂžve dei nye sommarskoa đđ NĂ„r ej parkerte bilen Ă„ sĂ„g i (delekassa) so sĂ„g ej at ej hadde ett airbag ratt ifra E39 som skal passe, sĂ„ tok Ă„ bytta ratt đ Nappa av minus polen. Ser litt bedre ut đ He bestilt instrument ringer pĂ„ ebay, men dei blir ikkje montert fĂžr Viggo sende de andre speedometeret, det som stĂ„r der no he mykje pixelfeil osv... Plana for framtida: Ny venstre framskjerm (hĂžgre og?) Ta rust pĂ„ bakskjermane Ordne litt anlegg đ Sote ruter Trekke om taktrekk Fikse vindusheis framme (passasjer sida)   NĂ„ken som veit kor en fĂ„r kjĂžpe taktrekk? Til Ă„ trekke om igjen?đ KjĂžpte svart vinyl lakk som ej skal bruke pĂ„ solskjermane.   Endret Mars 3, 2018 av Snusmumrikken TilfĂžying Designer og Mathiseen reagerte pĂ„ dette 2
viggo E34 Skrevet Mars 3, 2018 Skrevet Mars 3, 2018 Der ble det trĂ„d ja Felgene ble meget kledelige à sportsrattet gjorde seg meger godt Sender speedo sĂ„ fort jeg kommer hjem, stressa litt pĂ„ tampen fĂžr jeg mĂ„tte reise pĂ„ job Ă„ glemte det helt bort, men blir sendt sĂ„ fort jeg kommer hjemÂ
Bimmerlorris Skrevet Mars 3, 2018 Skrevet Mars 3, 2018 Se her ja, mĂ„ fĂžlge med pĂ„ fremtiden til gamle Viggo sin Tds đ Alltid artig med E34-trĂ„der đ Begynner Ă„ bli mer populĂŠrt igjen, noe jeg setter veldig pris pĂ„ đ HĂ„per du holder trĂ„den varm og oppdaterer jevnt og trutt đ NĂ„ vet ikke jeg om du er en supermekker og sveiser, men er du ikke det, sĂ„ legg realistiske planer đ Bedre med en E34 i ok stand enn E34 som bare blir surra med đ€Ș Selv er jeg ingen stor mekaniker, men gjĂžr sĂ„ godt jeg kan med de ressursene jeg har đ Lykke til med prosjektet ditt đ
Snusmumrikken Skrevet Mars 3, 2018 Forfatter Skrevet Mars 3, 2018 1 time siden, Bimmerlorris skrev: Se her ja, mĂ„ fĂžlge med pĂ„ fremtiden til gamle Viggo sin Tds đ Alltid artig med E34-trĂ„der đ Begynner Ă„ bli mer populĂŠrt igjen, noe jeg setter veldig pris pĂ„ đ HĂ„per du holder trĂ„den varm og oppdaterer jevnt og trutt đ NĂ„ vet ikke jeg om du er en supermekker og sveiser, men er du ikke det, sĂ„ legg realistiske planer đ Bedre med en E34 i ok stand enn E34 som bare blir surra med đ€Ș Selv er jeg ingen stor mekaniker, men gjĂžr sĂ„ godt jeg kan med de ressursene jeg har đ Lykke til med prosjektet ditt đ Supermekanikar eller sveisar e ej ikkjeđ men synst de e spennande Ă„ gĂžy og lĂŠre meir. Rusta som e kosmetisk kjeme ikkje ej til Ä fikse, de ha ikkje blitt bra... Men rust Ă„ lakkering fĂ„r ej vell ikkje gjort no med de fĂžrste framover... SĂ„ ordna Ă„ fiksa litt smĂ„ting med de fĂžrsteđ
sveigis Skrevet Mars 3, 2018 Skrevet Mars 3, 2018 Her fÞlges det seff:). E34 som er min lidenskap ,sÄ liker jeg trÄdene som dukker opp. Ble fin med nye felg og som nevnt,fÞlg opp trÄden
Snusmumrikken Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Skrevet Mars 6, 2018 Liten update. Tok en dag Ă„ tok ut rutene bake for Ă„ sote, brukte billig sot ifra biltema av typen 5% limsot. Tok ut ruta for Ă„ fĂ„ det sjikkeli, sida de e en sot som ikkje e enkel Ă„ jobbe medđ Tok ut vindus klipsa Ă„ vaska reint sporet og fylte pĂ„ med litt gris etterpĂ„ đđ» Om nĂ„ken veit om nĂ„ke som e lurt Ă„ ha pĂ„ gummien mellom dĂžra Ă„ vindue so e de berre Ă„ komme me tips, sann rutene glir litt lettaređ Resultatđ blei ikkje perfekt rundt kantane, men syns ikkje nĂ„r rutene e oppe. Dei lisje rutene mĂ„ sotast pĂ„ nytt da dei ser litt dĂ„rli ut ifrĂ„ utsida. Brukte vinyl lakk ifra biltema til Ă„ lakke solskjermane đ blei overrasksnde bra. Blei en veldig dyr handle tur idag til bass brothers ogsĂ„đ men blir veldig bra lyd i bilenđ klarte selfĂžgeli Ă„ knekke nĂ„ken klips pĂ„ listene ved gulvteppet, so om nĂ„ken he en delebil, so e de ett par deksel og smĂ„tteri som ej vil kjĂžpeđ Trudde ikkje de blei lenge vi kom til Ă„ koble, men Ă„ legge ledninge va veldig tid krevande... nĂ„ken som he skifta spiller i e34 Ă„ fĂ„r den heilt inn? FĂžle de e veldig trongt bak med spelaren. Den kjipaste tingen ej klarte Ă„ knekke va selfĂžlgeli hjulet til panser Ă„pnarenđÂ
Snusmumrikken Skrevet Mars 13, 2018 Forfatter Skrevet Mars 13, 2018 Veldig liten update. He hjelpt bror min litt i leigliheita Ă„ jobb so he ikkje fĂ„tt mykje tid til bilen, anna enn Ă„ kjĂžre den. Anlegge e ferdig montert Ă„ de fungera, so mĂ„ ej kutte kablane i perfekt lengd Ă„ gjĂžmme dei litt sann de ser litt bra ut đ Tok Ă„ sota inner lyktene Ă„ grĂžfte lysa gula đ brukte berre billig gul sot ifra wish đ fikk chrome speedometer ringer ifrĂ„ ebay, men dei blir ikkje montert fĂžr Viggo sende speedometer uten pixel feil som fĂžlgte medđ bestillte ogsĂ„ ratt og nav ifrĂ„ ebay, veldig overraska over kvaliteten i forhold til prisen đđ» Litt oppdaterings bilde. Subbane helde ikkje heilt fĂžlge med resten av anlegge, men bruka dei intill vidaređđ»
opeth84 Skrevet Mars 14, 2018 Skrevet Mars 14, 2018 Kjekt Ă„ se fremgang pĂ„ gamlebilen til Viggo Regner med jeg vil se bilen litt i ny og ne, om du er Ărsting? đ Har Tds (touring) jeg ogsĂ„, men ikke i like god stand.
Snusmumrikken Skrevet Mars 14, 2018 Forfatter Skrevet Mars 14, 2018 E vartdaling đ men den blir mykje Ă„ sjĂ„ i Ăžrsta framover đ Ă„ om nĂ„ken he en cosmos svart dele bil i nĂŠrheita so e de berre Ă„ skrike ut! đ
Snusmumrikken Skrevet Mars 25, 2018 Forfatter Skrevet Mars 25, 2018 (endret) Liten update igjen! đ klarte Ă„ skaffe drĂžmmefelgane som de e veldig langt i mellom dei blir lagt ut ett sett for salg! Brock B1 8,5 og 10 breide, 17" eine felgen har polert kant, resten e heil lakkert:/ mangla ogsĂ„ orginale senter kopper... blir muligens rustsveising til pĂ„sken ogsĂ„! Bremse lyset bake lyse ogsĂ„ heile tida, nĂ„ken som veit ka som kan vere problemet?  Legger ut litt bilder av felgene pĂ„ bil! og om nĂ„ken he en cosmos sort sedan dele vil i nĂŠrheita ta mĂžre og romsdal dei skal selge, sĂ„ ta kontakt!    Endret Mars 25, 2018 av Snusmumrikken
viggo E34 Skrevet Mars 25, 2018 Skrevet Mars 25, 2018 Feite kanter pÄ hjula dÊr  Bremselysbryter er jo nettopp bytta, men kan jo vÊre den trenger en liten justering? MÄ innrÞmme at jeg savner den bilen
Snusmumrikken Skrevet Mars 25, 2018 Forfatter Skrevet Mars 25, 2018 Veldig fine felga, men eine framfelgen he polert kant :/ men kanskje de dukka opp en heil lakka i 8,5 engong đ bremselys brytaren e oppom bremsepedalen? Om ej ikkje teke heilt feil? bilen trur ej kanskje ej mĂ„ ha til den dĂžr, sia ej ikkje heilt he trua pĂ„ at ej fe igjen de ej vil ha for den đ
Snusmumrikken Skrevet Mars 25, 2018 Forfatter Skrevet Mars 25, 2018 He ogsĂ„ en som vil bytte shadowline listene i chrome lister! Synst de e veldig fint pĂ„ svart e34 đ Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ