Anders B Skrevet Mars 14, 2018 Share Skrevet Mars 14, 2018 (endret) Starter denne tråden for å ha noe se tilbake på og for å få tips Bmw E91 LCI 2011 mod, Black Sapphire Metallic. Minimalt med utstyr men ting som er verdt å nevne er panorama soltak, full msport med svart taktrekk, bi-xenon og litt kos å ha diesel varmer nå på vinteren Planer Coilovers KW v1 (kjøpt) Sote ruter Sote blinklys frem Led i lykter (front) Felger Borrelås på skilt Venter sårt på sommer og varmt vær så jeg kan begynne så smått... Skal også få polert bilen. Gjør dette selv og er helt ny, spennende å se hva jeg får til... Legger ved noen bilder fra fjor sommer, bilen var da akk kjøpt og bare puttet på noen felger jeg hadde fra en E46 Fikk noen pakker her for en liten stund tilbake, blir morsomt Endret Mai 10, 2018 av Anders B Gorg, Patta og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 14, 2018 Share Skrevet Mars 14, 2018 (endret) Pene planer å ikke så ulike mine planer for min egen e91! Kommer til å bli skummelt like sett bort fra felger hehe Hva motor står i denne? Endret Mars 14, 2018 av Luxcy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Mars 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2018 2 minutter siden, Luxcy skrev: Pene planer å ikke så ulike mine planer for min egen e91! Kommer til å bli skummelt like sett bort fra felger hehe Hva motor står i denne? Derfor planene er pene Det er en 316D så er ikke verdt å nevne....... Får sammenligne når de er ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Mars 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2018 Lengter etter sommer. Legger ved et bilde som plaster på såret... Kanskje noen som kjenner seg igjen og eller var der Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Mars 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2018 Slik ser bilen ut per dags dato. Kjøp av dekk skjer i neste uke en gang, må også få bestilt time på soting av vinduer... Coilovers blir også montert om ikke alt for lenge, gleeder meg Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCmannen Skrevet Mars 29, 2018 Share Skrevet Mars 29, 2018 Dim kjører du på felgene? Er E91-eier på sjette dagen så driver og ser etter sommerfelger. Tenker 19x10 bak og 8.5 foran. Men sett litt på 20 også. Bare redd det blir noe drit å kjøre med og se rart ut på org M-sport høyde (som jeg kommer til å beholde en stund) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Mars 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2018 12 minutter siden, RCmannen skrev: Dim kjører du på felgene? Er E91-eier på sjette dagen så driver og ser etter sommerfelger. Tenker 19x10 bak og 8.5 foran. Men sett litt på 20 også. Bare redd det blir noe drit å kjøre med og se rart ut på org M-sport høyde (som jeg kommer til å beholde en stund) Gratulerer med bil! Det jeg har kjøpt er 8,5 et35 forran og 9,5 et 35 bak... må nok til med noe spacere for å få det fint men duger... Har 19", personlig ville jeg kjøpt 19" om jeg var deg. Men smak og behag for hvor aggressivt og stort man vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet April 10, 2018 Forfatter Share Skrevet April 10, 2018 Da har jeg fått på noe dekk på de nye felgene, forran blir det 19x8,5 et 35 med 225/35-19 og 19x9,5 et 35 med 255/30-19 bak. Bilen er også levert for å få sotet vinduer, bare håpe onkel blå ikke blir sure Mangler kun å få montert coilovers så er bilen "ferdig". Slenger med noen bilder, originalt m-sport understell. Gleder meg som en liten unge til alt er ferdig M-jakob, Patta, Gorg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 11, 2018 Share Skrevet April 11, 2018 Grattis med fin bil Følger med på de fleste e9x trådene da dette er biler jeg liker godt. Denne er intet unntak og ser meget bra ut . Anders B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 11, 2018 Share Skrevet April 11, 2018 Grattis med fin e91! Ser meget bra ut Har eid en selv (tråd i signatur) og er veldig glad i e91! Anders B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet April 19, 2018 Forfatter Share Skrevet April 19, 2018 Da Har jeg fått på hjula, ble stor fornøyd Noe småplukk er igjen men begynner å dra seg til. Kanskje justere litt høyde... Men er mer eller mindre "ferdig" Runey, M-jakob, eeikenes og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 19, 2018 Share Skrevet April 19, 2018 Fine felger, så jo meget gjennomført ut nå. Mangler bare senterkopper så er du good to go Anders B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Gjor seg det ja! ^Senterkopper, å personlig stemmer jeg for chrome ramme rundt nyrene, spess siden du har lyse hjul, blir så mørkt i fronten med alt sort! Anders B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet April 20, 2018 Forfatter Share Skrevet April 20, 2018 On 19.4.2018 at 15.43, Poppy skrev: Fine felger, så jo meget gjennomført ut nå. Mangler bare senterkopper så er du good to go Senterkopper er på nå, måtte bare få tatt et bilde 5 minutter siden, eeikenes skrev: Gjor seg det ja! ^Senterkopper, å personlig stemmer jeg for chrome ramme rundt nyrene, spess siden du har lyse hjul, blir så mørkt i fronten med alt sort! Er på tanken av å shine opp igjen original grill å sette på denne igjen eeikenes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders B Skrevet Mai 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2018 (endret) Nå har det skjedd litt ting😎 Bilen er så og så ferdig, mangler kun 10mm spacer forran og en ordentlig runde lakk behandling. Rutene er sotet, coils er montert og godkjent, har endret litt små dill som grill, osv... Må få justert noe høyde, subber litt bak🤔 Bildene er fra mobilen så ikke de beste men funker... Greit fornøyd med hvordan det ble, bare vente å se hvordan ting endrer seg utover 😅 Endret Mai 10, 2018 av Anders B Patta og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå